Tuesday, September 8, 2009

Majlis Penyampaian Sumbangan Kurma D'Ramadhan



Saudara Khairy Jamaluddin Abu Bakar, Ahli Parlimen Rembau telah hadir di Masjid An-Nur Pekan Rembau untuk menyampaikan sumbangan kurma kepada 54 buah Masjid di dalam kawasan Parlimen Rembau. Majlis ringkas tersebut yang berlangsung selepas solat Asar dimulakan dengan ucapan doa oleh Imam Masjid An-Nur.

Dalam ucapan beliau, beliau meminta maaf kepada para hadirin yang hadir di atas sedikit kelewatan kerana telah singgah sebentar untuk melawat jenazah Allahyarham YB Azman Mohd Nor, ADUN Bagan Pinang yang meninggal dunia di Hospital Pakar Seremban pada jam 2.30 petang yang menurut pihak hospital akibat jangkitan dalam darah. Beliau dalam pada itu mengajak semua yang hadir menyedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham dan berdoa agar rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. READ MORE

0 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP