Monday, April 14, 2008

Anwar cuba racun Kj dengan simpati

Written by : Otaisiber

Perancangan pihak tertentu untuk memusnahkan kerjaya Khairy Jamaluddin dan menangguk di air yang keruh semakin menjadi-jadi dan seperti melepaskan anjing tersepit. Anwar kini bermain dengan kata-katanya membayangkan beliau adalah menusia yang masih punya hati dan perasaan.


Sekali lagi Anwar berlakon mencari simpati sama seperti beberapa siri lakonan beliau sebelum ini untuk meraih simpati tetapi berniat jahat. Antara lakonan beliau sebelum ini ialah lakonan 'Acid Arsenic', sakit pinggang dan kemungkinan disuntik HIV.

Setelah menyaman Khairy sebanyak RM 10 juta hari ini. Anwar berlakon lagi dengan memberikan simpati kepada Khairy Jamaluddin (KJ ) yang dikatakan dikambing hitamkan oleh orang UMNO dan dipersalahkan dalam kekalahan UMNO ketika PRU12 yang lalu.

Anwar sungguh bijak mencuri kesempatan dan tahu akan akibat kata-kata simpati beliau sebenarnya adalah racun untulk membunuh Khairy yang dalam usaha Khairy yang mahu bertanding dalam pemilihan pemuda UMNO yang akan datang.


Niat serampang dua mata Anwar yang lecik ini boleh meracun pemikiran ahli UMNO untuk membuat kesimpulan bahawa Khairy adalah kroni Anwar.


Saikologi timbal balik Anwar ini adalah merupakan steategi terbaru mereka untuk mengucar kacirkan UMNO yang sedang mengelami kemelut dalaman.

Strategi pembangkang untuk menghancurkan kepimpinan UMNO dan keluarga Pak Lah di mana ianya di mulakan oleh Karpal Singh yang mensihati Tun agar terus bersara dan jangan campuri pentadbiran Pak Lah dan akibatnya Tun terperangkap dan terus membuat andaian bahawa Pak Lah punyai konspirasi dengan DAP untuk menjahanamkan UMNO. Sila baca tulisan ini, Mungkinkah Tun berpakat dengan Karpal Singh untuk jatuhkan Pak Lah?.


Sokongan berniat Anwar ini juga bersabit dengan pakatan bersama orang dalam UMNO yang mahu menyabitkan KJ dengan Anwar kerana mereka tahu bahawa kebanyakkan ahli UMNO tidak boleh mendengar nama Anwar dan mereka juga tahu perbuatan Anwar menyokong KJ boleh mambakar perasaan penyokong Tun kerana mereka adalah merupakan penyokong yang paling sensitif yang tidak langsung boleh mendengar nama Anwar bin Ibrahim.


Kita selaku ahli UMNO jangan mudah terpedaya dan terus membuat keputusan yang mendadak dan menghukum seseorang hanya dengan membaca-baca tulisan yand nagatif terhadap pemimpin-pemimpin kita kerana inilah masa yang paling baik untuk mereka melakukan strategi untuk menghancurkan parti kita dan pemimpin kita.

112 comments:

Anonymous,  April 14, 2008 at 1:34 AM  

Dah jadi tradisi Anwar MUSUH TETAP MUSUH, LAWAN TETAP LAWAN.

Anonymous,  April 14, 2008 at 10:00 AM  

Ni yang jinggo tak erti, rakyat meluat tengok Kjay tu. Tengok dia tu nak kutuk je. Lagipun, tak sampai 8 tahun kat tanahair, dia nak lagak semacam tu. Kata waktu akhirat dacing BN yang menentukan segalanya! Budak tu mentah!

Anonymous,  April 14, 2008 at 10:25 AM  

Ni aku nak cakap sikit jinggo,TANPA faktor ANWAR pun AHLI UMNO dah tau dah perangai si KJ tu. Ahli UMNO pun tidak perlu "PERTOLONGAN" Anwar untuk "MEMBURUKKAN" KJ.Lihat dari arah mana pun KJ tetap kelihatan jahat.

KJ ingat dengan sijil nikah dan juga sijil OXfart dia,rakyat boleh terima dia melakukan adengan2 "celupar,biadab,terkinja2" etc... mungkin masa kecil, mak nya tidak cilikan mulut dia ataupun basuh dengan air clorox?

Sekali lagi TANPA Anwar berkata apa2 pun si KJ memang ahli UMNO dan juga orang bukan melayu tidak BOLEH menerima kehadiran nya.Ada faham jinggo?

Anonymous,  April 14, 2008 at 11:09 AM  

Mcm KJ ni pakat dgn Anwar nak tumbangkan UMNO n BN...igt tak masa mula-mula Anwar dibebaskan KJ jumpa Anwar...musykil....

Anonymous,  April 14, 2008 at 11:38 AM  

Alah sekarang macam-macam alasan lak. Dulu berlagak sangat. Stau Malaya dia tak takut. Rakyat yang kena takut dengan dia sebab Pak Mentua dia Raja Tidur.

Lagi banyak cerita pasal si KJ ni lagi menyampah aku kat KJ dan UMNO. Relaklah brader. Umur baru 31tahun takkan tamak haloba sangat.

Belajarlah dulu hormat orang tua. Pergilah jumpa Tun, cium tangan. Janganlah asyik nak hentam je orang tua tu.

Ingat hidup ni macam roda. Tunggulah masa dan ketikanya hang lak berada kat bawah dan dipijak-pijak. Amin

kakitidur April 14, 2008 at 1:49 PM  

Dua-dua ajen Singapore tentulah tolong menolong. Bukti sahih apa nak soal lagi.

Anonymous,  April 14, 2008 at 3:20 PM  

ko org semuanya jelous je kat KJ ni .. Kalau dapat mukhriz yang angguk je, kata bapak ikut, kata org ni ikut, org itu ikut, telur tak de .. KJ kalau kena kutuk pun sebab dia try le jugak buat sesuatu, yg kau org tu .. buat apa ... pandai kutuk aje ..

Rambo,  April 14, 2008 at 3:27 PM  

Apa ni saudara anwar...
nak racun-racun orang...
KJ pulak tu...

Letup je...
racun-racun tu ketinggalan zaman..

letup.. jangan tak letup..

cencaru,  April 14, 2008 at 4:29 PM  

Permit: Penganjur Black 14 adakan pertemuan dengan polis


KL: Permit polis tidak diperlukan bagi mengadakan program di Kelab Sultan Sulaiman kerana ia merupakan program di premis persendirian, kata ahli MPT PKR Badrul Hisham Sahahrin.

Menurut beliau, pihak penganjur dimaklumkan mengenai satu pengumuman oleh pihak keselamatan mengenai permit untuk program tersebut.

"Esok pihak penganjur akan menemui pihak keselamatan untuk menjelaskan kekeliruan yang timbul," katanya.

Menurutnya lagi, orang ramai dijemput untuk memenuhkan padang Kelab Sultan Sulaiman, Kg. Baru, KL, 14 april. Program bermula seawal 8.00 malam.

"Program utama ialah ucapan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang akan memfokuskan hala tuju beliau, parti dan gerakan reformasi seterusnya selepas keputusan PRU 12 dan selepas beliau melepasi sekatan undang undang yang menghalang beliau terlibat aktif (di segi undang undang) dalam politik negara.," kata beliau.

Anonymous,  April 14, 2008 at 7:04 PM  

Anuar semakin bimbang pengaruh mukriz mahathir semakin meningkat sekarang ni....Nampaknya Tun Mahazalim nak hidupkan politik keturunannya dalam UMNO... tak da orang yang dapat tumpaskan Mukriz selain KJ.... bukan nak sokong KJ tapi memang patut KJ tanding ketua pemuda... beliau layak...
dan berapeluang besar untuk menang....

Budaya pemimpin ulung Malaysia adalah naik jadi pemimpin dengan kejatuhan pemimpin lain.... sebab tu mereka tak pernah menghargai sumbangan rakyat yang telah memberi sokongan kepada mereka....
Antara pemimpin UMNO Tun Mahazalim lah yang paling terok....berapa orang pemimpin melayu yang menjadi mangsanya....

Anonymous,  April 14, 2008 at 8:53 PM  

UMNO tidak perlu manusia seperti KJ ataupun Anwar Al Jubori...TITIK

Anonymous,  April 14, 2008 at 10:49 PM  

KJ nak jadi PM? Akan terjadi dalam mimpi pembodek2 nya sahajalah.Tenguk perwatakan nya sahaja dah mencerminkan seorang yang rakus,biadap dan bongkak.Tanyalah orang tua2 sekira nya manusia sebegini menjadi PM,apakah akan terjadi kepada negara?? TERGADAI beb!

Bijak dan pintar bukan kriteria yang semesti nya melayakkan diri sebagai PM, sebagai contoh bapak mertua dia yang bahalol bin tolol pun dijadikan PM.Apa yang rakyat perlukan bukan sahaja PM yang pintar tetapi berakhlak mulia berteraskan Islam.

PM yang bukan hanya pandai menjadi imam di-tengahari,meraba pinggang perempuan di-malam hari.Orang yang betul2 di-lihat beriman dan berkelakuan pun tidak ada kontroversi.Tidak mengkayakan anak pinak,rakan taulan etc....

Anonymous,  April 15, 2008 at 11:32 AM  

foor anonymous...

Tak dak yang umpama mimpi jika berusaha keras untuk mencapainya...
KJ telah berusaha dan sedang berusaha... untuk mecapai cita cita penyokongnya.... hang tak sokong jangan banyak membebel...dahlah muka hang tak hendsome macam penyamun... perangai sebiji cam ketua penyamun....

KJ layak bertanding...
KJ layak jadi ketua pemuda ...
dan seterus nya jadi PM Malaysia yang ke-7....

by,
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 11:44 AM  

for Anonymous ....

Hang bercakap cam hang seorang je yang betul....

Cam mana nak kata hang ni betul...
cara hang menulis pun nampak hang ni pendengki..biadab dan cam orang yang tak gi sekolah...

Kalau hang kata KJ tu jahat...hang tu lebih jahat daripada KJ...lihat je cara hang mengata orang... nak kata hang ni orang gila pun boleh... semua nak main tuduh tuduh je tanpa bukti....

Kalau hang betul...
bawa kes KJ ke mahkamah....
kalau hang menang....
Aku rasa hakim tak kan membicarakan KJ tapi hang yang terus dijatuhkan hukuman penjara 5 tahun kerana memfitnah...diatambah lagi bila hakim tengok muka hang yang persis muka jin kafir...yang penuh kejahatan dan dendam kesumat... ketika itu barulah hang nak bertaubat... dan merayu kat KJ sambil menangis waaa..waaaa...waaa... kesihanjuga kat hang...

by ,
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 1:44 PM  

Eh aku pulak di-tuduh jahat.Jahat2 aku tidak akan terlibat dengan politik wang atau cantas2 mencantas.Aku menulis atas apa yang sudah di-ketahui umum.You mean to say that KJ is not involved in the ECM-LIBRA? AND ETC....

Anonymous,  April 15, 2008 at 1:48 PM  

KJ memang layak jadi pemimpin untuk orang2 yang bodoh nak mampos macam korang. Ada paham? esok lusa kalau KJ hangus engkau orang yang jenis suka jilat bontot pemimpin tak tentu pasal,nak jilat bontot siapa pulak? ialah mesti nak cari bontot yang lain kan kan?? dah biasalah katakan.

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:03 PM  

Anonymous yang bengap...otak hang tak betoi....,

Aku tau lah hang tu dengki kat KJ...
tapi aku tau KJ tak marah kat hang..sebab KJ tu baik hati.. bila dia baca komen hang tu dia akan tersenyum... sebab ada juga orang sewel yang tulis hanya guna kepala lutut ....

Aku ta hang tak kenal KJ.. hang hanya dengar cerita dari mulut ke mulut...cerita pendengki KJ yang telah ditambah mejadi satu cerita dongeng ... hang ni cuma tukang karut je....

Aku bukan sokong KJ ... tapi aku tak suka kat hang tu... cakap macam orang betui...tapi tak betui...sewel otaknya... kata orang baik... tapi maki maki dan mancarut... apa yang baik ada pada hang....

Lainlah KJ...
Pemimpin yang boleh di harap...
baik budi bahasa... hormat orang...
hendsom lagi tu..(jgn jelos ah)

Kita ni tak mainlah jilat jilat bontot ni...
Tak tau lah hang tu....
Hang kan GAY....

Aku ni nak kata jilat bontot pun geli..he wak..wak..
Hang tu sedap je cakap macam dah biasa .... jilat....

KJ teruskan perjuangan berani kerana benar....

by
orang orangg

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:13 PM  

Anonymous yang bengap...,

Lihatlah perjalanan hidup KJ

Mula menjadi ahli biasa UMNO..

Naik jadi n.Ketua pemuda....

Dengan hendsomnya.... naik jadi ketua pemuda UMNO lah pulak


5 tahun kemudian selepas Najib....KJ akan ditabalkan sebagai........
Perdana Menteri Malaysia yang ke-7..... selama 25 tahun.... dalam masa pemerintahanya Malaysia menjadi sebuah negara termaju didunia.... semua parti pembangkang bersatu menyanjung kepimpinan Perdana Menateri Dato Sri Khairy J..... hidup KJ .... hidup KJ....


by,
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:17 PM  

Aku tahulah yang tugas membodek dan mempertahankan KJ dan Pak Lah semakin sukar SEKARANG NI.Tapi dah memang tugas nak buat macam mana kan? Teruskanlah jilat bontot KJ dan pak lah sampai licin ok? Bukan sokong KJ konon? macam lah aku nak kau tunjukkan bukti.Sedap tak bontot KJ? perasa apa?

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:20 PM  

Anonymous yang bengap...otak hang tak betoi....,
Hang tak tau ke...
Semua pemeggang saham ECM-LIBRA berfikir siang malam nak cari siapa orang bijak di malaysia ni yang boleh menjadikan ECM-LIBRA bertambah maju.... fikir punya fikir... mereka terbaca mengenai KJ.. seorang pemimpin yang hebat lalu mereka semua bersetuju melantik KJ menjadi pemegang saham terbesar mereka demi untuk memajukan ECM-LIBRA ...

Mereka nampak kehibatan KJ....

KJ bakal PM ke-7...

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:21 PM  

Dato Seri Khairy...hehehe hehehe.Datin Seri Nori....in your fucking dreams man!!

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:23 PM  

Dah itu apabila di-sergah TUN Mahathir budak cengeng pun menangis(dalam NST)lalu menjual semula saham(siapa kasi pinjam) yang di-beli nya .

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:27 PM  

Anonymous yang bengap...otak hang tak betoi....,
geli aku kat hang ..he wak..wak..

Hang suka kata Jilat.. Bo....
jilat.... Bo...

Tau lagi tu... jenis perasanya....

sewel betul hang ni... buat kerja tak senonoh....

berapa banyak bon... dah hang jilat?

Apa perasa yang hang dah rasa?


wakkk....wakkkk ..wakkk termuntah aku oleh hang ni....

by
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:28 PM  

REMBAU pun belum menabur bakti...dah pandai budak ni nak jadi PM.Cuba KJ renung2kan nasib Khir toyo...10 tahun Menteri Besar Selangor...tersungkur jua.MB Selangor ni lebih baik akhlak dari KJ. Siapa KJ? kera hutan?

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:31 PM  

Jangan buat2 tak biasa jilat bontot! KJ dan Pak Lah dah kasi habuankan? nak muntah konon....aku pun nak termuntah dengan gaya kau yang suka sangat angkat bodek dan jilat bontot.

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:32 PM  

KJ menangis bukan apa..?

sedih sangat...

Tun yang banyak dosa kat UMNO tu tak sedar diri ...

KJ tau Tun jelos kat dia...

Dia takut KJ akan lebih terkenal dari dia dan menjadi pemimpin yang paling banyak berjasa pada negara dan bangsa...

Orang dah percaya kat KJ nak buat cam mana...

Cuma hang dan seeko dua yang tak suka menabur fitnah... kat KJ...

Baik tul KJ ... kalau aku aku saman hang tu ... baru padan muka hang ...sikaki pedengki....


by
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:36 PM  

Menangis sedih sangat kepala butuh kau! muda2 dah jahat. Engkau ingat rakyat lupa isu ECM-LIBRA ini?

KJ memang rupa jahat perangai pun jahat.Tak tau macam mana si-Nori stim kat dia.Butuh besar kot?

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:39 PM  

Kalau dia tidak ada perasaan bersalah mengapa dia jual balik saham nya itu?...MENGALAMI RUGI PULAK TU? oh kerana......dia manusia yang AGUNG??

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:48 PM  

Anonymous yang bengap...,

Apa nak banding KJ dgn KT bekas MB selangor tu...

KT tu cuma doktor gigi... tak hendsom lagi tu... harap botok je..

KJ tetap hendsome , hitam dan menawan
Lulusan oxford lagi tu....

KJ tetap hebat...

BY

otang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:50 PM  

Aku nak komen sikit pasal artikel lepas yang menggambarkan KJ keluar dari surau.

Pembodek2 Bush pun selalu mengambil gambar Bush keluar dari gereja. Ada persamaan tak?

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:55 PM  

Apa lak ECM-LIBRA tu sebagai penghalang KJ..

Tak muflis pun ECM-LIBRA tu..

Yang tergugat sekarang ni bukan KJ tapi Tun Mahazalim tu....

Dah tua tak nak rehat...
Masih mencanang sana sini mengenai keburukan orang...

Keburukannya yang bertimbun tu tak dihiraukan....

Sekarang ni tengah kempen nak naik kan anak dia si Mukriz tu...

Kalau setakat ECM-LIBRA tu tak masalah pun...

KJ tetap pemimpin yang baik jika dibanding dengan Tun Mahazalim tu...

by
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 2:59 PM  

Belajar lagi tinggi,tipu lagi canggih. Handsome? kucing aku lagi handsome. KJ akulah(kucing jantan).

KJ sepatut nya menasihatkan bapak mertua dia berundur ni tidak...dia biarkan orang tua tu terkapai2 macam orang nak mampos, cuba berpaut di-dahan yang rapuh. Dia tak sayangkan bapak Nori ke? tidak kesian ke KJ sama orang tua tu? Pak Lah dah banyak tolong KJ dalam kerjaya politik nya.Ni dalam masa susah KJ satu bunyi pun tak kedengaran kenapa ya? kepala butuh masuk perut ke??

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:03 PM  

Apa lak hang nak bising kalau KJ keluar dari surau...

Lainlah kalau KJ keluar dari lubang kubur

KJ selalu sembahyang di masjid Negara la... ltu KJ tak highlight
sebab buat ibadah tu iklas le..

Hang je nak besar besarkan benda kecik...

Pemimpin yang baik mcm KJ ni tak nak mendabik dada nak showoff berbuatan baik dia... biarlah orang lain yang lihat ....
itulah pemimpin contoh... yang kita nak mentadbir negara Malaysia...

by
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:07 PM  

Masaalah ECM-LIBRA kecil? engkau bodoh nak mampos macam pak lah ke apa? ISU ini menunjukkan yang KJ mendapat "PINJAMAN" yang penuh kesangsian dari pihak pembodek pak lah, dan pembelian yang menyangsikan. Apabila di-bongkar menangis dia. Rakyat dah tahu KJ jahat macam crook. Kau tenguk muka dia betul2 ada macam orang baik tak?? jangan ambil kira yang dia bergambar di-surau. Ada macam penyagak kan? aku dah cakap kalau engkau orang tenguk muka KJ betul2 pasti nampak ada yang tak kena dengan KJ.

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:10 PM  

Bila agak nya si KJ nak bukak mulut besar dia yang berbau busuk tu?

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:11 PM  

Apalak hang nak suruh KJ paksa Pak mertua dia letak jawatan.....

Aku dah kata KJ budak baik...

KJ nasihatkan Pak Lah terus memimpin UMNO sehingga UMNO pulih ... barulah Pak Lah letak jawatan .... tu lebih baik daripada letak jawatan semasa UMNO sakit ....

Sekarang ni KJ tengah diamkan diri ...takut kenyataan nya akan diputar belit oleh orang orang seperti awak ni...

Apa pun yang betul KJ buat ...akan kelihatan busuk di mata awak... sebab awak ni berfikiran tong sampah....

KJ tetap pemimpin yang hebat...

by
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:16 PM  

Belum kena tampar dengan sesiapa lagi budak hingusan ni dah menangis. Itulah besar dengan kesenangan, mana ada kekentalan diri. Baru TUN sergah sikit belum lagi orang muda sergah. Kalau bergaduh agak nya terkencing dalam seluar ya tak? nak jadi PM konon.Masaalah sikit nanti nangis cari nori dan emak nya!

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:18 PM  

anwar ancaman dan merbahayakan pada negara...elok dia buang saja dari negara ini ..kami akan tetap menyokong khairy ...aku yakin dgn sokongan rakyat terhadap kj ,anwar akn kecut ketakutan hidup UMNO !!! HIDUP KHAIRY

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:18 PM  

Semua pun orang meminjam....semua orang pun boleh beli saham...
Apa salah kalau KJ buat cam tu...

Aku nak tanya hang siapa akan susah kalau KJ buat pinjaman...?

Lebih baik hang membebel tentang Najib yang makan duit beli kapal selam tu..daripada nak kutuk KJ..

sebab najib akan jadi PM lepas Pak Lah...


by
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:22 PM  

Hang jangan kutuk anuar...
semalam je 20,000 orang datang sokong dia...

Tak lama lagi Jadi PM laah DSAI pemimpin berjiwa rakyat...

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:25 PM  

KJ adalah merbahaya bagi negara.Tolak KJ Malaysia selamat.Pak Lah kalau letak jawatan jangan lupa bawak sampah sarap(KJ)nya sekali.

Malaysia will be a better place if these rubbish are thrown into the drain.

Say NO to KJ

Say NO to Pak Lah

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:27 PM  

Say YES to Anwar

Say YES to REFORMASI

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:32 PM  

Go to hell with KJ.
The black monkey.He looks like a monkey,he talks like a monkey,he acts like a monkey.KJ IS A MONKEY

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:41 PM  

Malaysia's Anwar Says Opposition May Topple the Prime Minister

By Angus Whitley

April 15 (Bloomberg) -- Malaysian opposition leader Anwar Ibrahim said he has convinced about 30 lawmakers from the ruling coalition to join an alliance that would topple Prime Minister Abdullah Ahmad Badawi's government.

Anwar, a former Malaysian deputy premier, is attempting to win over lawmakers from the multi-ethnic ruling coalition to his opposition group.

Anwar plans to wait for more lawmakers to switch before attempting to form a government, he told reporters late yesterday after addressing 20,000 people at a rally in Kuala Lumpur that was broken up by police.

``We are ready,'' Anwar said. ``We want the numbers to be that meaningful so that it is comfortable for us to lead.''

Anwar and Abdullah are fighting for control of Southeast Asia's third largest economy. Malaysian police said they stopped Anwar's rally late yesterday because the crowd grew too large. The same day, Abdullah faced renewed calls within his own party for him to step down.

Anwar led a three-way opposition alliance to its best ever election result on March 8. Abdullah's national front coalition lost its two thirds majority in the 222-seat parliament and ceded five of 13 states to the opposition.

Anwar, who becomes eligible today to run for a parliamentary seat following previous corruption charges that he denies, said he'll say when he'll contest a seat when lawmakers are sworn in on April 28

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:43 PM  

Anonymous yang bengap...,

Lihatlah perjalanan hidup KJ

Mula menjadi ahli biasa UMNO..

Naik jadi n.Ketua pemuda....

Dengan hendsomnya.... naik jadi ketua pemuda UMNO lah pulak


5 tahun kemudian selepas Najib....KJ akan ditabalkan sebagai........
Perdana Menteri Malaysia yang ke-7..... selama 25 tahun.... dalam masa pemerintahanya Malaysia menjadi sebuah negara termaju didunia.... semua parti pembangkang bersatu menyanjung kepimpinan Perdana Menateri Dato Sri Khairy J..... hidup KJ .... hidup KJ....


by,
orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 3:53 PM  

Woi pembodek KJ...engkau ni bodoh nak mampos ke apa? kalau KJ tak nikah dengan nori gemuk nak mampos kau bilang aku mana dia sekarang?....dalam tong sampahlah.

Cuba gunakan akal bahalol kau,kalau dia nikah dengan adik kau, boleh tak dia sekarang menjawat Naib Ketua?? kau ni sepatut nya jadi pembodek yang bijak pandai KJ, ini kau bodoh nak mampos. Bila agak nya engkau nak pergi mampos??

Anonymous,  April 15, 2008 at 4:04 PM  

Anwar seperti seorang peninju melakukan jabbing kepada pemimpin UMNO.Pak Lah jangan kena heart attack sudah.Muka pak lah pun dah pucat lesi macam mayat.

Anonymous,  April 15, 2008 at 4:05 PM  

Calling KJ....calling KJ,pertahankanlah bapak bini engkau tu!!

Anonymous,  April 15, 2008 at 4:09 PM  

Kalau pak lah bapak aku..abah berundur ajalah jangan buat malu orang melayu.Semua orang pun dah meluat tenguk muka abah.bERUNDUR DAN BAWAK MAK jIN BALIK oSTOLIA.mAKAN ANGIN LAGI BEST .

Anonymous,  April 15, 2008 at 4:12 PM  

Pembodek2 bayaran KJ...pak lah akan tersungkur tidak lama lagi. KJ tidak akan ada kekuatan lagi.Bontot siapa yang korang nak jilat ah??

Anonymous,  April 15, 2008 at 7:26 PM  

By Little Bird

No teloq means 'no balls'. Here goes:
Hujan Renyai Renyai
Kedah ada teloq
Takut punya pasai
Pak Lah terus tidoq

Hujan Renyai Renyai
Penang sudah gempaq
Negeri sendiri punya pasai
Pak Lah tak mahu jumpa

Hujan Renyai Renyai
PM takut pi Ipoh
Perak punya pasai
Julai habis tempoh

Hujan Renyai Renyai
Johor takda teloq
Bodoh punya pasai
Setuju 2010

Hujan Renyai Renyai
UMNO Johor keliru
Lembut punya pasai
Pak Lah mahu tunggu

Hujan Renyai Renyai
Melayu Johor lembik
Takda teloq punya pasai
Lagi mahu bodek

Hujan Renyai Renyai
UMNO sekarang hanyut
Takda teloq punya pasai
Bukan PM saja badut

Hujan Renyai Renyai
UMNO kena buli
Takda teloq punya pasai
Siapa pun tak peduli

Hujan Renyai Renyai
UMNO tunggu apa lagi
Kalau jantan sudah misai
Terajang dia pi

Anonymous,  April 15, 2008 at 7:56 PM  

Anonymous said...
Woi pembodek KJ...engkau ni bodoh nak mampos ke apa? kalau KJ tak nikah dengan nori gemuk nak mampos kau bilang aku mana dia sekarang?....dalam tong sampahlah.
..................................

For comment di atas...

Banyak cantik hang punya bahasa...
Hang lagi bodoh tahap cipan...muka mirip mangkuk tandas...kepala botak.... mangkuk hayun .... bahalul....otak keledai....

Aku tak ada adik lah aku anak tunggal.... Dah jodoh KJ dgn Nuri... apahal engkau sibok....
Kahwin ngan siapa pun KJ tu ..,dian tetap cemerlang...
Apa yang hang ambik pusing tentang KJ...
hang cuma pedengki... penghasut... pemutar belit yang tak boleh dipakai... hang tu umpama anjing yang menyalak bukit...

Tak sedar diri...aku tahu hang ni jenis tak da teloq ... jenis lembut...tulah bahasa hang tu macam bahasa MakNyah kena jolok bontot.......

KJ tetap pemimpin hebat...
prrrrdaahhhh ...pada pedengki pedengki KJ....
Hang pegi mampoi...sana...


by

orang orang

Anonymous,  April 15, 2008 at 7:59 PM  

Anonymous yang bengap...,

Semuanya akan tercatat dalam sejarah..,

Lihatlah perjalanan hidup KJ

Mula menjadi ahli biasa UMNO..

Naik jadi n.Ketua pemuda....

Dengan hendsomnya.... naik jadi ketua pemuda UMNO lah pulak


5 tahun kemudian selepas Najib....KJ akan ditabalkan sebagai........
Perdana Menteri Malaysia yang ke-7..... selama 25 tahun.... dalam masa pemerintahanya Malaysia menjadi sebuah negara termaju didunia.... semua parti pembangkang bersatu menyanjung kepimpinan Perdana Menateri Dato Sri Khairy J..... hidup KJ .... hidup KJ....


by,
orang orang

Anonymous,  April 16, 2008 at 1:06 AM  

Emm...kepada peminat setia KJ.

Kata lah apa nak kata. Ucaplah apa nak ucap. Lawak lah apa nak lawak.

HAKIKAT NYA CUMA SATU...

KJ is finished! Sorry En. Khairy (if you are reading this). YOU ARE DONE!!

Tak perlulah kita berbahasa maki2 dan hamun2 atau mencarut2. Semuanya kini telah NYATA LAGI BENAR LAGI JELAS.

Im sorry to say sir. Walau apa pun yang nak dikata, RAKYAT TIDAK AKAN MAHU MENDENGAR DAN MELIHAT KHAIRY JAMALUDDIN ABU BAKAR.

Selamat Tinggal KJ.

Anonymous,  April 16, 2008 at 1:26 AM  

Aku nak tanya engkau, KALAU KJ kahwin dengan adik engkau dia BOLEH jadi apa??? ATAU kahwin dengan mak engkau, KJ boleh jadi Naib Ketua tak?? ni KALAU lah! Engkau faham makna kalau tak?

Engkau ni memang bodoh nak mampos betul lah! Simple questions pun tak boleh jawab.Bahasa inggeris nya "IF KJ marries your sister or your mother,will he has the opportunity to be the UMNO Youth Vice Chief??" You're one fucking cock sucking son of a bitch idiot.

People like you doesn't have a mind of their own...you're only good at carrying KJ and Pak Lah balls.Anwar is coming to tear UMNO down.He will be the PM.And if Pak Lah is still around he can be the Kepala Batas member of parliament as the opposition.

If Pak Lah is thrown to the rubbish chute, KJ career will vanish too.And then you can suck Anwar's cock. New master new dog. Anjing KJ now will have a new master named Anwar Ibrahim. Good luck anjing KJ!!

Anonymous,  April 16, 2008 at 10:46 AM  

tak main lah perkataan "kalau..kalau" ni
aku Tak perlu andaian hang .... kerana andaian tu umpama mimpi....


kenyatanya ialah KJ ialah N.Ketua pemuda UMNO.... ada faham..
Kebiasaannya N.ketua berpeluang besar menjadi ketua.... tak faham lagi tak tu lah aku

Hang ni bodoh nak mampoi....
malas aku nak layan mangkuk hayun @ mangkuk tandas macam hang ni...

by
orang orang

Anonymous,  April 16, 2008 at 10:48 AM  

Anonymous yang bengap...,

Semuanya akan tercatat dalam sejarah..,

Lihatlah perjalanan hidup KJ

Mula menjadi ahli biasa UMNO..

Naik jadi n.Ketua pemuda....

Dengan hendsomnya.... naik jadi ketua pemuda UMNO lah pulak


5 tahun kemudian selepas Najib....KJ akan ditabalkan sebagai........
Perdana Menteri Malaysia yang ke-7..... selama 25 tahun.... dalam masa pemerintahanya Malaysia menjadi sebuah negara termaju didunia.... semua parti pembangkang bersatu menyanjung kepimpinan Perdana Menateri Dato Sri Khairy J..... hidup KJ .... hidup KJ....


by,
orang orang

Anonymous,  April 16, 2008 at 11:00 AM  

Yang MIMPI adalah orang yang bodoh nak mampos macam kau. Adakah engkau bermimpi bahwa KJ boleh jadi PM? Nak jadi Ketua Pemuda pun belum lepas inikan pula berangan nak jadi PM? Dengan pembodek2 KJ yang lain bolehlah kau putar dengan cerita KJ tu, tetapi bagi orang yang dah tahu tembelang KJ dan Pak Lah sorrylah beb,terima kasih banyak beb!

Woi! aku tanya engkau soalan mudah ni?? I repeat my question once again: What IF KJ marries your mother or sister will he be able to be the UMNO Youth Vice Chief?

Dan aku pun "tak main" dengan engkau punya mimpi yang bodoh tu...KJ PM Malaysia ke 8....hehehhe...hehehe..kepala butoh aku pun boleh gelak! You're such a stupid asshole!!

Anonymous,  April 16, 2008 at 11:12 AM  

Apa agak nya sekira KJ tahu bahwa dia ada pembodek2 yang bodoh nak mampos seperti kau ni?? Nak bodek pun patut2lah beb! Ini tidak, membodek tahap yang tidak masuk akal. Orang2 yang macam kau inilah yang memberi masaalah pada pemimpin2 UMNO. Ya lah macam kes pak lah,semua orang kasi info yang tak betul kepada dia."Ramai rakyat sokong pak lah,kita boleh menang 2/3 majoriti..."akhir nya kecundang 5 negeri.Ni pun engkau nak kasi info salah pada KJ? katakanlah yang benar pada KJ bahwa rakyat dah tahu lobang dia....dah meluat,jijik. Ini tidak, bodek membabi buta.Fucking stupid!

Anonymous,  April 16, 2008 at 11:25 AM  

Woi...budak yang bodoh nak mampos! kalau nak membodek pun bodeklah tahap yang boleh di-terima rakyat. Jangan kasi malu KJ...malu siol ada pembodek yang tidak berhemah mempertahankan KJ!

Anonymous,  April 16, 2008 at 1:36 PM  

SIAPA DIA KJ?

Rencana Pengarang MYKMU NET

Pada hemat saya, menantu Perdana Menteri dan Naib Presiden UMNO, Khairy Jamaludin, sedang merosakan imej Pak Lah dan menyelamatkan diri beliau bila berkata ""Mereka menyerang peribadi saya selepas gagal mencari kelemahan Pak Lah, dan apa yang mereka buat kini menyerang menantunya, seolah-olah saya ini tidak patriotik lagi terhadap negara."

Sama ada Khairy sudah lupa atau berpura-pura lupa, ingin saya ingatkan kembali peristiwa beliau diejek (boo) oleh Perhimpunan Agung Pemuda UMNO Malaysia sebaik dipilih menjadi Naib Ketua Pemuda UMNO.

Inilah kali pertama dalam sejarah UMNO, seorang pemimpin yang baru disahkan menjawat jawatan utama parti "diboo" oleh perwakilan. Ini adalah manifestasi ketidakpuasan hati mereka terhadap Khairy sejak hari pertama beliau menjejak kaki di persada kuasa Pemuda UMNO.

Sebagai kumpulan ahli UMNO akar umbi, laman ini telah melihat bahawa kemunculan Khairy hanya memberi lebih banyak masalah kepada Pak Lah dan bukannya membantu beliau mahu pun parti. Sebab itu, sebelum Khairy diejek oleh Perhimpunan Agung Pemuda lagi, laman ini telah menyarankan supaya beliau berundur.

Adakah saya memusuhi Khairy secara peribadi? Saya tidak mengenali beliau secara peribadi sungguh pun pernah bertemu beberapa kali dalam beberapa majlis sekitar tahun 2000-2001. Apabila beliau diejek di dalam perhimpunan Pemuda, laman ini juga turut mengkritik sikap tersebut sebagai bukan akhklak Islam dan budaya melayu.

Mengapa beliau diejek di dalam Perhimpunan Agung tersebut tentulah tidak dapat tidak disebabkan oleh proses pemilihan beliau sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO yang dilihat dan mungkin dirasai oleh perwakilan sebagai "terpaksa" dan kerana "ilham" pihak yang lebih berkuasa.

Justeru bila Khairy cuba menggunakan alasan bahawa beliau "diserang" kerana pengkritik Pak Lah gagal mencari kelemahan Pak Lah, saya fikir beliau tidak lagi memikirkan kepentingan politik Pak Lah mahu pun UMNO. Bagi beliau hari ini, menyelamatkan kedudukan beliau lebih penting berbanding imej parti dan Presiden.

Sebenarnya, Khairy telah memusnahkan imej Pak Lah serta merta bila sahaja beliau mengambil keputusan untuk menceburi dunia politik UMNO secara serius sebaik sahaja menjadi menantu Pak Lah.

Khairy harus menerima hakikat bahawa kehadiran beliau ke dalam UMNO seumpama penerjun parachut tanpa sebarang keistimewaan dan kekuatan kepimpinan mahu pun pencapaian peribadi yang hebat, bukan budaya UMNO. Dan tidak akan dialu-alukan oleh pemimpin akar umbi UMNO sepenuh hati.

Bagi ahli akar umbi seperti saya, kami melihat apakah sumbangan Khairy kepada parti ketika parti ini dilanda krisis 1997-98? Perjuangan Khairy bersama UMNO hanyalah bila dilantik sebagai Pembantu Khas Pak Lah ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri. Sebelum itu? Tiada sama sekali.

Khairy boleh menafikan pelbagai dakwaan dengan ucapan retorik beliau. Tapi hakikatnya, sikap dan tingkah laku beliau dan rakan-rakan sudah dianggap seperti cacing naik ke mata kepada kebanyakan pemimpin politik UMNO juga kepada badan-badan tertentu di dalam kerajaan yang selama ini diketahui mengkagumi keperibadian Pak Lah.

Hakikatnya, Pak Lah semakin kehilangan penyokong-penyokong lama beliau yang sebelum ini dianggap begitu setia sehingga "jika ditoreh sekalipun darah yang keluar akan tertulis nama Pak Lah."

Mereka ini bukan oportunis atau gila kekayaan kerana sebahagiannya tidak pernah meminta satu projek pun. Malah sebahagian mereka merupakan intelektual yang dihormati masyarakat yang tidak pun mempunyai keinginan untuk menjadi kaya raya. Setiap mereka mula menjauhkan diri dan memberi isyarat yang sama puncanya. Cuma mereka tidak seberani bekas Perdana Menteri Malaysia.

Tidak usah melihat jauh, lihat sahaja Datuk Zahidi Zainol Abidin yang suatu ketika dahulu mati hidup bersama Pak Lah sehingga pernah disalah anggap sebagai anak saudara Pak Lah. Namun sebaik sahaja Pak Lah menjadi Perdana Menteri dan Khairy menjadi Naib Presiden UMNO, Zahid memilih jalan berbeza. Mengapa? Tanyalah kepada orang mengenali beliau. Siapakah yang beliau tidak senangi - Pak Lah atau Khairy?

Hakikat juga, kritikan terhadap Khairy jauh lebih awal muncul berbanding kritikan terhadap Pak Lah. Malangnya, mereka melihat kritikan ke atas Khairy sudah tidak berguna kerana ada lesen besar melindungi beliau. Bak kata seorang rakan, apa guna memukul ekor ular?

Khairy boleh menafikan pembabitan beliau dalam percaturan kuasa dalam UMNO berselindung disebalik kuasa Perdana Menteri dan Presiden UMNO. Namun realitinya, pemimpin UMNO sungguhpun bukan lulusan Oxford mudah sekali membaca gerakan dan percaturan rakan-rakan Khairy seperti Kalimullah Hassan, Breandan Pariera (NST), Gunasegaran (The Edge), Ahmad Zaki Zahid (Pejabat Perdana Menteri) dan Kamal Khalid (Pejabat Perdana Menteri).

Ini belum bercakap lagi berkenaan penggerak politik Khairy dalam Pemuda mahu pun Akademi Pemuda. Khairy perlu sedar yang mengkritik dan tidak berpuas hati dengan beliau bukan lagi mereka yang merupakan orang ketiga atau keempat dalam aliran maklumat. Kebanyakan mereka melihat dengan mata kepala sendiri. Sebahagian lagi meneliti secara depan mata pergerakan rangkaian atau circle Khairy.

Memang biasa di dalam politik bermain sepak terajang kuasa. Namun jika sepak terajang kuasa bernaung di Putrajaya yang menguasai hampir keseluruhan media utama, dan saluran politik parti tentulah sepak terajang ini lebih merupakan punching bag sahaja.

Kata Khairy, "‘‘Parti lebih penting daripada individu, jadi kalau perwakilan melihat saya menjadi liabiliti (beban) kepada pergerakan ini, maka saya perlu berundur diri.’’

Kata Pak Lah, " ‘‘Kalau orang tak mahu pada dia (Khairy), tunggu apa lagi. Betul tak? ...tentulah kalau orang tak mahu, tentulah dia tak jadi (naib ketua) lagi, tak pegang jawatan yang berkenaan,’’

Justeru berdasarkan reaksi boo oleh Perhimpunan Agung Pemuda UMNO 2004, ketika perlantikan beliau, bolehlah dianggap bahawa beliau sememangnya tidak dikehendaki oleh perwakilan UMNO.

Jalan terbaik, bersaralah Khairy Jamaludin. Mungkin jika ada rezeki, suatu hari nanti akan kembali berkuasa dengan idealisme yang lebih baik.

Wakmasnoor April 16, 2008 at 3:55 PM  

First, they say they want you.
How they really need you.
Suddenly you find you're out there.
Walking in the storm.
When they know they have you.
Then they really have you.
Nothing you can do or say.
You've got to leave, just get away.
We all know the song.

You need what you need.
You can say what you want.
Not much you can do.
When the feeling is gone.
May be blue skies above.
But it's cold when you're love's on the rocks...

Bye-bye dearest KJ...

samseng jelai,  April 16, 2008 at 6:33 PM  

haahaaa..anwar dah xde cara lain
laaa..bodoh punye anwar dan para
pengikut nyaaaa..bodoh sangat!!!!

Anonymous,  April 16, 2008 at 8:54 PM  

KJ go to hell...

Anonymous,  April 16, 2008 at 9:37 PM  

Woi! aku tanya engkau soalan mudah ni?? I repeat my question once again: What IF KJ marries your mother or sister will he be able to be the UMNO Youth Vice Chief?

In reference to yr vindictive comments, i suggest that u go home and do some gardening instead. U are no expert in politics. KJ DIDN'T have to marry anyone to be a somebody.... He had his own destiny which i m sure is very promising ....


Hoooooi mangkuk hanyun mangkuk tandas....kalau hang tak sokong kj
nevermind....KJ akan terus melangkaui segala halangan yang terpaaksa dihadapinya.... kau mangkuk tandas bukan masalah bagi KJ.... bila KJ dah jadi PM kau akan berubah menjadi pembodek KJ.... dah memang itulah budaya kau kan....


by

orang orang

pemudaenggang April 16, 2008 at 11:08 PM  

Lawan tetap lawan...
kukuhkan UMNO supaya melayu selamat

www.pemuda-enggang.org

Anonymous,  April 16, 2008 at 11:53 PM  

sedar lah wahai orang2 umno..yg korang bertekak kj ke mukriz ke khir toyo ke tun mamak dhet ke ...semua dah tak relevan dah sekarang ni......PR akan memerintah Msia tak lama lagi.....korang ahli2 umno teruskan lah bergaduh yer lagi cepat umno bungkos

khairy jamaluddin,  April 16, 2008 at 11:54 PM  

oklah dengan ini, saya khairy jamaluddin akan meletak jawatan sebagai ahli parlimen rembau dan mengaku umno sudah tidak releven lagi dan paling penting umno sebenar sudah kalah dalam pilihanraya ke 12 ini

dan yg lebih penting " saya mengaku kalah"

Anonymous,  April 17, 2008 at 7:57 AM  

Peliklah...saya baca Berita Harian, NST ,The Star atau media2 dari Media Prima semua lebih puji, mengagung-agungkan serta mendewa-dewakan PM kelima & menantu kesayangannya. Media-media ni PM kelima dan menantu dia punya ke? Oh...baru saya faham inilah cara nak selamatkan 'UMNO'!!!!

Anonymous,  April 17, 2008 at 8:06 AM  

Agak-agak 'siapa' yang beria-ria bawa KJ masuk dalam Pergerakan Pemuda Malaysia? Orang ni patut lebih bertanggungjawab. Orang nilah yang patut dipecat dari UMNO sebab memandai-mandai. Nak jaga kedudukan sendiri sanggup buat apa saja! Dialah salah satu punca UMNO dirosakkann dari dalam!

Anonymous,  April 17, 2008 at 9:33 AM  

”by

orang orang” (hisap konek punya orang)



“n reference to yr vindictive comments, i suggest that u go home and do some gardening instead. U are no expert in politics. KJ DIDN'T have to marry anyone to be a somebody.... He had his own destiny which i m sure is very promising ....


Hoooooi mangkuk hanyun mangkuk tandas....kalau hang tak sokong kj
nevermind....KJ akan terus melangkaui segala halangan yang terpaaksa dihadapinya.... kau mangkuk tandas bukan masalah bagi KJ.... bila KJ dah jadi PM kau akan berubah menjadi pembodek KJ.... dah memang itulah budaya kau kan.... “

“KJ DIDN'T have to marry anyone to be a somebody.... He had his own destiny which i m sure is very promising ..”..


KJ has to…if not he’ll just have to be contented being a business newscaster, Ketua Bahgian, gigolo, samseng jalanan or even an ASSHOLE which I’m pretty sure would fit him fine these days.


Woi “orang orang” yang bodoh nak mampos, sama ada aku sokong ke tak sokong KJ itu tidak mustahak. Apa yang penting rakyat mesti tahu sebaik mana KJ dan perbuatan apa yang dia lakukan hingga ramai ahli UMNO sendiri yang tak sebulu dengan nya.

Memang sebenar nya banyak yang “bukan” masaalah bagi KJ….tetapi KJ mahu juga mencampuri urusan yang tidak ada kena mengena dengan jawatan nya sebagai Naib Ketua Pemuda…ini adalah pengetahuan umum. Tak kan tak tahu kot?

Sorri lah beb aku tak main dengan permainan bodek membodek, jilat menjilat sebagaimana yang engkau lakukan. Engkau adalah lalang yang parti UMNO sebenar nya perlu tebas habis2 an.

KJ memang bijak…itu aku dan ramai pun mengakui. Teknik KJ yang dapat tackle si- Nori gemuk memang strategy politik yang memang telah lama di-gunakan sejak berzaman lagi..Sebab itu soalan aku engkau tidak boleh menjawab dengan tepat??

Engkau pun tahu kalau engkau sendiri nikah dengan anak “pak leman” jiran seberang yang menjual goreng pisang boleh tak engkau jadi Naib Ketua walaupun engkau mempunyai sijil pelajaran seperti KJ?? Boleh tak??

Anonymous,  April 17, 2008 at 9:42 AM  

Kalau jumpa KJ cium tangan KJ....bawak sekali mak abah kau suruh cium tangan KJ ok???

Anonymous,  April 17, 2008 at 11:29 AM  

Aku pula nak tanya hang...

Siapa lagi pemimpin melayu yang tinggal dan menjadi perwaris pimpinan melayu akan datang?


Semua pemimpin melayu dah hang tebas .... semua pemimpin melayu hang tak suka... semua kaki korapsi (menurut pandangan Hang)... walaupun tak da bukti dan tak dihadapkan ke mahkamah...

Aku rasa hang ni barua DAP ... kalau tak barua MCA , atau Barua MIC...

Sebagai orang melayu kita kena sokong melayu... kalau nak kondem pun berpadah padah... hang ni macam nak KJ tu mampoi terus...

Adakah Kj gangu hang?
Adakah KJ ngorat bini hang ... sampai hang ni macam orang gila talak?

tak tau lah aku hang ni orang jenis apa...

Kalau KJ jahat sangat pada pandangan hang ... gi lapor polis
atau saman di mahkamah...
negara kita ni ada undang undang...

Bila orang kata hang bodoh .., hang tak ngaku...

Daripada jadi orang lebih baik hang jadi mangkok tandas ada lagi manfaat nya ....


Nobody is perfect...
Begitu juga KJ...
Jangan lihat kepada keburukannya semata mata tapi lihatlah juga pada kelebihan dan kebaikanya...


by

orang orang

Anonymous,  April 17, 2008 at 11:47 AM  

Aku bukan kaki bodek...
Sampai nak cium cium tangan...KJ


Aku hanya mengatakan yang benar...
dan aku tak minta apa apa balasan dari KJ.., cukuplah kalau orang orang melayu dapat bersatu dalam satu parti... setakat ni hanya UMNO dan PAS sahaja dianggotai sepenuhnya oleh kaum melayu dan bumiputera sabah...

Aku sokong Anwar tapi aku tak sokong PKR... sebab aku tau satu hari nanti setelah anwar bersarah PKR akan dipimpin oleh bukan melayu...

Kalau dapat parti UMNO ,PAS dan orang melayu PKR bersatu alangkah baiknya...

Orang orang yang mencantas dan menghina pemimpin melayu tu adalah barua pada parti bukan melayu...
dan semua barua barua ini akan ku tentang sampai ketitisan darah terakhir...

Kalau dibiarkan orang orang seperti awak ni...melayu hanya tinggal nama sahaja...
kerana aku tak tau pun perjuangan hang ke arah mana....

Kalau KJ nak bertanding jawatan ketua pemuda biarkan sahaja...
jika betul dia tak dapat sokongan bukan orang tak suka dia tapi dah itulah keputusannya ...

by

orang orang

Anonymous,  April 17, 2008 at 12:19 PM  

Aku tak tu kemana arah mana perjuangan hang ...?????

Siapa aku?

Aku adalah seorang pendidik...
aku mendidik anak bangsa supaya bersopan santun semasa berkata...

Aku ingin lihat bangsa ku tak dihina dan menghina sesama sendiri...

Mungkin hang tak lihat perjuangan pemimpin melayu...
mungkin terdapat sedikit cacat celanya tentang mereka tapi tanpa mereka melayu akan ditindas ... percayalah...

Aku bukan memperjuangkan KJ... Pak Lah atau pun Najib... aku cuma tak suka bangsaku biadap dan menghina pemimpin mereka..

Hang tau ke...?
Bila keputusan peperiksaan diumumkan... anak anak siapakah
yang mendapat keputusan cemerlang...???? fikirkanlah...

Memang benar pemimpin pemimpin kita banyak cacat celanya tapi ... menghina mereka bukanlah cara yang betul... kalau nak tukar atau gantikan mereka dengan pemimpin lain gunakan cara baik dan tidak memalukan ....

Kenapa aku sokong KJ?

Tanpa KJ UMNO akan menang besar dalam PRU12... jika ini berlaku tentu semua pemimpin kita tak kan sedar.. siapa mereka bila orang melayu tak nak sokong mereka..
peranan KJ amat besar dalam menyedarkan pemimpin kita...

Hang hina KJ..., tanpa berfikir mengunakan otak yang waras...
muungkin KJ akan dihina oleh semua orang tapi tanpa KJ...tanpa Pak Lah
pemimpin melayu akan terus dibuai kemewahan dan mengabaikan kita bangsa melayu....

KJ bukan penyelamat bangsa Melayu..
tapi setiap kejadian ada hikmanya... sedarlah...sedarlah...
berjuanglah untuk bangsa melayu .....

by

orang orang

Anonymous,  April 17, 2008 at 2:38 PM  

orang-orang kata:
Aku ingin lihat bangsa ku tak dihina dan menghina sesama sendiri...

Saya kata:
Hang hina orang lain takpa ka?


orang-orang kata:
Aku adalah seorang pendidik...
aku mendidik anak bangsa supaya bersopan santun semasa berkata...

Saya kata:
Kalau macam ni la jenis pendidik...habieh anak2 murid.


orang-orang kata:
Aku bukan memperjuangkan KJ... Pak Lah atau pun Najib... aku cuma tak suka bangsaku biadap dan menghina pemimpin mereka..

Saya kata:
Nabi Muhamad saw di zaman baginda pun orang hina...ni kan pemimpin melayu. Kalau nabi boleh terima dan menasihati supaya tidak ada pembalasan, tak kan pemimpin melayu islam tak boleh ikut style nabi kot.


orang-orang kata:
Tanpa KJ UMNO akan menang besar dalam PRU12... jika ini berlaku tentu semua pemimpin kita tak kan sedar.. siapa mereka bila orang melayu tak nak sokong mereka..
peranan KJ amat besar dalam menyedarkan pemimpin kita...

Saya kata:
Peranan pemimpin muda mcm KJ memang besar. Baling2 botol, maki hamun, menghina bangsa melayu kat kelantan, menghina pemimpin lain, menindas dan mengaut kekayaan. KJ telah menyedarkan melayu supaya menolak Umno.


orang-orang kata:
Hang hina KJ..., tanpa berfikir mengunakan otak yang waras...
muungkin KJ akan dihina oleh semua orang tapi tanpa KJ...tanpa Pak Lah
pemimpin melayu akan terus dibuai kemewahan dan mengabaikan kita bangsa melayu....

Saya kata:
KJ ngan Pak Lah tak mewah ka? Dewina Bhd sapa punya? ECM Libra sapa punya? Kalau tak tau...tanya orang yang tau.


orang-orang kata:
KJ bukan penyelamat bangsa Melayu..
tapi setiap kejadian ada hikmanya... sedarlah...sedarlah...
berjuanglah untuk bangsa melayu .

Saya kata:
Tau takpe. Maka renungkanlah apa hikmahnya pada KJ? Supaya dia sedar, insaf dan ingat pada kuasa yang menjadikan setiap kejadian itu.

~Jangan lah mengarut tak tentu pasal dan berjiwa kacau~

Anonymous,  April 17, 2008 at 2:58 PM  

"by

orang orang"(yang bodoh nak mampos)

"Siapa lagi pemimpin melayu yang tinggal dan menjadi pewaris pimpinan melayu akan datang?"

Tentu nya bukan Pak Lah atau KJ. Sesiapa pun boleh melainkan ini dua haprak yang telah menjahanamkan UMNO dan BN. Pak Lah kau yang bodoh tu kan cakap dia mahu"repair parti dulu" sebelum peralihan kuasa. Dengan sifat nya yang pernah membohongi rakyat siapa pun tidak akan percaya dia lagi.Itu terpulang kepada "KEBIJAKSANAAN" PM. Ada reti?

"Kalau dapat parti UMNO ,PAS dan orang melayu PKR bersatu alangkah baiknya..."


Sekarang baru nak orang melayu luar dari parti UMNO "BERSATU"! apabila 5 negeri sudah tersungkur?
Sebelum ini KJ kebangaan kau, datang ke KELANTAN dengan sifat sombong,biadap dan samseng nya masa ceramah memperkecil2kan kerajaan Kelantan PAS...memandang rendah dengan kekurangan negeri KELANTAN...apa engkau ingat senang dilupai PAS?? Ingat slogan KJ "pade doh 18 tahun."?? Inilah dia budak yang kurang ajar yang kau bangga2kan.

Masakan engkau lupa bagaimana RTM berulang kali "menyerang" Anwar?...dan banyak lagi "kesilapan" yang engkau buat2 lupa. Sekarang dengan mudah engkau mahu Anwar dan orang PAS melupakan ketidakadilan yang dilakukan?

Pada pendapat akulah pemimpin UMNO lah yang sepatut nya SEKARANG "menjungjung SEMBAH" pada Anwar dan Tuan Guru Nik Aziz dan meminta kerjasama berkenaan isu permasalaan melayu dan Islam.Ini aku SETUJU. Tak tahulah jika EGO pemimpin UMNO masih di-takuk lama.
Itu pun aku masih berpendapat yang KJ dan Pak Lah harus di-tunjukkan pintu keluar! Tidak ada kompromi lagi.Ada faham?

Anonymous,  April 17, 2008 at 4:15 PM  

Hang hina KJ..., tanpa berfikir mengunakan otak yang waras...
muungkin KJ akan dihina oleh semua orang tapi tanpa KJ...tanpa Pak Lah
pemimpin melayu akan terus dibuai kemewahan dan mengabaikan kita bangsa melayu....

KJ bukan penyelamat bangsa Melayu..
tapi setiap kejadian ada hikmanya... sedarlah...sedarlah...
berjuanglah untuk bangsa melayu .....

by

orang orang


KAKAKAKAKKA...GILER KENTANG KE APA KO NI...TANPA PAKLAH pemimpin melayu akan terus dibuai kemewahan dan mengabaikan kita bangsa melayu......HAHAHAHA KO SEDAR KE PAK LAH DAN KELUARGADIA SKRG YG DIBUAI KEMEWAHAN ...ADA KAPAL LAYAR ..BUAT ORKESTRA UTK DIA DAN KRONI KAT RUMAH DIA...DULU KALAU ORKESTRA PUN DI KOGSI BERSAMA RAKYAT DI RTM .....KO DAH MABUK LAH by orang orang...KO NI MEMANG PEMBODEK

Anonymous,  April 17, 2008 at 4:34 PM  

kepada orang orang,

engkau ni bodoh nak mampos ke apa? tak pernah ke kau lihat gambar2 yang bersepah di-laman2 web yang menunjukkan pak lah berpegangan pinggang dan bahu amoi? pak lah adalah pemimpin ibarat monyet dapat cincin tau tak? dan KJ ibarat beruk dapat..........Nori gemuk!

Anonymous,  April 17, 2008 at 5:03 PM  

Hang ni otak lembab lah babe....

berfikir ikut dendam kesumat hang...

Jawab dulu kemana arah perjuangan hang tu?????

Lihat Anwar seorang pemimpin yang mulia hatinya...dah disumbat dalam penjara 5 tahun...
Bila keluar... tada kata nak balas dendam kat Tun dan kata DSAI dia telah memaafkan kesalahan Tun...

Berjuang tanpa dendam lebih baik daripada perjuangan penuh dendam kesumat...

Aku nak tanya hang satu lagi...

Kalau Pak Lah bukan PM dan KJ tak ada dalam UMNO.... BA boleh menang besar ke dalam PRU12 ?

Kalau hang jawab "tidak" .. hang taulah sumbangan Pak Lah dan KJ

Gunakan otak hang yang bijak untuk memikirkan kata kata hikmat di bawa:..

"Tunjukan Marah anda dalam senyuman...
Kerana cara itu lebih mudah mengalahkan musuh anda... berbanding melawan musuh dengan kemarahan yang tak terkawal..."

"Pujian adalah satu perangkap...
kerana pujian akan membuat orang lemah..."

"Menghina orang lain lebih mencermin kan keburukan diri anda daripada orang yang anda hina itu..."

Menggunakan otak semasa memberikan pendapat adalah lebih baik daripada menggunakan hati... kerana tak mampu berfikir"

" Ikut hati mati , ikut rasa binasa...



by

orang orang

Anonymous,  April 17, 2008 at 5:46 PM  

"Nabi Muhamad saw di zaman baginda pun orang hina...ni kan pemimpin melayu. Kalau nabi boleh terima dan menasihati supaya tidak ada pembalasan, tak kan pemimpin melayu islam tak boleh ikut style nabi kot"

Yang menghina nabi pada zaman nabi tu siapa?????

mereka adalah orang kafir ....


Hang tu siapa orang islam... KJ tu siapa orang islam ....Pak Lah orang islam... saudara seagama ....
nak komen nak kondem berpadah padah lah sikit...

by

orang orang

blues untuk rakyat April 17, 2008 at 6:07 PM  

malaysiaberita.blogspot.com

malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com

malaysiaberita.blogspot.com



malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com


malaysiaberita.blogspot.com

Anonymous,  April 17, 2008 at 7:06 PM  

Kepada pembahas bernama 'orang-orang'.

Bila kita bercakap pasal KJ, Pak Lah dan Umno. Dan dalam konteks yang diperbahaskan hang dan semua. Kita bercakap pasal 'bangsa' Melayu. Takde sapa pun yang cerita pasal Islam. Maka kenalah cerita Nabi tu. Dia dihina oleh bangsanya sendiri. Cuba hang panjangkan akal cikgu hang tu. Tu pun kalau betul lah hang cikgu.

Hang pandai nak suruh orang lain komen berpadah-padah. Yang hang tu tak berenti2 komen awat? Hang ni duk lekat depan komputer je kot. Hang takda kerja ka? Kata cikgu?

Hang ni sebenarnya orang yang dah 'kacau jiwa'. Cuma hang je yang tak sedar. Pantang 10 minit bukak komputer...10 minit bukak komputer. Hang sebenarnya syok kalau orang dok layan hang. Tu hang punya pasal la. Tu pun sejenis penyakit gila jugak tu.

Apa2 pun...jiwa jangan kacau beb. Tenang and cool beb. Buat bebal otak je.

Orang lain nampak okay dan rileks je beb. Yang nampak 'jiwa kacau' gusar dan melatah tak tentu pasal, hang sorang je.

p/s: Kalau hang balas komen ni...dah sah yang hang memang berjiwa kacau dan tak tenteram. Emm...tak sabar2 nak balas la tu...angau la lu beb.

Anonymous,  April 17, 2008 at 7:49 PM  

tahniah! inilah blog paling lawak pernah aku baca sepanjang mengenali dunia blog. teruskan kisah lucu anda

Anonymous,  April 17, 2008 at 8:49 PM  

ahli UMNO mual tengok Pak Lah dan KJ la bongok!! bkn anwar.

Anonymous,  April 17, 2008 at 9:34 PM  

Seronok jadi KJ...perbuatan nya yang tidak baik pun ada orang yang bodoh nak mampos bodek sampai begini rupa! apa nak jadi...kalau dah di-namakan PEMBODEK...itulah tugas nya, apa yang nak di-kata!

Anonymous,  April 17, 2008 at 10:15 PM  

Eh dah tidak ada ruang untuk komen? Woi jinggo apa pasal ni?

Anonymous,  April 18, 2008 at 10:18 PM  

Aku guru komputer kat sekolah lah... napa hang jeles kah...

ooophhss sory mungkin hang ni tak da kerja... sebab tulah marah tul kat kerajaan...hang pun satu kerajaan dah sediakan banyak peluang kerja tapi hang tak mau kerja... terpaksalah kerajaan bagi peluang kepada pekerja asing...

Gaji aku dibayar oleh kerajaanlah untuk menyedarkan orang orang seperti awak..adalah tugas aku menerangkan yang betul...

Hang ni belajar agama mungkin katsekolah rendah je...

Betullah memang bangsa nya yang menentang nabi...tapi bangsanya yang kafir.. bukan bangsanya yang beragama islam.... yang kita di malaysia ni satu agama satu bangsa..bercakaran tak tentu pasai...

Mungkin KJ salah...mungkin Pak Lah salah bagi awak...itu satu puak...
satu puak lagi kata Anwar salah PAS salah....

Perkara ni dah berlanjutan selama 50 tahun.... bawa bawalah bertaubat carilah jalan damai....
semua kata perkara ni tak mungkin berlaku... macam mana nak berlaku tak ada seorang pemimpin pun yang benar benar memperjuangkan bangsa melayu...

sekali lagi aku tanya ..

Kemanakah arah perjuangan hang?????

Kalau tak tau tak yah bagi komen...
menyemak je kat sini.......



by,

Orang orang

Anonymous,  April 19, 2008 at 9:43 AM  

Ingatkan guru sains ke matematik ke? guru komputer! hehehe....kalau gitu memang kau ni kuat sembang kat cybercafe la

orang orang said:

"Gaji aku dibayar oleh kerajaanlah untuk menyedarkan orang orang seperti awak..adalah tugas aku menerangkan yang betul..."

hehehe...hehehe....apa yang betul pada diri engkau adalah persepsi kau. Yang nyata kebanyakan rakyat dah tidak boleh terima kehadiran Pak Lah dan KJ.


You're bloody asshole!!

Anonymous,  April 19, 2008 at 10:37 AM  

Ini zaman sains dan teknologi... komputer satu keperluan... hang ni macam orang bodoh ketawakan guru komputer.. sempit sangat cara otak hang berfikir..

Orang ramai tak terima Pak Lah atau KJ????? ... tak faham aku!!!!!

itu hanya pendapat hang yang merapu danyang tak ada bukti..

Buktinya sampai hari ini pun Pak Lah masih menjadi perdana menteri dan KJ masih AP Rembau..

Dan hang masih macam anjing menyalak bukit... tak ada apa yang boleh buat hanya menghasut rakyat...

Gunakan otak hang semasa berfikir... jangan gunakan hati nanti hang mati... jangan gunakan perasaan nanti hang binasa...
fahammmmm!!!!!!!!!!

by
orang orang

Anonymous,  April 19, 2008 at 6:28 PM  

Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih Perdana Menteri..
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...
Saya masih disini...

HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!

sharip dol,  April 19, 2008 at 7:43 PM  

woi anwar gay...

tuhan dah jadikan tempat yg sepatutnya masih nak guna temp-at yg x sepatutnya..

aku yakin bahawa saudara kj masih berdiri bersama UMNO...bukan bersama BA gay..

Anonymous,  April 19, 2008 at 8:13 PM  

cikgu ckp macam tu ka?
toksah jadi cikgu la hang ni..p jadi kuli kandang babi lg bagus.

Anonymous,  April 19, 2008 at 8:44 PM  

"cikgu ckp macam tu ka?"

Hang ni jenis...bohjan... memang tak reti orang cKp dengN elok .... masih nak menegakkan benang basah awak.... Tak untung berbincang ngan awak...

Hang ni jenis suka negara kucar kacir... menghasut rakyat itu kerja hang... untunglah hang kalau rakyat malaysia berbalah sesama sendiri.. Mungkin hang akan dapat untung besar kalau itu berlaku....
sesuai sangat kaalua hang ni di gelar... peng..... bangsa...

"toksah jadi cikgu la hang ni..p jadi kuli kandang babi lg bagus"

Aku dah ada kerja ... tak yah lah kau nak suruh aku buat kerja lain lak...

Hang tu yang tak da kerja... ah..tu pembangkang nak buka ladang babi besar besaran.... apa lagi tunggu hang gilah sana jumpa m.Khalid .... manalah tau ada kerja kosong untuk awak kat ladang RM100 juta tu....seronok lah hang...

Gunakan otak hang semasa berfikir... jangan gunakan hati nanti hang mati... jangan gunakan perasaan nanti hang binasa...
fahammmmm!!!!!!!!!!

by
orang orang

Anonymous,  April 19, 2008 at 11:38 PM  

RM100juta itu dibina ladang babi pun lebih baik dari ditelan oleh pemimpin. Bina ladang apa-apa pun lebih baik dari bina "Istana Zakaria".
Nasib baik BN kalah teruk dalam PRU ini, kalau tidak, rasuah akan lebih teruk hari demi hari.

Anonymous,  April 20, 2008 at 12:51 AM  

Cik gu otak mereng kau ni. Cik gu tadika kot?

kobau bala,  April 20, 2008 at 10:13 AM  

siapa anwar berahim yg sebenar? seorang manusia yg cukup tamak & haloba. cuba tgk sekarang ni, belum apa2 lagi dah ada hati nak jadi PM. baru dapaat 6 negeri di malaysia (termasuk WP) dah berangan2 nk jd PM dgn menggunakan taktir kotor utk menghasut calon2 BN yg menang utk melompat ke PKR. sedar lah dr wahai si tembolok besar, dulu PKR dah nyaris2 jd semangat 46. jgn ingat bl dah dpt byk kerusi skrg ni dah besar kepala & lupa dr. kalau bukan krn mahathir & kuncu2nya dah tentu PKR masih mcm dulu lg.

mahathir & anwar mmg ada kerjasama wlpn kerjasama itu bukn diantara mereka berdua ttp aku merasakan bhw kuncu2 mereka ada kerjasama utk menjatuhkan pak lah. tetapi pakatan mahathir - anwar masih lg gagal utk mnjatuhkan pak lah. mana mungkin rakyat malaysia akan berpaling tadah utk manjatuhkan pak lah. kita sndr tgk, pak lah tak pernah mambalas semula kata nista yg dilemparkan oleh mahathir kpdnya. dia tahu mahathir byk berjasa kpdnya. pak lah tak pernah lupa & pak lah tak kan lupa. berbeza dgn mahathir yg lebih mudah lupa yg dia tu dah tak jadi PM lg. pelbagai kata nista & caci maki yg dilemparkan kpd pak lah olehnya. sampaikan kdg2 dia tak sedar apa yg dikatakannya itu adalah benda2 yg dia sndr pernah buat satu ketika dulu. menteri2 kabinet & MT tidak boleh bersuara lgsg, polis juga berada di bwh telunjuknya juga. rakyat yg menentangnya semuaanyadi masukkan ke lokap & ISA. siapa yg yg mencipta sistem kuota? siapa yg menjadi punca UMNO diharamkan? siapa yg keras kepala tak nak meletak jawatan ketika umno kalah dibyk kerusi parlimen & dun pd pilihnraya 1999?

SIAPA YG MEMBENARKAN MOKHZANI MENKJADI BENDAHARI PEMUDA UMNO SATU KETIKA DAHULU? BUKANKAH MAHATHIR MASIH LG PM PADA MASA TU? siapa kata mahathir tak bg anak2nya aktif dlm bidang politik?

begitu juga dgn anwar yg mnjd punca ghafar baba merajuk tak nak bertanding, anwar kata tak kan bertanding timbalan presiden satu ketika dahulu? anwar tak serupa bikin. jadi imam, tetapi menari dgn wanita bukan muhrim, yg bukn isterinya. kalau lah benar anwar itu seorg yg alim ulama, knp dia berkawan dgn nallakurap yg juga seorg yg ada bisnes judi dgn magnum? disini kita dpt lihat betapaa bahayanya anwar bila kuasa berada ditgnnya. anwar & mahathir mmg mudah lupa. kasihan pak lah yg baik budi pekerti dianiaya oleh org yg dilepaskannya dr ISA. anwar itu seperti anjing yg menggigit tgn org yg melepasknnya tersepit. anwar &ahathir ada berpakat utk menjatuhkan pak lah! mereka berdua perlu dibenteras! kasihan pak lah...................

Rocco,  April 20, 2008 at 11:51 AM  

Apahal la pulak anwar nak racun KJ nie...

daripada saudara anwar racun KJ baik liwat je budak tu..

tak kan saudara anwar dah lupa skill liwat..?

ok lagi KJ tu.. bontot pun tegang lagi...

silap-silap dapat kunyit you...
hahahahaha... cam mane saudara anwar.. ??

lingam,  April 20, 2008 at 11:51 AM  

correct... correct.. correct...

Anonymous,  April 20, 2008 at 1:24 PM  

KJ dan Anwar jikalau esok padam pun tidak ada orang yang akan "merindui" mereka. UMNO tidak perlu orang politik anak beranak.

Azam,  April 20, 2008 at 2:11 PM  

ye betul tu en.rocco

Apa tunggu lagi Tuan Anwar ,
liwat je la budak KJ tu.

nak racun KJ dengan simpati buat apa , racun KJ dengan terung la.

betul kata rocco,
bontot KJ tegang lagi tu.
kunyit, lengkuas dan daun kesom semua ada.

memang sesuai kalau Tuan Anwar dengan KJ jadi couple. macam pinang dibelah lapan..

Chef Wan_i,  April 20, 2008 at 3:46 PM  

Saya sokong.!!!!!

memang Anuar Berahim dan Khaire secocok dan sepadan.
Apa lagi Anuar, cocok la Khaire tu cepat.

Anonymous,  April 20, 2008 at 5:30 PM  

KJ dan Anwar jikalau esok padam pun tidak ada orang yang akan "merindui" mereka. UMNO tidak perlu orang politik anak beranak.

April 20, 2008 1:24 PM

APALAH BANGGANGNYA KORANG NI ...ANWAR TAKDE KENA MENGENA DENGAN UMNO HAPRAK KORANG LAH....TAK PAYAH NAK KAITKAN ANWAR DENGAN UMNO ...TU SEJARAH DAH....LIHAT LAH DI MANA ADA TUBUH ANUAR BILA BERUCAP BERPULOH RIBU YANG HADIR ..KENAPA NAK KAITKAN ANUAR DENGAN BN LAGI...ANUAR ADALAH PEMIMPIN PR BUKAN BN LAGI...KALAU ANUAR DITAKDIRKAN JADI PEMIMPIN NEGARA MALAYSIA DIA ADALAH PEMIMPIN DARI PAKATAN RAKYAT BUKAN DARI UMNO/BN ...KORANG SEDARLAH UMNO DAH TAK RELEVAN BUAT RAKYAT MALAYSIA.. TAPI MASIH RELEVEN UTK YG TIDAK DAPAT MENERIMA KENYATAAN BAHAWA UMNO/BN AKAN DIKUBURKAN DI MUZIUM.... SAAT ITU PASTI AKAN TIBA ....INSYAALLAH ....KITA LIHAT JIKA TIDAK DALAM TEMPOH TERDEKAT MUNGKIN PRU13 ....JIKA BUKAN ANUAR PUN AKU YAKIN MANA2 PEMIMPIN MELAYU DARI PR YANG AKAN MENERAJUI NEGARA TERCINTA INI....CUKUPLAH UMNO KERANA UMNO TIDAK PERJUANGKAN BUMIPUTERA DAN RAKYAT MALAYSIA DARI BERBILANG KAUM TAPI HANYA UNTUK UMNOPUTERA SAHAJA...KITA TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

teoh ai ling,  April 21, 2008 at 8:22 PM  

so sorry.
but i dont get it!
DSAI is really a great disguise person.
able to manipulate things to attract people.
KJ,my support is yours.

penjaga neraka,  April 21, 2008 at 8:37 PM  

bukankah Anwar licik orangnya.
dia boleh memanipulasikan fakta untuk menyebelahi beliau.
duri dalam daging.
hurm.
tidak perlulah hipokrit untuk menjadi pemimpin.
tetapi jasa perlu ditaburkan.
teruskan usaha anda KJ.

hamid bangla,  April 21, 2008 at 8:46 PM  

sememangnya!
anwar pengkhianat.
bekerjasama dengan penyangak matawang.
musuh islam serta bersatu dengan kezaliman.
selain bijak mengatur tutur untuk menipu!!
Kj teruskan tentangan !
saya akan menyokong KJ.

samy vellu,  April 21, 2008 at 8:52 PM  

yup!
good deeds - good job.
is always measured by public.
please keep it real.
my support is yours KJ.

saravanan,  April 21, 2008 at 8:58 PM  

Anwar?
enough is enough!
KJ!
KJ!
KJ!

Anonymous,  April 22, 2008 at 12:58 AM  

umno kasi mampos, pas kasi mampos, pkr kasi mampos, dap kasi hidup, mca kasi hidup, gerakan kasi hidup, mic kasi mampos.

dap, dap, dap, kita bikin malaysiapore. boleh kasi export babi. boleh judi. boleh main pompuan. boleh business.

Biskut April 24, 2008 at 6:52 PM  

TAHNIAH PENGKHIANAT BANGSA!

Tahniah Anwar!
Bersama DAP, berjaya menggerakan tindakan menghapuskan kekuatan Melayu melalui DEB. Anwar peduli apa, dia sudah kaya. Kalau huru-hara pun, dia boleh bawa anak isteri ke luar negara, kawan baik Yahudi ramai di Amerika Syarikat!

Tahniah Anwar!
Kini Melayu Pulau Pinang mula merayu kepada pemimpin chauvanis Cina supaya nasib melayu tidak dipinggirkan.

Tahniah Anwar!
Melayu Perak hilang kuasa. 7 Exco bukan melayu 3 je exco melayu.

Tahniah Anwar!
Untuk projek RM100 juta ternakan BABI di Selangor. Banyak faedahnya kepada orang melayu?

Tahniah Anwar!
Kini melayu dok leka kutuk sesama melayu. Melayu kaya salah, melayu miskin salah, melayu pandai salah, melayu bodoh salah,melayu rajin salah, melayu malas salah. Pendek cerita apa pun pasal melayu semua salah!

Akhirnya Tahniah Anwar!
Kerana menanamkan tekad, ikrar dan azam untuk mendidik generasi akan datang supaya sentiasa berhati-hati dan jangan mudah terpedaya kepada petualang bangsa. Tahniah Anwar kerana menyedarkan kami bahawa menyokong PKR, DAP dan PAS adalah untuk masa depan yang malap dan kelam

Anonymous,  April 25, 2008 at 2:15 PM  

Untuk... biskut yang yang tampan bergaya

TAHNIAH PEEJUANG BANGSA!

Tahniah Anwar!
Berjaya menggerakan tindakan menghapuskan kebalan pemimpin UMNO yang korapsi. Anwar peduli nasib bangsa yang terus ditindas,

Tahniah Anwar!
Kini nasib melayu akan terus terpelihara.Nasib kroni UMNO akan binasa...

Tahniah Anwar!
BA berjaya menawan Perak . semua Dun sekata sejiwa melantik Dun PAS menjadi Menteri Besarnya.

Tahniah Anwar!
Untuk projek RM100 juta ,masalah yang berlanjutan semasa BN memerintah dapat ditangani dengan segera pencemaran hilang rakyat dapat hidup damai sejahtera .

Tahniah Anwar!
Menayedarkan bangsa Melayu. DEB rupanya mainan UMNO belaka , menjadi kan kroni kaya raya.. Kroni yang kaya sudah gelisah mati diserang sakit jantung kerana rasuah, melayu miskin bersorak gembira mendapat pemimpin pejuang bangsa,Minda melayu pandai membeza antara yang betul atau yang salah, Kroni tamak dinyah dari memerintah barulah melayu kekal di dunia.Melayu mengharap pemimpin berjasa yang membelah nasib bangsa secara adil dan saksama.

Tahniah Anwar!
Kerana menanamkan tekad, ikrar dan azam untuk mendidik generasi akan datang supaya sentiasa berhati-hati dan jangan mudah terpedaya kepada petualang bangsa. Tahniah Anwar kerana menyedarkan kami bahawa menyokong PKR, DAP dan PAS adalah untuk masa depan yang cemerlang ,gemilang dan terbilang untuk nusaku yang tercinta..

Anonymous,  August 12, 2009 at 11:57 AM  

Anonymous, bodoh betul lahhh... ni mesti pengikut al -juburi... hahaha...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP