Tuesday, November 6, 2007

Perhimpunaan Agung Tahunan Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia












Kepimpinan parti Pemuda bukan bersifat hipokrit tetapi berpegang pada nilai asas, nilai asas perjuangan kejayaan.
Kejayaan, kuasa, kemasyuran yang datang dengan sebenarnya politik tidak seharusnya mengubahkan prinsip dan nilai asas kita. Ini menunjukkan kepada kita kepimpinan Datuk Hishammudin bukannya kepimpinan hipokrit.

32 comments:

Pejuang Rakyat,  November 6, 2007 at 1:27 PM  

Tempat beruk-2 bersidang membincang retorik melayu bagaimana nak tipu melayu sampai dunia kiamat.Lagi satu bagaimana nak agihkan kekayaan satu sama lain.Semoga beruk2 ini bersama kera jadian(kj)tersedar dari mimpi bahawa rakyat akan bangun menentang kamu pada 10 NOv 2007.Biar meraka tahu sejarah telah membuktikan himpunan bersejarah pada 1946 malayan union di mansuhkan dan tahun 2007 rakyat bangun menentang kezaliman yg dilakukan oleh UMNO baruA dan bn

raiz,  November 6, 2007 at 1:50 PM  

Parti pembangkang memang cemburu dengan pencapai UMNO kerana mereka tidak dapat melakukan seprti mana UMNO lakukan sekarang.
Bukalah minda sedikit.

Anonymous,  November 6, 2007 at 2:32 PM  

Buka minda? Cemburu?

Buat apa cemburu dengan kejayaan mengaut harta negara masuk poket sendiri dan menipu sekalian rakyat?

Kalau BN berjaya sangat, kenapa masih ada orang miskin yang hidup melarat?

Kenapa jenayah makin berleluasa?

Kenapa harga barang naik tak terkawal langsung?

Semua di atas berlaku kerana lemahnya support system di negara ini.
Kenapa? Tanyalah orang BN/UMNO...

p/s: ada tak pemimpin UMNO termasuklah yang tak ada kerja tetap macam saudara KJ tu yang hidup susah? semuanya senang dan kaya kan?

Kerepek,  November 6, 2007 at 3:57 PM  

Pemimpin yang berkualiti lagi tulin bermula dengan dipimpin, tahan diuji dengan mehnah pejuang. Malah, kebanyakannya pernah 'menikmati' hidup di bui.

Kalau awal-awal dah disanjung tinggi, dah diberi laluan mudah, saya galakkan pergi periksa nawaitu / kaedah perjuangan.

Anonymous,  November 6, 2007 at 7:59 PM  

Depa dah buat lagi, keluar keris cucuk bontot siapa pulak? Konon cabar jgn usik melayu, aku naik menyampah loya, penipu, hipokrit. Aku nak tanya siapa gadai B.Melayu, siapa gadai tanah Melayu di koridor, KWI,KU,KPT korang pandai la kononnya org Melayu terhutang budi dgn UMNO. Aku anak Melayu jugak tapi setitik darah aku tak mengiktiraf korang sbg pejuang Melayu, korang lebih pada penjajah minda orang Melayu.

penyokong Khairy,  November 7, 2007 at 12:49 AM  

PKR saja suka main bontot sebab pemimpinnya suka meliwat orang, dah terbukti dan pernah dipenjarakan.
Masih tak sedar lagi ke? atau buat-buat tak sedar atau ahli PKR memang suka kena liwat dengan Anwar.
Janganlah jadi seperti beruk jalanan. Kalau berani sahutlah cabaran Khairy. Kalau nak berlawan turunlah digelangang yang sebenarnya. Kami sentiasa menanti kedatangan anda.

jebat,  November 7, 2007 at 1:14 AM  

pejuang rakyat said...

rakyat akan bangun menentang kamu pada 10 NOv 2007.Biar meraka tahu sejarah telah membuktikan himpunan bersejarah pada 1946 malayan union di mansuhkan dan tahun 2007 rakyat bangun menentang kezaliman yg dilakukan oleh UMNO baruA dan bn
___________________________________

Silakan, Khairy dan BN tak pernah gentar dengan cabaran anda.Tetapi sebelum itu, sila pastikan perisai anda sudah cukup kuat, peluru sudah siap diisi, tentera anda sudah cukup kuat.

Kalau setakat nak cuba-cuba hentikan saja lah.

p/s rakyat tidak akan termakan hasutan parti pembangkang.ini zaman moden bang bukan zaman tok kaduk lagi.

Pejuang Rakyat,  November 7, 2007 at 12:33 PM  

Hai Jebat jgn terkejut bila askar dah tak bersama kamu lagi.Peresai kami ialah rakyat yg bangun menentang kezaliman yg dilakukan oleh UMNO dan Barisan Nasional.Kami tak takut peluru yg kami takut ialah allah taal yg beri nikmat dan kehidupan pada kami.

Pejuang Rakyat,  November 7, 2007 at 1:16 PM  

PKR saja suka main bontot sebab pemimpinnya suka meliwat orang, dah terbukti dan pernah dipenjarakan.
Masih tak sedar lagi ke? atau buat-buat tak sedar atau ahli PKR memang suka kena liwat dengan Anwar.
Janganlah jadi seperti beruk jalanan. Kalau berani sahutlah cabaran Khairy. Kalau nak berlawan turunlah digelangang yang sebenarnya. Kami sentiasa menanti kedatangan anda.
-----------------------------------
Rayuan ditolak, isteri Khalid Jafri tidak hadir ke mahkamah
KeADILan

KUALA LUMPUR, 31 Oktober - Mahkamah Rayuan telah menolak rayuan oleh Khalid Jafri Bakar Shah, penulis buku 50 Dalil Mengapa Anwar Tidak Boleh Jadi PM terhadap saman libel berjumlah RM 4.5 juta yang dianugerahkan kepada Ketua Umum KeADILan, Anwar Ibrahim.

Hakim-hakim Mahkamah Rayuan Suriyadi Halim Omar, Zainun Ali dan Wan Adnan Muhamad semalam menolak rayuan Khalid selepas dimaklumkan oleh kaunsel V. Rajasingam bahawa dia tidak menerima apa-apa arahan untuk meneruskan rayuan daripada Rozihan A. Ghani, isteri penulis buku, yang merupakan appellate kedua dalam rayuan tersebut.

Rozihan juga tidak hadir ke mahkamah semalam.

Pada 18 Ogos 2005, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur telah memberikan Anwar RM4 juta kerana saman malu dan RM500,000 untuk konspirasi untuk mencederakan dan beliau diwakili oleh Leela Jesuthasan..

Terbukti fitnah dari umno jahanam

Dr. Stein,  November 7, 2007 at 2:56 PM  

aku pelik la knp dlm blog ni semua nampak mcm beruk je...

mana pergi manusia ye...

lainkali letak lah gambar manusia....

parangsasau,  November 7, 2007 at 8:51 PM  

AMARAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN BERSIH, IA ADALAH PERHIMPUNAN HARAM.PIHAK BERKUASA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KEPADA SESIAPA YANG MENYERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT.

AMARAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN BERSIH, IA ADALAH PERHIMPUNAN HARAM.PIHAK BERKUASA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KEPADA SESIAPA YANG MENYERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT.

AMARAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN BERSIH, IA ADALAH PERHIMPUNAN HARAM.PIHAK BERKUASA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KEPADA SESIAPA YANG MENYERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT.

AMARAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN BERSIH, IA ADALAH PERHIMPUNAN HARAM.PIHAK BERKUASA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KEPADA SESIAPA YANG MENYERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT.

jebat,  November 7, 2007 at 9:27 PM  

Pejuang Rakyat said...
Hai Jebat jgn terkejut bila askar dah tak bersama kamu lagi.Peresai kami ialah rakyat yg bangun menentang kezaliman yg dilakukan oleh UMNO dan Barisan Nasional.Kami tak takut peluru yg kami takut ialah allah taal yg beri nikmat dan kehidupan pada kami
-----------------------------------

Aku rasa kau bermimpi disiang hari. wahai keldai.
Bangunlah keldai orang dah kebulan kau masih lagi terhegeh-hegeh disawah.

Anonymous,  November 7, 2007 at 10:44 PM  

apa nak diherankan dengan perbincangan puak-puak racist dan fanatik? Pemuda UMNO bagaikan neo-Nazi dan mat rempit yang berlambak-lambak tu bagaikan skin head! Parti UMNO sendiri adalah parti Nazi! Sampai salute pun dah macam salute Hitler! Dah memang parti tinggalan bekas penjajah kolonial. Dah tak ada lagi orang pakai ! Parti Nazi dasar apartheid!

Anonymous,  November 7, 2007 at 11:16 PM  

persidangan monyet serta beruk berkurap? berapa lori pisang nak dihantar untuk mengenyangkan beruk serta monyet tersebut? takat main hunus-hunus keris macam orang hilang akal tu memang tiada maknanya sampai paksa media buat liputan penuh tentang perhimpunan beruk serta monyet!

Anonymous,  November 7, 2007 at 11:40 PM  

Tak usahlah nak beramaran dan berhunus keris lagi! 10 Nov akan menjadi saksi! Kalau terpaksa bermandi darah sekali pun! Hisham, Khairy dan Azeez marilah ! Bawa keris kamu tu yang dikatakan hebat tu! Kita turun gelanggang! Aku nak tengok antara tiga siapa yang paling hebat gunakan keris! Biar rakyat jadi saksi adakah benar pemuda UMNO betul-betul jantan atau hanya anjing-anjing belaan kerajaan sahaja!

denha_za,  November 8, 2007 at 11:20 PM  

kita org2 melayu perlu bersatu.kenapa jadi mcm ni...

bangsa lain sungguhpun bukan dari dari BN x kutuk dengki sesama mereka.

kita mesti sama kerja kuat...
jadi bangsa yang maju...
jgn biarkan mat2 bangla,indon yg sapu kemewahan negara.

UMNO terus mara

MR. November 10, 2007 at 4:08 AM  

mak aih ... org yg kasi keris tu tunduk kebawah cam mengahadap raja lagaknya ....

Anonymous,  November 10, 2007 at 8:40 AM  

parangsasau said...
Kalau saya jadi Khairy saya pun akan mengarahkan pihak Polis membuat tangkapan terhadap pimpinan dan peserta Himpunan.
Kerana perhimpunana tersebut adalah perhimpunan haram.Permit tidak diluluskan dan tidak akan dapat permit langsung.
-----------------------------------
AMARAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN BERSIH, IA ADALAH PERHIMPUNAN HARAM.PIHAK BERKUASA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KEPADA SESIAPA YANG MENYERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT.

AMARAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN BERSIH, IA ADALAH PERHIMPUNAN HARAM.PIHAK BERKUASA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KEPADA SESIAPA YANG MENYERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT.

November 7, 2007 8:43 PM


parangsasau said...
AMARAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN BERSIH, IA ADALAH PERHIMPUNAN HARAM.PIHAK BERKUASA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KEPADA SESIAPA YANG MENYERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT.

AMARAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN BERSIH, IA ADALAH PERHIMPUNAN HARAM.PIHAK BERKUASA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN KEPADA SESIAPA YANG MENYERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT.

November 7, 2007 8:44 PM

edenha_za,  November 10, 2007 at 3:00 PM  

kalau pembangkang menang boleh berjaya ke jadikan sifar miskin kat malaysia.sifar jenayah???

Yang kita kena betulkan ni...org2 melayu yg keje kat perkhidmatan awam,dah la bnyk kemudahan,gaji naik...tapi mutu perkhidmatan lembab.org nak bonus dia pun nak bonus.

org2 mcm ni la jadi api dlm sekam dlm masyarakat melayu.

tak tau menghargai segala kemudahan yg dpt.sepatutnya mereka2 ini bekrja lebih kuat dan serius dlm membantu anak2 melayu yg nak meniaga ker,nak pinjaman ke..dan apa2 lg la.

tp bukan semua la mcm tu..segerlintir shj yg benar2 ikhlas.yg lain...........................................................................................entahlaaaaaaa

ariff,  November 10, 2007 at 6:59 PM  

ehh KERIS UMNO tu beli kat petaling street ke

HUSSAIN SAID,  November 10, 2007 at 7:05 PM  

KALAU POLIS NI BEST SGT.... MCMANA NGAN KES NURIN TAK SELESAI-SELESAI LG BRADER

CKP PAKAI FBI LA... SIKIT LG NK DPT TNGKAP LA..... MANA DIA....MANA DIA PENJENAYAH TU

UMNO NGAN POLIS SAMA SAJA DIA PUNYA BENGAP

mat bond,  November 12, 2007 at 9:52 AM  

HUSSAIN jangan selalu terikut2 cerita holiwood. Kita kat Malaysia. Bukalah minda sikit.

Mr. Crowley,  November 12, 2007 at 3:28 PM  

aku tgk ramai beruk2 pakai bj melayu....bagus blog ni sbb byk paparkan gambar beruk2 UMNO dan pemuda...

baik korang perjuang nasib beruk je lagi bagus...nak perjuang nasib melayu konon pirahhh!!!

mrs crowly,  November 12, 2007 at 8:31 PM  

mr crowly.....kalo ko arrr jadi pemimpin...mcm mana cara ko nak perjuangkan bangsa melayu ni...

kalo ko melayu la...

kalo ko tu bukan melayu x tau la aku..

ko apa bangsa arrrr?

sebab aku tgk ko ni mcm ada bakat jadi beruk mak yeh je....

Mr.Crowley,  November 13, 2007 at 5:03 PM  

woi mrs crowly...

ko tu insaf cepat sebelum jadi beruk...

carilah pemimpin yang tak takut dgn penternak babi...

aku takut lama2 korang transform jadi babi...

memang la ko tgk aku mcm ada bakat jadi beruk sbb ko tu beruk...jadi semua org ko ingat beruk hahahaha...

Dr. Stein,  November 13, 2007 at 5:10 PM  

perjuang bangsa melayu konon pirahh...

ckp pemimpin2 UMNO memang indah khabar dari rupa...lepas tu...hampehhh...5 tahun lagi ckp pasal melayu la apa la...tapi org melayu juga diorg sanggup tembak kat terengganu tu...korang apa tau sbb dah kena kencing dgn kapla2 UMNO keparat ko tu...

tapi yg aku heran tu ramai plak yg percaya...

bodoh sungguh!!!

maybe beruk2 ni dapat pisang sorang 2 tan kot...

KaptenMalaysia,  November 13, 2007 at 5:15 PM  

mane korang semua parti Pas tak pandai memerintah.....korang pernah p check kat kelantan kerr...

tu la jadilah beruk lagi...lain kali byk membaca dan buat kaji selidik...

kerajaan kelantan lah hutang paling skit dgn kerajaan pusat tau tak??

masa banjir kat johor dulu kerajaan sumbang RM 1 juta nak tolong mangsa banjir...mana negeri lain berani bagi sumbangan sbyk tu..

weiii sudah2 la jadi beruk tu...

KaptenMalaysia,  November 13, 2007 at 5:17 PM  

mane korang semua tau parti Pas tak pandai memerintah???.....korang pernah p check kat kelantan kerr...

tu la jadilah beruk lagi...lain kali byk membaca dan buat kaji selidik...

kerajaan kelantan lah hutang paling skit dgn kerajaan pusat tau tak??

masa banjir kat johor dulu kerajaan kelantan sumbang RM 1 juta nak tolong mangsa banjir...mana negeri lain berani bagi sumbangan sbyk tu..ckp pasal melayu masa perhimpunan berdegar2...tapi nak hulur bantuan setakat RM500 sorang pun nak buat majlis tayang kat TV...apa korang ni duduk zaman batu lagi ke??

weiii sudah2 la jadi beruk tu...

mrs crowly,  November 13, 2007 at 8:48 PM  

Mr.Crowley.....

ko ni tak tgk tv ke per?tak baca sok kabar ke?

yg kat melako tu mmg eh pondan...takut lawan tokey babi..

ekau ni Mr.Crowley ketinggalan la...
ado yg x takut eh ngan tokey babi tu do..

aku tgk ko ni mmg bebakat..jd pemimpin...
mmg bebakat...
bagus..

ko masuk la jd calon bertanding...

(ader buleh menang ke)
hohohohohoho..........auwwwww!!!!!

Anonymous,  November 15, 2007 at 4:08 PM  

Perhimpunan Agung Tahunan Pergerakan Beruk Umno tlh mencapai sasaran iaitu menghiburkan beruk² yg dtg dari seluruh pelosok hutan. Ketua beruk iaitu Khairy tlh marah kpd peserta perhimpunan BERSIH krn mengganggu persidangan beruk yg berkumpul di PWTC.

Anonymous,  November 17, 2007 at 12:30 PM  

bukan cemburu..kami sedikit tidak cemburu bahkan meluat....dimana janji2 pemuda UMNO yang mahu perjuangkan nasib orang melayu..kenapa DEB gagal..jangan hanya memenuhkan kantung sendiri tanpa memikirkan nasib rakyat yang miskin..xmustahil suatu hari nanti yang rakyat malaysia akan hidup merempat di negara sendri....itulah yang menjadi kebanggan UMNO n BN....

Anonymous,  November 23, 2007 at 2:02 PM  

keris syaitan puaka puk UMNO! oooooo! lagi baik guna pistol! lepas tu letak kat kepala dan petiklah picunya! pastikan dulu ada peluru hidup! lepas tu tutup mata dan petiklah picunya! Hahaha! Memang orang UMNO jenis bahlol!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP