Wednesday, September 2, 2009

Sokongan Ketua Pemuda UMNO Malaysia - Perak akan terus di bawah kepimpinan Dr Zambry

Angin tidak bertiup , hujan tidak turun tiba tiba Menteri Besar yang disingkir , Perdana Menteri yang Keampunan Anwar Ibrahim dan speaker yang sentiasa kecoh mula mencetuskan kekecohan kembali. Ini taktik Anwar Ibrahim , jangan sampai orang lupakan kita , kata beliau, Tenguk ketika aku di penjara, macam macam isu yang aku reka agar rakyat tak lupakan aku, contohnya isu Arsenik , Isu suntikan HIV ,Isu sakit pinggang, Jangan sampai rakyat lupakan kita.

Dr Zamby kini mulai mendapat tempat di kalangan rakyat Perak. Rakyat Perak mulai menyanjungi kehebatan Dr Zambry sebagai Menteri Besar Perak. Orang melayu mulai menyanjung Dr Zambry dari mula melupakan; lupakan Boneka DAP , Nizar. Ini juga salah satu sebab mereka terpaksa memilih bukan yang mulia ini untuk bertindak kurang ajar agar di ingat. Mereka bukan peduli dengan kemuliaan bukan ramadhan , mereka mahu rakyat mengingati kepada perkara buruk yang telah mereka lakukan dan disokong oleh penyokong Pas yang sudah buta yang sudah tidak lagi nampak jalan kebenaran dan yang telah kelam dalam tipu helah Anwar Ibrahim dan fatwa buatan Nik Aziz.

Apakah Nizar sudah buta atau pekak sehingga tidak lagi boleh membezakan bulan mulia ini dan mengheret penyokong PAS untuk melakukan sesuatu yang di murkai Allah SWT. mengapa Nizar tidak membawa mereka ke masjid masjid untuk berjemaah pada bukan yang mulia ini. Mengapa Nizar mahukan penyokong PAS yang kononnya mendokong parti Islam ke jalan jalan raya untuk berdemonstrasi menunjukkan perasaan marah ketika mereka sedang mengamalkan ibadah puasa. Sudah buta ke pemimpin PAS ini yang mengilai kuasa ini.

Tentu ada sebab yang besar yang membuat mereka ini sehingga di rasuk syaitan sehingag lupa bahawa mereka melakukan kerja terkeji pada bulan Ramadhan al mubarak ini. Teruskan memimpin Perak dengan cekap dan amanah , itulah harapan rakyat Negeri Perak kepada Dr Zambry Abduk Kadir. Rakyat akan terus berdiri di belakang beliau dan terus melaungkan slogan, Inilah MB besar pilihan rakyat.

Jelas sokongan Ketua Pemuda UMNO , Khairy Jamaluddin yang telah melawat Perak minggu lepas memberikan sokongan yang jitu dan tidak berbelah bagi kepada Menteri Besar Perak ini dan nyata lah ianya satu sokongan yang memastikan Dr Zambry akan terus menerajui negeri Perak.

0 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP