Sunday, April 27, 2008

Pusat Khidmat Masyarakat Parlimen Rembau







REMBAU- Pusat Khidmat Masyarakat Parlimen Rembau dipenuhi orang ramai yang berkumpul sejak jam 9.00 pagi jumaat yang lalu, bagi mendapatkan matlumat serta mengemukakan segala permasalahan yang dihadapi di kawasan mereka serta memberi cadangan dan padangan dalam membangunkan daerah Rembau amnya.

Berikutan pengumuman Ahli Parlimen Rembau, YB Khairy Jamaluddin bahawa pembukaan kaunter Khidmat Masyarakat adalah bertujuan untuk mendekatkan lagi rakyat dan wakil mereka disamping mendengar segala masalah dan keperluan semasa penduduk.

Kehadiran YB Khairy pada pagi ini juga bertujuan mendengar sendiri segala aduan penduduk di samping mengambil inisiatif mendekatkan diri dengan masyarakat Rembau.

Biarpun sibuk dengan berbagai urusan dan tugas-tugas lain, kesanggupan YB Khairy Jamaluddin pulang ke Rembau setiap Jumaat bagi mendengar sendiri serta memantau kebajikan rakyat dipenuhi semuanya menggambarkan bahawa beliau ini adalah seorang pemimpin yang benar-benar menjiwai kehidupan rakyat khususnya masyarakat kampong.


Pejabat Pusat Khidmat ini beroperasi setiap hari pada waktu pejabat kecuali hujung minggu.Sebarang aduan atau khidmat yang diperlukan, penduduk bolehlah menghubungi petugas atau melalui Pegawai Ahli Parlimen YB Khairy.
Orang ramai yang ingin mengemukan sebarang aduan atau cadangan juga boleh datang terus ke pejabat atau menghubungi Pusat Khidmat Masyrakat Parlimen Rembau di talian: 06-685 7001 atau 06-685 8001.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP