Saturday, January 10, 2009

Malaysiakini - Perlawanan persahabatan Futsal Chendring Kuala Terengganu



TIDAK dinafikan ramai golongan remaja belia hari ini terutama belia lepasan sekolah banyak menghabiskan masa dengan kerja-kerja yang tidak mendatangkan hasil. Dengan melibatkan diri mereka dengan persatuan, kelab dan pertubuhan belia sekurang-kurangnya dapat mengisi masa yang terluang untuk kegiatan-kegiatan yang lebih berfaedah terutama pada hari Jumaat, Ahad dan hari-hari kelepasan awam. Oleh itu, program perlu disusun dengan rapi agar menjadi daya penarik kepada mereka untuk menjadi ahli kepada mana-mana pertubuhan-pertubuhan belia sama ada peringkat kampung, daerah atau negara.

Di samping keinginan memupuk semangat setiakawan, hari ini Khairy Jamaluddin turun kegelangang futsal pula untuk mengenali dengan lebih dekat lagi kepada pengundi-pengundi muda Chendring dalam programnya perlawanan Persahabatan futsal yang bertempat di DS Sport Centre Futsal & Badminton Chendring.

Khairy yang mewakili Pasukan Exco Pemuda Umno Malaysia memberi siangan yang hebat kepada Pasukan Pemuda Kemaman + Pemuda Peti Undi Chendring, beliau juga turut menyumbangkan satu gol kepada pasukannya.

Apa yang lebih penting disini ialah pembentukan kerja secara berpasukan telah berjaya diwujudkan melalui acara tersebut. Persefahaman dapat dipertingkatkan disamping dapat melahirkan semangat perpaduan yang sihat diantara pemimpin dan akar umbi.











Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP