Sunday, June 27, 2010

PEMUDA PERLU BERANI BERSUARA

REMBAU, 27 JUN – “Dalam Parti UMNO kita perlu berani. Apa guna menjadi pemimpin jika takut pada kritikan hingga kita sewenang-wenangnya diperlekehkan oleh pembangkang.”

Ketua Pemuda UMNO Bahagian Rembau, YB Khairy Jamaluddin berkata demikian sewaktu merasmikan Mesyuarat Agung Perwakilan Pemuda UMNO Bahagian Rembau 2010 di Dewan Sri Rembau, hari ini.

Beliau yang juga Ketua Pemuda UMNO Malaysia dan Pengerusi Pemuda BN menegaskan pendirian beliau mempertahankan rakan-rakan dalam komponen Barisan Nasional demi menjaga kekuatan kerajaan Barisan Nasional selaras menjadikan matlamat untuk beroleh kemenangan besar pada PRU akan datang.

“Apa guna kita menjadi pemimpin kalau kita tidak dapat menjaga anak-anak buah kita hingga kita biarkan musuh kita mencemuh dan menghina kita?”

Khairy turut berkata, setiap pimpinan Pemuda harus menanam sikap kesedaran dalam diri dan tidak leka dalam perjuangan Pemuda.Beliau juga berharap agar pimpinan-pimpinan Pemuda di setiap cawangan dapat menambah keahlian yang ada.

Sejurus menyampaikan ucapan perasmian mesyuarat dimulakan oleh pengerusi majlis. Terdahulu, Ketua UMNO Bahagian Rembau, Datuk Seri Utama Hj Mohamad Hj Hasan telah merasmikan Mesyuarat Perwakilan Wanita, Pemuda dan Puteri Umno Bahagian Rembau di sini, hari.







Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP