Friday, August 21, 2009

Khairy Jamaluddin gesa perintah berkurung akibat Virus A H1N1

H1N1 - Langkah Drastik

Perkembangan mutakhir mengenai penularan wabak virus influenza A H1N1 semakin kronik dan membimbangkan dengan laporan terkini yang merekodkan kadar jangkitan tertinggi harian seramai 569 pada hari ini, yang menjadikan kes terkumpul melebihi lima ribu dan kematian seramai 68 orang.

Sehubungan dengan ini, saya menyeru pihak Kerajaan mengambil langkah drastik dengan mengisytihar dan mengeluarkan arahan berkurung dan penutupan premis pejabat, pusat perniagaan dan tempat awam bagi menangani penularan mendadak wabak ini, disamping arahan darurat kesihatan yang telah dibuat pada 17 Ogos lepas. Tindakan ini perlu dilakukan dengan segera. Read More

0 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP