Monday, March 23, 2009

Kenapa KJ Menjadi Pilihan

[Dikemaskini : March 23/4:57 pm]


  • BIAR ORANG MUDA JADI PEMIMPIN MUDA
  • BERTANDING DIATAS FAKTOR KEKUATAN DIRINYA SENDIRI TANPA DIPENGARUHI OLEH SEBAB LAIN
  • DIGERUNI OLEH PIHAK LAWAN PEMBANGKANG
  • MEMPERJUANGKAN HAK ORANG MELAYU
  • DIIKTIRAF SEBAGAI PEMIDATO TERBAIK
  • MEMPUNYAI INTELEK TAJAM DAN KUAT
  • NKP SEMEMANGNYA LAYAK MENJADI KP
  • YANG PERIHATIN DENGAN KEBAJIKAN
  • PEMBAHARUAN DALAM PEMUDA
  • TIADA PROTOKOL

  • Setiakawan
  • PEMUDA UNTUK PEMUDA




Tidak ada sebab beliau yg berjaya melaksanakan tanggungjawab, terpaksa menempuh berbagai dugaan dalam kerjaya politiknya tidak mampu untuk memenangi kerusi Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Semoga berjaya YB Khairy Jamaluddin


Salam Setiakawan


Salam Perjuangan



BJ



MESTI BACA :



[Kamalfarsya blog] KETUA PEMUDA:Kenapa KJ Menjadi Pilihan

[Wenger J Khairy] Dia Pilihan Saya

5 comments:

Anonymous,  March 23, 2009 at 4:16 PM  

bapak rasuah wat pe sokong. time pemuda dah bapak rasuah...ble dah tua2 nnti bapak hina nyer makhluk

Generasi Pejuang Bangsa March 24, 2009 at 12:22 AM  

Go KJ !!! PB mendoakan semoga KJ menang sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia dengan lancar ..

Anonymous,  March 24, 2009 at 1:07 AM  

You will know exactly how l feel when l read about KJ(how he do things,how he manage,the way he cope when the chips are down)and bravely embrace the challenges come what may,....how they succeed and thrive.

We looked for a leader whose work,strenght and ability to see things differently from the rest of us..put them in a different class of leadership.

The secret of success are to have strong determination and to resilient in the face of adversity!Giving up is allowing others to win.
Many can boast of being intelligent and talented but few have the tenacity to stick to their beliefs and persist no matter how long it takes.

Some people believe that in order to reach the top,they have to play the political game.This is the unhealthiest form of politic disease and be extremely destructive!!

KJ bagi saya adalah seorg yg 'bervariasi',punya pelbagai karakter,tidak konservatif,rendah diri,memberi ruang utk bertanya dan komunikator yg baik!!

Baiklah,dah cukup banyak ttg KJ...,menulis tentang beliau seperti satu list yg tak kan habis...ada lagi dan lagi dan lagi!Terlalu istimewa..

Saya ingin mengucapkan syabas kepada Team Setiakawan,si PEJUANG BERANI MATI,yang punya semangat KAMIKAZE yang sanggup bekerja lebih masa,tidak langsung lemah semangat,dan berupaya menyuntik semangat orang lain!

I'm also proud,very proud to the EDITOR/WRITERS who contributed to the Pro Khairy all of whom are very experienced and extremely dedicated.

And to the EDITOR,l believe when one does job well,the recognition will come......InsyaALLAH.

Akhir kata dari saya,komen terakhir saya ..cuma zikir dan doa yang menjadi penghubung antara kita insan dengan PENCIPTA!
Berharap agar diperkenankan hajat.Dengan penuh keihklasan dan ketulusan jiwa,bersimpuh mengadu mengharapkan kepadaNYA agar merubah fantasi menjadi realiti...



Salam Setiakawan

mrafizi March 27, 2009 at 10:24 AM  

YB KJ,

Satu harapan saya, jgn abaikan YB Mukhriz dalam saf kepimpinan Pemuda. Dia juga calon favourite yg ada kekuatan sendiri sebagai seorg alumni Look East Policy. Kita adalah harapan kepimpinan negara dan harapan orang Melayu. Dengan mengambil dia menjadi sebahagian dari saf kepimpinan Pemuda, kita akan lebih bersatu dan berpadu. Nyata sekali, dia ada pemikiran sendiri tanpa dipengaruhi Tun. Saya yakin, inilah yang semua orang Melayu mahukan. Kita bersatu demi satu kejayaan yang pasti. Hidup Melayu!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP