Tuesday, February 16, 2010

Pemuda Anjur Demonstrasi Serah Memorandum Bantahan Ke Kedutaan Australia 17 Februari Ini




Pemuda UMNO akan menganjurkan satu demonstrasi pada 17 Februari ini bagi menyerahkan memorandum bantahan kepada Kedutaan Australia berikutan kebiadapan 50 Ahli Parlimen negara itu yang menggesa Kerajaan Malaysia menggugurkan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim

Demonstrasi tersebut yang kan dketuai Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairy Jamaluddin akan diadakan di luar Kedutaan Australia di Jalan Yap Kwan Seng bermula jam 9.30 pagi.

Justeru semua pihak dijemput hadir beramai-ramai untuk mempertahankan maruah dan kedaulatan negara.

Malaysia negara merdeka. Malaysia negara berdaulat. Negara asing tiada hak campurtangan dalam urusan dalaman.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP