Friday, November 7, 2008

Satu lagi tuduhan tanpa bukti terhadap KJ

Tuduhan membabi buta atau tuduhan beruk buta?

Tuduhannya ialah 'Politik KJ-AR Sdn Bhd'. AR itu bermaksud Ali Rustam. Manakala 'Pendakwa' atau yang membuat tuduhan itu ialah politica-net.blogspot.com

[BACA]

[Gambar atas ialah rupa atau wajah 'Politica'].

Kesimpulannya orang yang tidak berani mendedahkan identiti sendiri tetapi hebat dan berapi-api mendakwa itu dan ini, maka orang berkenaan bolehlah digelar 'Beruk Buta'. Sememangnya perangai beruk buta suka membaling kertas sembunyi muka.

Saya harap Politica adalah seorang insan yang sanggup menerima perubahan. Bukan niat saya mahu merendahkan sesiapa tetapi kita mesti mampu untuk [Change][Berubah].

Maksud saya di sini ialah berubah daripada sikap suka membaling kertas sembunyi tangan kepada 'menulis sesuatu perkara besertakan bukti/fakta serta mendedahkan identiti kita yang sebenar'. Berani kerana benar takut kerana salah.

Filem 'An Officer And a Gentleman' yang saya tonton pada tahun 1982(ketika di RMC) sedikit sebanyak telah menjadikan diri saya seorang Blogger yang lebih berani dan bertanggungjawab. [Rujuk Disini]



Sumber SUARA SUKJ

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP