Wednesday, March 26, 2008

Mukhriz Terlalu Emosi.


Exco Pemuda UMNO dan ahli Parlimen Jerlun Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir mendesak agar pemilihan UMNO yang dijadualkan pada tahun ini tidak wajar ditundakan. Beliau mahu Presiden parti mengotakan kata-katanya pada tahun lepas iaitu pemilihan UMNO akan diadakan pada tahun ini.
Desakkan oleh Mukriz tersebut adalah satu keputusan yang kurang bijak dan ianya terlalu mengikut emosi. Mukriz seharusnya menjaga kerebilitinya sebagai seorang Exco pemuda UMNO, perlu bertindak dengan bijak dan bukannya mengeruhkan lagi keadaan. Desakkan beliau tersebut seolah-olah mahu memecah belahkan anggota parti UMNO.

Mengikut Fasal 10.7 Perlambagaan UMNO, Majlis Tertinggi sebagai badan tertinggi Parti berhak menangguhkan pemilihan di peringkat MT, bahagian dan cawangan,tetapi penanguhan itu tidak boleh lebih daripada 18 bulan dari tarikh pemilihan asal.

Seharusnya Mukriz lebih memahami dan mengetahui akan setiuasi Parti UMNO selepas mengalami kekalahan lima buah negeri. Di waktu ini Pemimpin UMNO perlu memperbetulkan semua kesilapan mereka di dalam pilihan raya umum yang lalu.

Mukriz dinasihatkan supaya jangan terawang-awang di angkasa, perbetulkan dahulu akan kesilapan dan jangan biarkan penyakit ini berterusan. Jika ketika air keruh, hujan lebat dan angin kencang, bagaimana kita mampu merawat politik yang sedang bergelora ketika ini.
Penangguhan pemilihan UMNO merupakan suatu keperluan bagi kesemua peringkat ahli dalam UMNO dan Inilah masanya untuk pemimpin tertinggi turun padang bagi memantau permasalahan supaya dapat muhasabahkan diri dapat dilakukan bagi memperkukuhkan semula perpaduan dalam parti.

60 comments:

Anonymous,  March 26, 2008 at 4:52 PM  

Kalau nak selamatkan PM bodoh tu cakap sajalah sebab2 nya. Tidak payah dato' Mukriz mencadangkan nya. Rakyat biasa pun mahukan PAU diadakan secepat mungkin.Boleh kita tenyeh pak lah hidup2.

Nak diadakan pada tahun depan bulan JUN...kenapa tidak buat usul supaya pak lah pegang jawatan tu sampai padam.Kan lebeh elok.Cukuplah UMNO...zaman memperbodohkan orang melayu dah berakhir.Maseh menggunakan kaedah lama lagi?? Yang PASTI rakyat sudah muak dan KEMARAHAN KAMI tidak BOLEH diredakan lagi sama ada tahun ini ke tahun depan tidak ada beza lagi.Percayalah UMNO akan binasa di PRU13!! kecuali pak lah dengan cepat berambus dari tahta...dan bawa sekali beruk hitam kesayangan nya itu. Bodoh punya orang.

Unknown March 26, 2008 at 5:28 PM  

Didalam keadaan sekarang ada dua kemungkinan sahaja....

1. Hanya yang ada telor je berani bersuara....

2. Hanya pengampu dan tak de telor je yang mahu penanguhhan...

come on la brader... dalam keadaan macam nie pun tak paham lagi ke ...
patut la tanah melayu kena jajah 450 tahun... sebab orang-orang macam kau yang keluarkan artikel bodoh nie la...

kita kena berani untuk menentang segala bentuk penjajahan dan kemungkaran demi tanah air dan bangsa Melayu yang abadi..

Sedar lah....

Anonymous,  March 26, 2008 at 7:24 PM  

UMNO SENDIRI DAH TAK DEMOKRASI...MACAM MANA NAK DAPAT PEMIMPIN YG BAIK DALAM UMNO...PEMILIHAN PRESIDEN TAK BOLEH DITANDING WALAUPUN PRESIDEN SEORANG YANG SANGAT LEMAH DALAM PENTADBIRAN...ORANG2 YANG BERPOTENSI UNTUK NAIK DAN BERBAKAT DI KAWAL AWAL2 LAGI SUPAYA TAK MENONJOL...HANYA PUAK2 YANG MEMBODEK SAJA YANG DAPAT NAIK SEBAB MAHUKAN HABUAN RM .WALAUPON YG MEMBODEK SEORANG YG BODOH ASALKAN YES BOSS SUDAH PASTI NAIK .MEMANG BUNGKOS LAH KORANG PRU13 NANTI ...NO 13 YANG JADI MIMPI BURUK SI KAKI TIDO

Anonymous,  March 26, 2008 at 9:07 PM  

aku nak komen sikit..

ini bukan sebab mukhriz yang terlalu emosi...cuma bapak mertua Kera Jadian yang terlebih hibernasi..

orang nak buat mesyuarat khas 2 mestilah ada sebab yang besar..bukannya gila meroyan nak tutuh jawatan menteri perdana...ahli umno nak berbincang kenapa parti umno tua nak mampus boleh down cenggitu sekali dalam PRU..mesti lah ada penyebab dan alasan kenapa orang dah tak nak dekat pimpinan bapak mertua Kra Jadian yang banyak di pengaruhi oleh auta oleh menantu Bedal Lah Tui-Tui..

Anonymous,  March 26, 2008 at 9:27 PM  

Tuesday, March 25, 2008
Pak Lah dan Khairy Menang Anugerah Pos Malaysia
Kuala Lumpur Mac 25hb, 2008 – Pos Malaysia Berhad mengumumkan pemenang-pemenang Anugerah Wakil Pos untok Pilihanraya 2008 kepada Dato Seri Abdullah Ahmad Badawi, ahli Parlimen Kepala Batas merangkap Perdana Menteri Malaysia dan Khairy Jamaluddin, ahli Parlimen Rembau.

Anugerah ini yang pertama kali dilancar tahun ini memberi penghargaan kepada pengguna-pengguna perkhidmatan Pos Malaysia Berhad. Ini merupakan usaha untuk mengekalkan kesetiaan pengguna di dalam suasana pasaran perkhidmatan yang lebih bersaing.

Abdullah merupakan pengguna perkhidmatan pos terbanyak semasa musim PRU12. Mengikut anggaran firma konsultan Etot Consulting, Abdullah telah menggunakan sekurang-kurangnya 10,096 undi perkhidmatan Pos Malaysia untuk menaikkan lebihan dari 1,150 ke paras lebih ketara 11,246 undi.

Perkhidmatan Pos Malaysia lebih bermakna untuk Khairy. Undi perkhidmatan pos menyelamatkan Khairy dari kalah sebanyak 83 undi untuk menang lebihan undi 5,746 undi. Etot Consulting menganggarkan penggunaan fasiliti undi pos yang digunakan adalah sekurang-kurangnya 5,829 undi.

Menurut jurucakap Pos Malaysia, Cik Jenny Stamp, sebanyak 12,000 dan 6,000 orang anak Kepala Batas dan Rembau menyertai perkhidmatan keselamatan negara. Jumlah anggota askar dan polis negara adalah lebih kurang 180,000 orang.

Pos Malaysia mengalu-alukan sumbangan mereka kepada kemajuan syarikat. Pemenang-pemenang untuk tahun ini amat bermakna kerana perkhidmatan Pos dapat meletakkan wakil di Parlimen dan pucuk kepimpinan negara. Pos Malaysia menganggap mereka lebih merupakan Wakil Pos dari Wakil Rakyat.

Selain mendapat hadiah pertama mesin pencelik mata berkomputer dan sarung tangan menahan batal air sembahyang, Abdullah juga diberi tawaran untuk jawatan posmen sukarelawan apabila bersara. Khairy pula diberi tawaran jawatan posmen untuk Rembau apabila kerjaya politik yang dijangka menunggu masa untuk berakhir. Dia memenangi hadiah sangkar kera dan berok, dan alat solek lelaki, yang termasuk ubat pemutih muka dan clorox mulut.

Upacara penyampaian hadiah masih belum ditetapkan lagi memandangkan kedua-dua pemegang anugerah sedang sibuk bertengkar dengan Raja-Raja Melayu dan menguruskan perpindahan harta karun ke Perth, Australia.

Disamping rakan cemolot mereka yang tidak bertanding, Kalimullah dikatakan telah melarikan diri ke London. Pos Malaysia berharap dapat menawarkan perkhidmatan Pos Laju untuk menghantar salinan dokumen kerajaan dari Abdullah dan Khairy. – Agensi Husin Lempoyang

Posted by Husin Lempoyang at 4:05 AM
http://the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.com/

Anonymous,  March 26, 2008 at 9:31 PM  

KAMI AHLI UMNO MALAYSIA mahukan perubahan...
ape yg si mamat taib tu takut sangat kalau ade PAU???
jawapannya, die sdiri spatotnya dah dihumban ke bilik besi sungai buloh kalo x de pak lah yg berkuasa ari ni..
huh, orang mcm tu pon boleh jadi menteri. patot laa kecut kalo ada PAU nanti. abis kepentingan ilang.

Anonymous,  March 26, 2008 at 9:35 PM  

ni semua plan KJ, tauke ko tu utk kasi UMNO mampus cepat, pastu bolehlah singapore menjajah negara ni.jinggo= ejen singapore=KJ=PL hadhari.

Anonymous,  March 26, 2008 at 9:47 PM  

Monday, March 17, 2008
Senarai Kabinat 2008 Yang Tak Dapat Diumum

Perdana Menteri: YAB Dato Seri Abdullah Hj Ahmad Badawi,

Timbalan Perdana Menteri: Dato Kamaludin Abdullah Badawi

Menteri Kewangan: Dato Seri Kalimullah Hassan

Menteri Dalam Negeri: Khairy Jamaluddin

Menteri Penerangan: Dato Seri Anuar Zaini

Menteri Pengangkutan: Dato Seri Tony Fernandez

Menteri Perumahan, Kerajaan Tempatan dan Pembinaan Masjid: Dato Patrick Badawi (Lim)

Menteri Kesihatan: Dato Dr. Vincent Lim Ah Pek

Menteri Hal Ehwal Wanita dan Pembangunan Masyarakat: Nori Abdullah

Menteri Dijabatan Perdana Menteri: Dato Zaki Ahmad Zahid

Menteri Perdagangan Antarabangsa: Azim Zabidi

Menteri Hal Ehwal kaum India: Dato Reezal Merican Naina Pottu Marican

Menteri Hal Ehwal Warga Emas: Dato Hajjah Rahmah (Ibu Khairy)

Menteri Belia, Sukan dan Kereta Terpakai: Dato Azeez Rahim Rempit

Menteri Sains, Teknologi, Innovasi Dan Alam Sekitar: Maya Karin

Menteri Internet dan Blogger : Jinggo

- Dikeluarkan oleh Tingkat 8-

Anonymous,  March 26, 2008 at 9:51 PM  

kesian sungguh kat kau jinggo dan bos kau KJ.bukan pembangkang saja tak suka kat kau, malah org umno sendiri pun tak suka kat kau dan bos kau.bodek tu biar berpada2...

Unknown March 26, 2008 at 10:04 PM  

Pada pendapat saya, kalau betul Pak Lah masih mendapat sokongan dari ahli umno seperti yang dilaungkan, kenape umno perlu risau dan mengeluar kan statement kata kalau pilihan parti diadakan, bala bencana akan timbul. Lebih baik diadakan terus. Mane tau.. Silap2 khairy pun boleh naik pangkat.. menjadi P.M ke..

Anonymous,  March 26, 2008 at 10:23 PM  

khabarnya mat tyson di naikan pangkat kerana dah lulus bahasa inggeris..dulu cuma seorang guru di sekolah rendah. Patutla kena tangkap di australia, kononnya dia tak paham baca dokumen imigrisen australia, tak tahulah kalau nak bawa wang keluar australia kena report.Dengar khabar ada 1.2 juta wang australia, and ada properties di Queensland and lima properties di NZ..dari mana wang ni curi...rakyat malaysia la bodoh...orang yang tak berprinsip macam ni pun boleh jadi menteri, UMNO akan jahanam bersama BN.

Anonymous,  March 26, 2008 at 11:40 PM  

salam..

sudah nampak begitu terdesak kj dan konconya..

sebagai ahli umno kasta rendah,pendapat saya cuma satu..paklah,kj dan konco2 penjahanam umno perlu undur..

jika sayangkan umno,paklah mesti undur..tapi kalau tak sayang umno dan sayangkan kedudukan,teruskanlah duduk di atas,dan tunggu penolakan secara total pada PRU akan datang...

terus terang saya katakan,walaupun undi itu rahsia,pada PRU lalu saya tidak tergamak memangkah pembangkang dan masih memangkah BN...walau membuku marah dihati pada paklah dan menantu..tapi dengan perkembangan dalam umno yang makin teruk dan penuh kepura-puraan ini saya tidak menolak untuk membuang umno dalam diri saya ini...kecuali dengan izin Allah paklah berundur untuk menyelamatkan bangsa melayu dari dimamah oleh kerajaan menantu, sokongan dan semangat ahli umno akan pulih secara berperingkat..

tidak perlu menuding jari pada Mukhriz yg mahu Pemilihan di adakan...itu haknya dan saya percaya suara hati rakyat dan ahli umno yg mahukan perubahan pucuk pimpinan...

pencinta kj tak payah lagi menjilat...kami dah bosan dengan penjilat yang for sure makan gaji dalam blog ini dari kj untuk memuji-muji perosak umno ini...hentikanlah...

paklah kekal atau umno bungkus...

dari HangLipat

Anonymous,  March 27, 2008 at 12:50 AM  

Halo Brader,

Lu apa cakap nie, "brader" dah mana pergi?? hehehehehe, cam kata Husin Lempoyang dah lari ke Austolia ker...

Die punye MP Rembau website pun dah tak update since PRU.

http://www.rembau.net.my/index.asp


Agaknya, tengah "pecah kepala" cammana nak menipu lagi kot... :-(

Anonymous,  March 27, 2008 at 1:11 AM  

Terima kasih atas sumbangan KJ. Sebablah KJ;Jhanamlah BN.

Anonymous,  March 27, 2008 at 5:37 PM  

NI BLOG PRO KJ KE ANTI KJ...LEBIH NGUTUK DARI PUJI..HEHEHEHE

Anonymous,  March 27, 2008 at 6:42 PM  

sudah la.. penyokong mukriz semuanya haprak.... lanun... kalau boleh nak berkuasa sela-lamanya.

Anonymous,  March 27, 2008 at 6:44 PM  

mukriz kepala botak dulu time bapak ko jadi ko taku pmt nak jadi meneteri sebab takut kena ketuk kepala... tu la sebabnya kepala kau botak.

Anonymous,  March 27, 2008 at 6:46 PM  

ala mukriz mentang2 la bapak bekas pm.... berani kau bersuara... kalau tak ada back up dari bapak ko dah lama kena pecat ko ni

Anonymous,  March 27, 2008 at 6:48 PM  

banyak cakap pulak si mukriz ni... hingus meleleh lagi... sekali aku sepak.... kang bisu....

Anonymous,  March 27, 2008 at 6:52 PM  

mukriz aku ada jual minyak pelebat rambut ko nak tak sila dail talian 100-1200 5649 2341

Anonymous,  March 27, 2008 at 6:58 PM  

ko masih mentah lagi mukhriz, byk lg yg kau perlu berlajar.

Jgn melalak mcm anjing gila..
bersatu kita teguh., bercerai kita roboh

Anonymous,  March 27, 2008 at 7:01 PM  

bila keadaan kembali tenang kera akan kuar dr utan.tunggu dan lihat.kera okfot.cerah skit la sbb dah lama sembunyi.

Anonymous,  March 27, 2008 at 7:07 PM  

mukriz mentah lagi kna byk belaja...........jgn jdi cam kera itam.buat kepala tau...skg br dia tau

besatu kita teguh
becerai kita kawen lain

Anonymous,  March 27, 2008 at 7:23 PM  

hapuskan "Nabi Hadhari" dan menantunya yang munafik...hapuskan mereka sblm akidah anda semua semakin terpesong....takbir

Anonymous,  March 27, 2008 at 8:04 PM  

hua hua hua..

nak kata apa lagi?? mukhriz emosi???

MT DAH CAKAP.. TAKDE TANGGUH2 PEMILIHAN TAHUN NIE... MUAHAHAHAHAHAH!! jagalah hang khairy!!!

Anonymous,  March 27, 2008 at 8:06 PM  

nasihat buat khairy..

kita nie orang Islam.. percaya pada qada' dan qadar Allah.. buat jahat dibalas jahat buat taik di balas taik..

selama nie ko buat jahat.. tak payah tunggu lama.. kejap je lagi terbongkar la semua..

jahanam la ko nak musnahkan UMNO.. nie semua sbb ko lah!!!

Anonymous,  March 27, 2008 at 9:22 PM  

http://www.youtube.com/watch?v=3jluRm2a4YQ&feature=related

tengoklah pukimak beruk beruk pimpinan KJ , siapa raja beruk , pukimak KJ..sungguh memalukan.
anak bangsat
hidup BR !! KJ pergi jahanam

Anonymous,  March 27, 2008 at 9:24 PM  

http://www.youtube.com/watch?v=2xV--vCSG3c&feature=related

menteri besar pahang yang tak berpelajaran..hancur la masa hadapan malaysia

Anonymous,  March 28, 2008 at 12:46 AM  

mukriz ke kj ke ...sama saja ....bubarkan jer lah UMNO dan BN..abis crite ....BN memanh banggang

Anonymous,  March 28, 2008 at 1:32 AM  

BARISAN PEMUDA AKAN TETAP TERUS MENYOKONG SAUDARA KHAIRY...

PERSETAN KAN MEREKA YANG CUBA MEMBUAT ONAR

Anonymous,  March 28, 2008 at 1:33 AM  

pemilihan akan di jalankan pada disember 2008..harap maklum

Anonymous,  March 28, 2008 at 1:36 AM  

diorg yang kutuk2 khairy dengan mencarut nie sebab mak bapak diorg ske mencarut gak..

mak bapak korang memang tak ajar anak diorg berbudi bahasa..

HIDUP KJ

Anonymous,  March 28, 2008 at 1:42 AM  

tahu tak kenapa mukhriz tidak berpolitik semasa era mahathir

ini kerana die nak kumpul kekayaan dulu,dah bapak die tak jadik pm,baru la die berpolitik..

mukriz mmg jijik sial

Anonymous,  March 28, 2008 at 1:46 AM  

jgn risau bro khairy..kami support saudara seratus peratus...

Anonymous,  March 28, 2008 at 1:50 AM  

Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=3jluRm2a4YQ&feature=related

tengoklah pukimak beruk beruk pimpinan KJ , siapa raja beruk , pukimak KJ..sungguh memalukan.
anak bangsat
hidup BR !! KJ pergi jahanam

March 27, 2008 9:22 PM

----------------------------------

barisan rakyat mengajar cara mencarut dgn hebat...tahniah la BR kerana pandai mencarut..

Anonymous,  March 28, 2008 at 2:12 AM  

mungkin mukriz sedang period kot..

hahahaha

Anonymous,  March 28, 2008 at 2:15 AM  

aloo....bagaimana dgn hasrat DAP tanak malasyia di iktiraf sebagai negara islam??

bagi komen sket la..

Anonymous,  March 28, 2008 at 1:33 PM  

ape masalah kamu sume ni...sape pun pemimpin kita ptut sokong bknnya mtk letak jawatan...kita sepatutnya bersatu menengtang pengkhianat bangsa
mcm pkr,pas..xkisahla jauh tahun bila pun pemilihan 2 yg pasti kita sama2 menyokong sape yg jd pemimpin bknnya nk suruh letak jawatan.xpayahla kita nak risaukan pucuk pimpinan kita 2..tukar presiden pun sama gak kalau orng mcm kita ni xbersatu...SEDARLA WEI NAK KE TGK NEGARA KITA JATUH KT TGN
PAS,PKR.kita sepatutnya sedar yg umno mengalami tsunami politik kita
perlu bersatu nk selesaikan ni bknnya mtk presiden letak jawatan..Kita org melayu pantang menyerah,TAKKAN NK PAK LAH MENGALAH...XMUNGKIN PAKLAH JD PENGECUT.DIA YG BERTANGGUNGJAWAB ATAS SUME NI DIE AKN LEPASKAN JAWATAN LEPAS DAH SELESAI SUME NI..
JGNLA NK SIBUK2 SURUH PAK LAH RESIGN...
HIDUP PAK LAH

Anonymous,  March 28, 2008 at 1:36 PM  

HIDUP KJ...

APEHAL NAK MAKI2 DIE...
KALAU XTAW APE2 JGN NK MAKI LA WEI..

NI LA MASALAH
YANG MAKI 2 XSALAH...
YG SALAHNYA MAK BAPAKNYA...

MAK BOHSIA BAPAK BOHJAN
DAH KAHWEN DAPAT ANWAR IBRAHIM,NG YG SUKE MAKI...

Anonymous,  March 28, 2008 at 3:24 PM  

Sesiapa yang sokong pak lah yang bahalol tu mesti berambus juga apabila pak lah belah. Kalau pak lah nak pergi mati kau orang pun boleh ikut sama.

Anonymous,  March 28, 2008 at 4:02 PM  

anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol
anwar ibrahim yang bahalol

Anonymous,  March 28, 2008 at 4:03 PM  

HIDUP KHAIRY...KAMI TETAP MENYOKONG ANDA

Anonymous,  March 28, 2008 at 4:03 PM  

YANG DOK KUTUK KUTUK SAUDARA KHAIRY NIE SEMUANYA BUDAK HINGUSAN LAGI..MAK BAPAK DIORG CAM GAMPANG

Anonymous,  March 28, 2008 at 4:25 PM  

selamat aman makmur

jangan risau khairy...kami pemuda IPTA/IPTS menyokong KJ..hidup KJ

Anonymous,  March 28, 2008 at 6:31 PM  

TIDAK KIRA MUKHRIZ ATAU KJ..

TAPI CUBA TENGOK SEJARAH...

KJ-SEBELUM PAKLAH NAIK...ANAK HARAM NI LANGSUNG AKU TAK KENAL...TAPI LEPAS PAKLAH NAIK...WAAAH...MACAM VETERAN UMNO PULAK BUDAK NI...JASA KAT UMNO?ZERO!

KJ-PANGKAT DALAM UMNO-BAGUS,SEBAB MENANG TANPA BERTANDING,YE LAH...SAPA MENTERI ATAU PEMBESAR UMNO BERANI BERCAKAP UNTUK SALAHKAN KJ NI...NAK KENA TENDANG? TUP TUP...NAIK LA BERUK SEKOR NI...TE LAH..SEBAB MERTUA DIA NI PUN MACAM BERUK DAPAT BUNGA...TAK PERNAH DAPAT JAWATAN,SO KENA LA BAGI MENANTU JAGA...SEBAB DIRI SENDIRI LEMAH (LAGI LEMAH LEPAS PRU).MENANTU KAN ADA DEGREE OXPOT..

UMUR? ALAH...ATAS SIKIT PADA AKU JE..NTAH-NTAH AKU LAGI LAMA REGISTER SEBAGAI AHLI UMNO DARI BERUK NI..SEBAB DIA NI LA AKU TAK PANGKAH BN MASA PRU DULU...TAPI INSYAALLAH LEPAS BERUK NI KENA TENDANG AKU RETURN BALIK...

MUKHRIZ?-DIA MUDA LAGI..SABAR-SABARLAH...TAK PAYAH TUNJUK GELOJOH MACAM KJ..TAPI SEBAGAI RAKYAT,AKU UCAPKAN TERIMA KASIH SEBAB ANDA BERANI LAWAN PAK BODOH-LAH...TAHNIAH...

HEHE ADA PERKARA LAWAK DALAM BLOG NI...BANYAK anonymous (dari orang yang sama posting supaya puji KJ...porah...ingat orang taktau ke...hehehe..lawak

March 28, 2008 2:12 AM <---March 27, 2008 7:01 PM
March 27, 2008 7:07 PM

dan banyak lagi orang yang serupa tapi buat buat hantar posting puji kj...hehe...takpe la...apa salah nak jilat si beruk ni kan...hehe lwak..lawak...lawak tul la blog ni...

Anonymous,  March 29, 2008 at 2:24 AM  

yang bodoh sebenarnya yang tulis komen kat atas komen aku nie haa

Anonymous,  March 29, 2008 at 6:16 AM  

hidup saudara khairy....

Anonymous,  March 29, 2008 at 10:18 PM  

kj...jangan la guna kuasa ko tu lagi...ko sapa...nak rosakkan parti turun temurun aku...kj...jahanam ko ngan pak mertua hababi hang tu...

paklah tak lama lagi bungkus...so...apa tunggu lagi...jawatan wakil pos banyak yang kosong no kawan..so start la aply...

Anonymous,  March 30, 2008 at 1:28 AM  

hahaha..yang duk tulis komen kat atas nie sapa...

KJ dah di pilih oleh rakyat rembau utk jadi ahli parlimen...

beliau ade tugas utk di laksanakan

korang suka mengutuk je lebih

Anonymous,  March 30, 2008 at 2:23 AM  

khairy menunjukkan satu kepimpinan pemuda yang terbaik...teruskan usahamu

Anonymous,  March 30, 2008 at 11:28 AM  

HIDUP UMNO..HIDUP KJ


ANWAR IBRAHIM pengkhianat bangsa..

Anonymous,  March 31, 2008 at 5:24 PM  

sume yg kutuk ni mak bapak dieorng xsempat ajar../.
mcm mana nk ajar kalau mak nya bohsia,bapak plak bohjan...

lu belajar smpai mana mat nk ckp pm bodoh..
kalau setakat spm baek xpyh...

buat paklah
teruskan usahamu kami tetap akn membantu walau apapun yg berlaku..

hidup umno
hidup kj
hidup paklah

Anonymous,  March 31, 2008 at 8:18 PM  

hidop kj...

Anonymous,  March 31, 2008 at 8:19 PM  

anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..
anwar ibrahim isap kote..

Anonymous,  March 31, 2008 at 9:26 PM  

Anwar ialah bakal PM malaysia.
Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

v
Anwar ialah bakal PM malaysia.
Anwar ialah bakal PM malaysia.
Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.

Anwar ialah bakal PM malaysia.
Anwar ialah bakal PM malaysia.
Anwar ialah bakal PM malaysia.
Anwar ialah bakal PM malaysia.

hidup PKR HIDUP PAS HIDUP DAP
DAULAT TUANKU YG BERJIWA RAKYAT
30,000 MENGALUKAN KEPULANGAN AGONG KE TERENGGANU
WE MALAYSIAN LOVE U.

TO PUKIMAK RACIST AND KAKI BODEK AND PERUSUH. PERGI TIDO LA

Anonymous,  March 31, 2008 at 9:54 PM  

alahhh KJ pun isap kote anwar...sebab dia suruh pak bodohlah lepaskan arboq tu...KJ...ko memang beruk

Anonymous,  March 31, 2008 at 10:41 PM  

Hidup KJ!!! jangan takut dgn pukimak mukhriz dan anwar gay.

Unknown April 1, 2008 at 3:24 AM  

Butoh ar.
cibaii.
bajet ar ko dpt gugat.
nasib baik Pak Lah xkenakan tindakan tatatertib.
selagi KJ masih lantang menyuarakan pendapat.
jangan mimpi ko dapat.
Hidup KJ.

Anonymous,  April 1, 2008 at 3:27 AM  

alahhh KJ pun isap kote anwar...sebab dia suruh pak bodohlah lepaskan arboq tu...KJ...ko memang beruk

March 31, 2008 9:54 PM

---------------------------------

hahaha..nie komen dari orang mukhriz nie...

mukhriz menjubo ayah marina

Unknown April 2, 2008 at 3:15 AM  

u lagi satu.
stupid la.
mana ade KJ hisap dick.
he fight and stand with his leadership la.
deyh.
macha2.
come on la.
stop being stupido la.
KJ!
KJ!
KJ!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP