Sunday, October 5, 2008

Khairy bertanding atas kekuatan sendiri

Keyakinan dan keinginan berbakti kepada pemuda UMNO Malaysia jelas apabila beliau telah menyatakan keinginan beliau terus keputusan beliau yang telah menawarkan diri untuk bertanding dalam perebutan kerusi Ketua Pemuda UMNO yang akan dikosongkan oleh Datuk Seri Hishamuddin pada bulan March ini

Berikutan desas - desus yang kuat dimainkan sekarang , bahawa Presiden UMNO tidak akan mempertahankan kerusi presiden UMNO , Khairy dengan tegasnya menyatakan bahawa beliau akan meneruskan niat beliau walauapa sekali keputusan yang diambil oleh presiden UMNO Oktober ini.

Beliau telah menjelaskan pendirian beliau ketika sidang akhbar di rumah terbuka Parlimen Rembau hari ini. Ini membuktikan bahawa Khairy bulan bertanding merebut kerusi Ketua Pemuda hanya bergantung atas kekuatan Presiden Parti. Beliau bertanding atas kekuatan sendiri hasil kerja sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO yang disandang oleh beliau.

Selaku wakil parlimen Rembau, Ketua Pemuda UMNO dan juga Naib Ketua Pemuda UMNO , Khairy kini berada di landasan yang baik untuk merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO bagi meneruskan kesenimbungan yang akan ditinggalkan oleh Hishamuddin dan bagi beliau meneruskan usaha yang telah diusahakan sebagai naib ketua pemuda UMNO Malaysia.

Kerusi ketua pemuda UMNO dijangka alan ditandingi oleh Datuk Mukhriz , Datuk Seri Khir Toyo , Zahidi dan Datuk Shaziman

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP