Monday, January 28, 2008

Pemuda belum bincang senarai calon - Khairy



PULAU PINANG 27 Jan. _ Pergerakan Pemuda UMNO belum membuat sebarang perbincangan berhubung senarai nama anggotanya yang akan dicalonkan untuk bertanding dalam pilihan raya umum akan datang.

Naib Ketuanya, Khairy Jamaluddin berkata, pergerakan itu berpendirian bahawa sebarang keputusan berhubung calon-calon pilihan raya termasuk daripada kalangan anggotanya hanya akan ditentukan sendiri oleh pucuk pimpinan parti.

1 comments:

Anonymous,  February 3, 2008 at 7:50 PM  

PEMBOHONGAN ABDULLAH BADAWI
(Mari kita lingkupkan UMNO... sahlah dia pembohong rakyat)

Perdana Menteri semasa berucap didalam satu program bersama semua Kakitangan Kerajaan beberapa hari yang lalu memetik laporan World Competitiveness Year Book yang dikeluarkan oleh IMD, sebuah institusi pengajian perniagaan terkemuka berpejabat di Switzerland, berkata, dari segi kecekapan Malaysia yang tergolong dalam kategori negara mempunyai lebih 20 juta penduduk menduduki tangga ke 6 mengatasi United Kingdom, Jerman, Thailand, Sepanyol, Jepun, Rusia dan Perancis.

"Di atas kita ialah China, Kanada, Amerika Syarikat, India dan Taiwan. "Bukan kita hendak bohong rakyat kerana kalau bohong, tidak lamalah kerajaan yang sedia ada ini lingkup. Jadi, tak usah fikir pasal gagal... kita tiada pilihan melainkan berjaya, berjaya, berjaya," katanya.

Tapi sebenarnya kita menduduki tangga ke 23. Sila klik disini untuk melihat sendiri laporan dari World Competitiveness Yearbook yang dikeluarkan oleh IMD. Kemudian klik di "Overall Scoreboard 2007" dan anda akan nampak dimana kedudukan Malaysia dan siapa di atas dan siapa dibawah. Bandingkan dengan kenyataan PM kemudian anda akan tahu pembohongannya. War-warkan pembohongan ini.

http://www.imd.ch/research/publications/wcy/announcing.cfm

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP