Wednesday, April 8, 2009

Khairy tetap laksanakan tanggungjawabnya di Bukit Gantang dan Selembau

KJ mempunyai Karisma yang tersendiri

Gambar oleh Laman Web Pemuda UMNO Malaysia



LAGI

10 comments:

ONE April 8, 2009 at 6:04 PM  

salam,

dalam keadaan yang kurang mendapat sokongan memang sukar bg saudara khairy utk meneruskan perjuangan sebagaimana sediakala,

namun di harapkan agar beliau terus cekal menghadapi dugaan dan meneruskan perjuangan dengan penuh kebenaran..

insyaallah..

Anonymous,  April 8, 2009 at 6:09 PM  

Ketika pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu dan Permatang Pauh, orang Umno dan rakyat menyalahkan Khairy Jamaluddin atau KJ yang ketika itu Naib Ketua Pemuda Umno, sebagai punca kekalahan. KJ dan kumpulan Pemuda Umno mengadakan kempen habis-habisan di dua pilihan raya kecil Parlimen berkenaan untuk membantu kemenangan calon BN melawan pembangkang. Ucapan-ucapan KJ diberi liputan media.

Apabila BN kalah dua Parlimen itu, KJ menjadi kambing hitam untuk disembelih. KJ dikutuk habis-habisan. Fitnah dan dakyah memburukkan KJ disebarkan dari mulut ke mulut hingga beliau sukar menepis.

Namun, kali ini di pilihan raya kecil Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Air, penasihat-penasihat KJ sudah menasihatkan beliau supaya tidak bercakap banyak dan tidak pergi berkempen. Alasannya supaya tidak dijadikan kambing hitam yang boleh disembelih jika BN kalah. Namun, sebagai Ketua Pemuda Umno, KJ tetap turun ke kawasan pilihan raya kecil itu secara diam-diam, sekadar untuk memastikan jentera pilihan raya Pemuda berjalan lancar.

Amir Hj Omar April 8, 2009 at 6:57 PM  

KJ Ternyata Bukan Liabiliti di sini:

http://amir-omar.blogspot.com/2009/04/bukit-selambau-dan-bukit-gantang.html

Generasi Pejuang Bangsa April 8, 2009 at 6:59 PM  

salam

KJ nak berkempen di bukit gantang jg mendapat liputan blog pembangkang .mereka mengatakan KJ dihalang oleh penyokong muhkriz untuk berkempen

sy harap KJ dpt bersabar dlm perkara ini . Proses untuk merapatkan barisan mmg mengambil masa yg lama dan ini baru di peringkat UMNO belum ke Pemuda BN lg .

selepas dari pilihanraya kecil ini, sy hendak lihat visi dan misi KJ dalam tagline setiakawan itu untuk menarik sokonga golongan muda.. KJ perlu byk masa turun pdg berdialog dgn golongan muda ..

Zahrin April 9, 2009 at 3:25 PM  

saya penyokong Pakatan Rakyat..

tapi kalau PM tak jaga KJ elok elok..RUGI..kenapa saya kata rugi..

Dalam banyak - banyak pimpinan pemuda baik Pakatan mahupun BN..KJ sahaja yang ada susuk jadi pimpinan pemuda..

saya cakap dari sudut pandangan manusia yang keluar dari kepompong kepartian..

jadi..jika PM tak jaga KJ betul - betul..rugi..teramat rugi

alneneng,  April 9, 2009 at 3:26 PM  

mahathirisme kembali dalam kabinet najib..

Anonymous,  April 9, 2009 at 4:08 PM  

YBKJ ada karismanya sendiri dan banyak kelebihannya kalau dibandingkan dengan DMukhriz, tapi apakan daya DSNajib lebih mengutamakan pandangan TunM daripada kepentingan dan kemajuan parti ...

ahli biasa pemuda umno,  April 9, 2009 at 5:33 PM  

saya setuju dgn pendapat dragsuperstar

KJ mpy karisma dan aura menjadi ikon kepada golongan muda. Sayang Najib lebih dgar cakap Dr M yg mencaturkan barisan kabinet ini semua dan anaknya juga dilantik .

byk golongan muda pakatan rakyat berkata KJ adalalh pemimpin muda yg sesuai dan layak untuk memimpin golongan muda .Kehebatan nya berhujah ,petah bercakap,karisma ,intelektual dan sifat berani ada padanya sukar dilihat ada pada pemimpin muda hari ini .

kita harap YB KJ dan barisan pemuda bersatu padu kerana memang ada pihak dr tangan2 ghaib ini memang berdendam dengan KJ .Beliau kalau boleh mahu menguburkan karier politik KJ sepenuhnya..

Anonymous,  April 10, 2009 at 3:17 PM  

tiber2 masuk lak dalam blog ni, sori ek sesat....tak da komen sebab tak suke khairy, tapi sian lah khairy tak dapat jadi menteri..hahahahahahaha..Gelak jahat

zedmagel April 10, 2009 at 3:43 PM  

Bro Jinggo,

KJ memang la berkarisma, itu satu dunia dah tau sebab tu dia menjadi Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Karisma beliau telah diterjemahkan oleh pemuda.

Semoga KJ terus berjuang membentuk Melayu yang bersatu.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP