Friday, June 25, 2010

Siapa Ibrahim Ali ?




Presiden Perkasa bukannya satu jawatan yang boleh membuat Ibrahim Ali sewenang wenangnya membuat kenyataan mengarahkan mana mana Ahli Parlimen BN meletakkan jawatan atau berhenti dari menjadi ahli Parlimen. Siapakah Ibrahim Ali , beliau bukanlah ahli UMNO dan beliau Adalah pembangkang yang bertanding di atas tiket Pas dan keluar dari Pas menjadi ahli Bebas.

Setelah melompat dari ahli UMNO menjadi pembangkang menyertai semangat 46 kemudian masuk balik UMNO dan lompat kembali kepada PAS dan kini lompat lagi sehingga tidak ada lagi tempat untuk melompat akhirnya menubuhkan Perkasa untuk menyelamatkan politik beliau yang kini sudah tidak bertapak.

Menuduh Khairy Jamaluddin menjual bangsa Melayu sememangnya satu tuduhan murahan yang sebagaj mahu mempopular kan diri dan adalah merupakan tuduhan yang jahat, Khairy Jamaluddin yang memperjuangakan agar biasiswa JPA tidak di mansuh kan kerana ramai anak Melayu yang mendapat Biasiswa berkenaan diputar belit kan Kenyataan Khairy ini untuk mengelirukan rakyat. Sebenarnya tidak langsung ada isu bahawa Khairy meminta Biasiswa MARA di mansuhkan dan langsung tidak menyentuh mengenai isu itu.

Bantahan Pemuda mengenai lesen judi juga membayangkan Khairy berjiwa Melayu dan sebagai Ketua Pemuda UMNO sikap Khairy memperjuang hak Melayu tidak perlu dipertikaikan, Ibrahim Ali jika mahu meraih populariti carilah cara yang lebih baik dan bukan hanya sekadar membuat andaian sahaja.

Tuduhan Ibrahim Ali bahawa Khairy Jamaluddin berkompromi mengenai kepentingan Melayu dengan ketua Pemuda UMNO sdr Wee Ka Siong sebenarnya sememangnya tidak berasas. Ibrahim Ali tidak perlu mencuba ke populariti beliau dengan cuba melagakan Pemuda MCA dan Pemuda UMNO. Mereka adalah dari gabungan BN dan selaku Pengerusi Pemuda BN , Khairy berhak mempertahankan kebenaran khususnya apabila Kenyataan Ketua Pemuda MCA di salah ertikan oleh Presiden Perkasa.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP