Saturday, April 11, 2009

Kita akan bantu KJ sebagai Ketua Pemuda...


Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak ketika diminta mengulas mengenai Khairy Jamaluddin Abu Bakar yang tidak dilantik di dalam kabinet berkata, Ahli Parlimen Rembau itu masih lagi Ketua Pemuda UMNO dan berpendapat ia tidak menjadi masalah kepada Ketua Pemuda itu. " Kita akan bantu dia perkasakan Pemuda,"katanya. Sementara itu Khairy pula dalam SMSnya ketika diminta mengulas soal berkenaan berkata beliau terima dengan hati terbuka dan tetap sokong penuh Perdana Menteri walau tak dilantik dalam kabinet.”Tahniah pada rakan-rakan yang dilantik”,katanya

2 comments:

ahlang April 11, 2009 at 10:49 PM  

salam BJ

den mmg totap di-belakang YB KJ kito...

idup KJ
KJ
KJ
KJ

salam setiakawan
-ahlang-

Taniya,  April 11, 2009 at 11:12 PM  

Diharap tolong beri tepukan yang gemuruh kepada YB KJ, yang begitu tabah mengharungai liku-liku kehidupannya

SYABAS KJ

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP