Thursday, December 6, 2007

Hishammuddin Nafi Ketuai Perhimpunan Di Kg Baru 19 Disember Ini

Singapura - Ketua Pemuda UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Hussein menafikan bahawa beliau dan naibnya, Khairy Jamaluddin akan mengetuai perhimpunan di Kampung Baru, Kuala Lumpur pada 19 Disember ini, untuk menyemarakkan kemarahan orang Melayu terhadap kaum lain.

Menurut beliau SMS terbaru itu yang disebarkan oleh pihak tidak bertanggungjawab, bertujuan menjejaskan keharmonian masyarakat berbilang kaum negara ini

"Tohmahan itu yang disebarkan menerusi SMS sejak beberapa hari lalu, jelas berniat jahat kerana mendakwa kononnya beliau tidak memerlukan sokongan kaum Cina dan India.

"SMS itu tidak benar, ia fitnah berbaur perkauman yang menuduh saya dan Khairy akan berada di Kampung Baru kononnya untuk menyemarakkan semangat marah orang Melayu terhadap kaum lain", katanya selepas mengadakan lawatan rasmi di Kolej ITE, di sini, semalam.
Hishammuddin yang juga Pengerusi Pemuda Barisan Nasional (BN), seterusnya berkata SMS itu jelas berniat jahat bagi mengeruhkan keadaan, sama seperti pelbagai fitnah sebelum ini kononnya beliau tidak memerlukan sokongan orang Cina dan India.

"Penyebaran SMS sebegini perlu dipantau dan saya akan mendapatkan bantuan Kementerian Tenaga, Air dan Komunikasi dalam perkara ini", ujarnya.

10 comments:

Anonymous,  December 6, 2007 at 3:18 PM  

Ini mesti kerja orang Pas dan PKR, tabur sms palsu untuk menjatuhkan Pemuda UMNO. Tp sakarang rakyat tidak termakan lagi dengan taktik kotor tu.

Anonymous,  December 6, 2007 at 6:01 PM  

helloo bro ni nak kaitkan pas dan keadilan knp? ada buktiker... tapi aku taklupa statement bos kau dalam bernama kata tak perlu undi cina dan india umno dah kuat.lepas tu nafikan..apa punya pendirian ketua pemuda umno ni..lembik...

Anonymous,  December 8, 2007 at 10:22 PM  

macam mana nak percaya kalau puak umno angkat sumpah sekali pun? menteri penerangan pun bila ditanya dalam temubual pun dah gelabah! Sampai tergagap-gagap nak jawab! Macam budak tahun 1 kena herdik oleh guru besar sampai terkencing dalam seluar! Hahaha!

Anonymous,  December 8, 2007 at 10:38 PM  

iiii,you,you,you, that,that,that, me,me, me, erection,erection, we not like myanmar, burma.... apa nak jadi dengan menteri kita ye! jawab soalan pun macam budak terencat akal! macam mana kami nak ada keyakinan? macam mana kami nak hormat? barisan menteri sekarang nie pula bila buka sahaja mulut tu, hai betul-betul macam orang gila terlepas! tengoklah zam, nazri! Hai mana kami nak letak muka kami nie ? Seronok apa di bawah pemerintahan pak lah! kami yang selalu di luar negara nie pun kadangkala terpaksa mengaku bukan rakyat Malaysia atas dasar keselamatan diri! Sebab mereka yang di luar negara nie anggap rakyat Malaysia adalah antara manusia yang terbodoh di dunia ini! Tengoklah gelagat menterinya semasa ditemubual! Hai! rugi betul jadi rakyat Malaysia!

Anonymous,  December 10, 2007 at 5:17 PM  

oiii orang-orang umno...

tak payah lah kau nak claim yg RAKYAT tu mewakili penyokong-penyokong umno... sapa yg nak sokong umno skrg ni... hanya rakyat yg berada dibawah tempurung atau menerima kain batik dan wang rm30 sahaja menyokong umno...

Anonymous,  December 11, 2007 at 3:37 AM  

Saudaraku khairi..

Saya rasa lebih baik saudara juga berpura-pura ditangkap oleh bapa mertua saudara pasai perhimpunan menentang ketibaan Setiausaha US yang lalu... Saudara cuba belakonlah agar demokrasi berjalan dgn baik dimana undang2 tak kenal menantu atau saudara mara.
Berpura-pura marah dengan PM dan bapa mertua saudara (Macam cerita tamil dlm TV) lepas tu kita pakat celebrate ramai-ramai.
Saya akan berusaha memimpin protest bagi tibdakan yang dikenakan atas saudara. Kita akan tunjukkan kepada rakyar pembohongan ini agar rakyat mudah percaya. Lagi satu , kita boleh upah geng PEKIDA agar buat huru hara kat KL macam yang HINDUDERF buat tu..
Lagi real kalau ikat jamin saudara dinafikan , boleh lah saudara berasa duduk dlm JEL makan tanggung, berak tong dan bermain-main pakau dengan pegawai polis. Saya rasa KPN akan akan datang kalau saudara ajak dia mememani saudara.. sebab KPN itu, bapa segala kepatuhan kepada Pak Mertua saudara diibaratkan anjing pengawal yang paling setia..

Lepas tu, bagi cuti kat KPN luar negara bapa sekali bapa dan adik-beradiknya ke Phuket..

Dan untuk jadi real lagi saudara masuk dalam buat mcm Anwar dan berada dlm penjara dan cuba hasilkan penulisan atau pemikiran baru agar saudara disanjung. Inlah masa yang sesuai ataupun bila PM baru naikkan mungkin saudara akan berada selama-lamanya dlm penjara.

Apamacam ok...ke.Saudara harus cuba berkorban demi kepentingan survival politik bapa mertua kesayangan. barulah digelar MEMANTU MITHALI>>>

Anonymous,  December 11, 2007 at 9:33 AM  

PEKAK KA PA?
Apa sudah jadi dengan kerajaan BN yang berPMkan Dolah?
Lawyer nak berjalan pun dah tak boleh.. Tak nampak pun lawyer mengganas.
Lawyer 100 orang, polis sampai 500 orang ni mende Dolah ooiii?
YouTube & AlJazeera bukan RTM kendalian mamak cendol... satu donia buleh tengok...
Selepas tu, tangkap rakyat sana, tangkap rakyat sini... kerja gila babi.
Dah lupa pesanan Datuk Kailan ka? Dah tak ingat kuasa Allah Taala kut?
Sudah semakin karut.. karut.. karut... Abdullah, Berhentilah Serta-Merta

Anonymous,  December 11, 2007 at 3:10 PM  

yg menyokong UMNO skrg bebudak sekolah belum akil baligh je skrg ni...kalau yg dewasa pun ada yg dpt kain batik dan guni seberas tu je..satu lagi golongan yg menyokong UMNO (aku kira paling hina) yg terima faedah dan termakan budi umno BYK SGT.

Anonymous,  December 11, 2007 at 3:10 PM  

blog ni mcm sampah....bau tengik nak mampus....korang ni gosok gigi tak pagi2....KJ bagi korang duit poket byk2 tu mane pegi...beli lah berus gigi ke lesterine ke...mcm longkang bau mulut UMNO foks ni!!!

Anonymous,  December 11, 2007 at 5:44 PM  

kpad saudara ku jinggo ..
tahniah atas keupayaan dan minat saudar dlm menghasilkan blog ini.. ianya very impressive dan memuatkan cerita terkini lagi menarik perhatian..
Cuma boleh atau tidak saya berhubung dgn saudara agar kita menjadi rakan kongsi dalam meyelenggarakan blog ini.. Saya amat tidak berpuas hati blog ini dipenuhi dgn caci maki dan tohmahan yang tiada asasnya...
Namun demikian, apalah sudi kiranya saudara membuat blog bloh untuk membodek Datin Seri Rosmah puilak.. sebab paklah dah nak jatuh dan yg bakal mewarnai kepimpinan ialah najib .. Lebih baik dari awal kita bodek rosmah senag nanti bila jib naik.. sebab rosmah boleh kontrol najib..
Lagi satu bukankah rosmah itu, senag kita nak gula2kan mcm beri projerk atau brg 2 yg dia suka.. senang hidup kita nanti..
Kita mesti berpendirian jauh melihat kehadapan agar hidup kita senang mendapat nikmat dunia.. saya sedang melinat kejatuhan kairi member kita sebab diu tu emosional...tak pandai hipokrit bila marah .. juga tak boleh dijadilan boss sebab agak kedekutt..
Lebih baik pilin najib sebab tu tu pem,urah , tak makan sorang, mudah diajak berbincang dan kita kena jatuhkan paklah sebab imej luar negara dah nampak teruk bg pak lah .. mcm tadak kredibel, suka tidur dan cakap pun tak serupa bikin..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP