Monday, May 18, 2009

Gerak usaha penerangan

Pergerakan Pemuda UMNO bahagian di seluruh negara diarah menggerakkan usaha memberi penerangan kepada masyarakat terutama generasi muda tentang situasi semasa yang berlaku di negeri ini.

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, usaha tersebut perlu digerakkan segera bagi mengelakkan parti pembangkang terus memanipulasikan isu berbangkit demi kelangsungan politik mereka.

''Usaha-usaha memberi penerangan tentang kemelut politik Perak ini perlu dilakukan segera supaya masyarakat terutama generasi muda tidak terus mendapat gambaran tidak benar," katanya kepada pemberita selepas mengadakan perjumpaan tertutup dengan ketua-ketua Pemuda UMNO bahagian di Bangunan UMNO Perak di sini malam tadi.

Menurut Khairy, kelemahan ketara UMNO ketika ini ialah gagal bertindak pantas dalam menangkis setiap dakwaan pihak pembangkang.

''Dan kadang kala penyampaian maklumat kita tidak berkesan menyebabkan generasi muda mudah menerima bulat-bulat propaganda pembangkang. Kita kena proaktif dalam bertindak," ujar beliau.

0 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP