Wednesday, July 29, 2009

Si Parpukari macam lembu kena cucuk besi panas.


Biasanya jika kita mahu tahu tuan rumah sesebuah rumah itu pembersih atau pengotor kita lihat saja bilik air di rumah berkenaan , kalaubersih , bersihlah tuan rumah berkenaan, kalau kotor , kotorlah tuan rumah berkenaan. Begitu jugakalau kita mahu tahu betapa didikan yang di berikan oleh ibu bapa seseorang,kita boleh lihat dari bahasa anak berkenaan. Jika asyik mencarut dan biadab sentiasa, bermakna dia datang dari keluarga yang biadab dan kurang ajar. Sejak lahir lagi ayahnya telah mendodoikannya dengan lagu Fu** You Parp* , Anj**g you Parp* , itulah sebabnya bila kita lihat setiap tulisan orang yang dibesarkan dalam keluarga biadab ini sentasa akan ada perkataan mencarut,anjing , gambar isyarat jari. Inilah saja kekuatan yang ada dalam blog orang yang hanya punya kotak fikiran yang kecil tetapi perasan setanding dengan bloggers yang popular.

Terus terang kalau kita baca blog si Parpukari ini, bukanlah dasyat sangat daya pemikiran beliau,semua cerita yang diolah dan di tokok tambah dan disulam dengan maki seranah. Itu kekuatan yang ada pada parpukari.Yang lain cedok saja. Kesian aku tengok anak mamak ini meracau marahkan KJ. Kalau boleh satu blog nak tulis pasal KJ. Marah sebab sewatu pemilihan pemuda UMNO dahulu, mamak Parpu ini sudah kaut banyak dan sudah tabur janji kepada salah seorang calon. Bos jangan risau , my blog boleh gerenti you menang bos. Huluq lah dulu ....... ni ada dua blog saya buat untuk memburukkan KJ. Hebat ni bos...... masyuk.......Pap..pap ..... bos sudah kalah, fulus sudah telan. Itula sebab si parpukari ini fobia bila tenguk nama KJ. Buka Malysiakini , nampak saja nama KJ , terus tokok tambah dan tambah kaut sikit cerita dari Malaysiakii, huh…. hebat artikel aku.Call bosnya, bos tenguk lah saya hentam KJ kata nya. Tulis pasal Nizar, cedok artikel dan tambah nama Nizar sebagai anjing, Call pula bos Perak, Bos saya dah hentam Nizar. Hancur UMNO bila bloggers yang didik mencarut DARI kecil menulis untuk UMNO. Kadang-kadang aku fikir juga. Parpu Kari ni, UMNO ke pembangkang. Sebab kalau ikut bahasa ang digunakan dalam blognya , sah bahasa pembangkang dari parti yang di panggilnya FUCKATAN Riot . Ini biasannya bahasa bloggers pembangkang. Hancur UMNO kalau ini berterusan.BLOG LAIN HENTAM JUGA TAPI TAK PERLU MENCARUT.

Dengar pula ada NGO mahu membuat demonstarsi , berapi api pula dah mahu berdemostrasi, sampai cabar pemuda buka baju dan koyakkan baju pemuda. SIAPA PARPU NI, AK EXCO PUN TIDAK DALAM PEMUDA .SIAPA PARPU MAHU MENGARAHKAN PEMUDA. Pihak polis ada memberi amaran agar jangan teruskan demonstrasi ini, Ini bermakna si kari akan menentang undang-undang dan kerajaan pada hari Sabtu ini. Parpukari akan bertembung dengan pihak Polis. Parpukari akan menjerit diatas jalan dengan bahasa yang biasa digunakan sejak kecil , Fuck you ...fuck you...... huh hebat Parpukari menjerit sabtu ini. Hebat dalam blogging ini. Parpukari ini merasakan di setaraf dengan Kadir Jasin , Rocky Bru ..... ha ha ha.......... Kononnya dia sekarang sedang berperang dengan KJ. huh...hebat...... KJ tak tahu langsung dengan apa yang berlaku dilaman aman picisan macam lman kita ni Parpu ....jangan nak perasanlah ..kamu sedang berperang dengan kami , anak anak picisan. Jangan ingat lah bloogers terama tahu apa kamu buat. Taraf blog ita taraf picisan saja. Jangan nak perasan hebat la....... Kalau setakat carut jadi kekuatan blog Parpukari, jangan haraplah bloggers elit nak baca blog kamu. Yang masuk itu nak bersantai saja nak teguk badut.

Sungguh memalukan UMNO kerana dalam blog yang kuat mencarut. Gambar gambar yang biadab. Udah udahlah mamak, belajarlah menulis dahulu , bukan mencarut.

Kiriman : Izham Anwar , Manjoi Perak

5 comments:

Sang Sapurba,  July 29, 2009 at 3:48 PM  

Kalau takut dilambung badai, jangan berumah di tepi pantai.

Batubater July 29, 2009 at 6:17 PM  

eden stuju tu...cara dio menulis tak senonoh mcm budak2 yo eden tgk...makin lama makin mual lak eden nak gi blog parpukari tu...sapo yg terer tu ambik gambar parpukari tu edarkan kat blog...nak gak tgk rupa parpukari ni mcm mano? huahuahua

Anonymous,  September 20, 2009 at 1:09 AM  

good parpu...good...

Unknown October 15, 2009 at 4:19 AM  

Nama sebenar parpukari ni ialah Salim bekerja sebagai seorang pegawai di Bank Muamalat Malaysia Berhad Tingkat 25.

Sebenarnya memang dia tidak berilmu (lulusan SRP) sahaja tapi dapat masuk jadi pegawai sebab cable dan croni CEO lama yang dah kena tendang..

Kalau tengok rupe..memang tak de kias-kias melayu langsung..yang ade cam muka India Muslim jer..(dah nama pun Salim yer tak).

Tak tau la pulak Bank Islam yang bernama Bank Muamalat ni selambe jer biar staff dia BIADAP dan menabur fitnah..memang sah tak pernah pergi kelas shariah..

johari January 7, 2010 at 12:16 AM  

Mamak di memang tak senonoh, kurang ajar, suka laga-lagakan org.suka cari pasal.ini mamak hantar balik india je layaknya...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP