Wednesday, March 25, 2009

Aura KJ




Perhimpunan Agung Umno 2009 - Penyokong KJ mengamatkan PWTC

Laungan KJ KJ KJ KJ KJ KJ yang begema di PWTC semalam jelas membayangkan bahawa KJ kini berada di tangga atas mengatasi kedua calon Pemuda UMNO Malaysia. Penyokong KJ yang berbaju putih dan kelihatan bersih dengan tulisan setia kawan dan nombor 3 berkliaran di PWTC . Pemilihan Ketua Pemuda UMNO esok pasti sengit dan hanya strategi stretagi terakhir yang pasti akan merubah apa jua keputusan pada malam ini. Perasmian serentak Pemuda Wanita dan Puteri UMNO di adakan serentak dan telah dirasmikan oleh bakal Presiden UMNO Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak di dewan Merdeka.



2 comments:

ahlang March 25, 2009 at 4:57 AM  

salam BJ

meriah sungguh
rugi den tak dapek dtg...

kim salam kek saudara KJ kito

salam setiakawan
-ahlang-

Anonymous,  March 25, 2009 at 10:29 AM  

Salam ///

Jangan jadi seperti kisah dulu dulu, Menang Sorak Kampung Tergadai.. Kadang kadang penyokong ni akan membawa kita jadi rebah, org ramai akan meluat pabila mereka bertindak berlebih lebihan..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP