Thursday, May 29, 2008

MUKHRIZ GELABAH-MULA MENEKAN KHAIRY

Written by Sutera

Tidak habis-habis isu berkenaan anak mantan Perdana Menteri yang kini meributkan keadaan politik negara ini dengan mengeluarkan kenyataan-kenyataan yang amat berbau hasutan dan sifat hasad dengki yang terserlah dalam dirinya.

Ahli Parlimen Jerlun, Datuk Mukhriz Mahathir terbaru, mengeluarkan kenyataan bahawa Naib Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin adalah liabiliti kepada parti kerana turut sama memainkan peranan serta campur tangan dalam soal-soal penting seperti pemilihan calon-calon untuk bertanding pada pilihanraya.

Mukhriz nampaknya semakin terdesak dan mula tidak senang duduk apabila hasratnya untuk bertanding sebagai calon Ketua Pemuda UMNO mungkin tidak kesampaian dan akan ditolak oleh masyarakat negara ini terutamanya Pemuda UMNO sendiri.

Khairy merupakan satu-satunya lawan yang akan menjejaskan kedudukan Mukhriz untuk menjadi Ketua Pemuda UMNO. Sekiranya Khairy tiada, bermakna peluangnya untuk menang adalah cerah kerana calon lain yang dikatakan bakal bertanding tidak setaraf dengannya.

Maka dengan itu beliau terpaksa memburuk-burukkan nama baik Naib Ketua Pemuda yang ada sekarang memandangkan mengikut tradisinya, Naib Ketua akan menggantikan jejak langkah Ketua yang akan melepaskan jawatan.

Sekiranya itu benar-benar berlaku, ini bermakna usaha beliau yang mendatangkan kekeruhan dan porak-peranda dalam parti UMNO ini adan berkubur begitu sahaja. Dengan itu juga, bapa beliau turut akan tenggelam sama. Perkara inilah yang menjadi mimpi ngeri buat Mukhriz.

Kononnya beliau mahu memulakan perang saraf terhadap Khairy namun, apa yang dilakukannya itu sebenarnya sedang memakan dirinya sendiri. Inilah ibarat mahu menaikkan diri sendiri namun tersalah langkah.

Seharusnya Mukhriz sedar akan kemampuan diri dan mengikut jejak langkah bapanya yang dari awal lagi mengundurkan diri kerana sedar akan kejatuhan yang bakal diterima dan bukannya mengharapkan orang lain mengundurkan diri demi kepentingan diri sendiri.

56 comments:

Anonymous,  May 29, 2008 at 3:52 PM  

Apahal lu Mukriz!!!! x de pasal cari pasal!!! ko igt ko dah bagus sgt ker!!!

Anonymous,  May 29, 2008 at 3:54 PM  

Mukhriz tu gila kuasa, mcm bapak dia jugak. Kekayaan tak penting bagi dia, yang penting ada pangkat. HAPRAK la lu Mukhriz....

Anonymous,  May 29, 2008 at 4:18 PM  

KJ lagi giler kuasa... ada hati nak jadi PM sebelum 40 Piraaaaaaaaaahhhh mabok.... budak hingusan dok bwh ketiak pak mertua yang tido

akoologi,  May 29, 2008 at 4:39 PM  

komen ke 3 rassenya ada masalah mental... elok otaknye direbus dan kita bagi makan kepada anjing... pastuh anjing tuh kita rebus bagi pula makan kepada anjing lain...

Anonymous,  May 29, 2008 at 6:11 PM  

Tak dapat dinafikan lagi, KJ telah berjaya menguatkan kedudukannya yang amat tergugat setelah berakhirnya PRU-12.

Ini jelas menunjukkan kebolehan catur-mencatur yang semakin har semakin tereserlah seperti Gary Kasparov.

Pro-Jinggo

realogi,  May 29, 2008 at 7:06 PM  

komen ke 4 rasenye ada masalah otak yang kronik...
baik kita ramai2 rebus kepala hotak dia 200 darjah celsius... lepas tu bagi makan kat anjing gile...lepas tu anjing tu kita lepaskan ...kasi gigit jinggo

Anonymous,  May 29, 2008 at 7:20 PM  

Aku rasa penulis blog ni memang sakit otak sebab kena songlap beribu2 ngan Khairy ejen Yahudi macam Anwar Juboq!

Ptuih! Mukhriz is the best!

KABUTZALWAYZ May 29, 2008 at 7:59 PM  

Penulis blog ni taksub duniawi..
Memang lah dia sokong KJ..dah KJ dok taboq kat dia..
Kalau tak support KJ nanti tak dapat projek..
Semua nak untung je..
Bodoh..

Aku ingat lagi PR kecil Ijok..
Punya dok provok pembangkang si KJ ni..
Bila pembangkang start baling botol dia lari pakat-pakat cabut..
Kesian anak buah kena baling botol..

Tapi aku comfirm kalau pemilihan Ketua Pemuda nanti Mukhriz menang sebab dia ikhlas pastu atas bantuan Allah..
Kalu KJ menang pun aku tau dia menang pun sebab dah tabur kat perwakilan..

Anonymous,  May 29, 2008 at 10:51 PM  

Damn You Kurang Jantan!!!!. Menantu Paklah yang paling bodoh dan boleh dilebelkan sebagai anak luar nikah ini sila berambus dari Malaysia. Anda bukan anak Malaysia!!!. KJ = Kurang Jantan..

Anonymous,  May 29, 2008 at 11:25 PM  

KJ? sebelum Pak Lah jadi PM nama tu kurang laku. Tiba tiba ja meletup. Kalau PakLah x jadi PM agak2 KJ dimana sekarang?

Anonymous,  May 29, 2008 at 11:32 PM  

Tunku Abd Rahman : Bapa kemerdekaan
Tun Husen Onn : Bapa perpaduan
Tun Abd Razak : Bapa Pembangunan
Tun Dr Mahathit : Bapa Pemodenan
Tun Abdullah Badawi :????? (Bapa Mertua Khairi Jamaluddin)

Anonymous,  May 29, 2008 at 11:41 PM  

kalau tengok dari Blog ni pun dah tau majoriti menentang KJ...dah lah...tak perlu cerita banyak,yang pasti kalau TIADA sebarang perubahan pucuk pimpinan selepas PAU,UMNO pasti hadapi kesukaran yg teramat payah nak sembuh..

Cuba bayangkan jika SEKARANG di adakan semula PRU...UMNO dan BN pasti bungkus!(nauzubillah)

KJ ni pun bukan ada jasa pun dalam UMNO...harap bini anak PM je kan...

LANGKAH DESPERADO KJ IALAH MEMBAWA SAMPAH-SAMPAH ANWAR 'PULANG' KE DALAM UMNO...come on...walaupun ramai antara kita ni bukan dari oxpot,dan bukan ada Bsc Political Science,tapi kemasukan haram jadah seperti Ezam ketika ini boleh dibaca sebagai langkah desperado KJ.

KEMASUKAN EZAM SATU PENGKIANATAN PADA PENENTANG REFORMASI!

ingatkah kita tentang petualang yang mencarut,memaki,menfitnah dan mengutuk ahli UMNO (termasuk Dolah kayu) semasa reformasi dulu? yes...ini lah puak-puak Anwar (dan termasuk panglima perangnya,EZAM!)

KJ...kamulah lah yang nampaknya terlalu desperado!kamu ialah haram jadah dalam UMNO!

Anonymous,  May 29, 2008 at 11:55 PM  

salam,bersyukurlah kite pd ilahi krn sdr ezam tlh kembali kpd umno.kita jgn buruk sangka kt ezam.bukan sedikit usaha yg d lakukan oleh yb khairy utk menarik ezam.byk duit tlh d laburkan.demi parti aa dan negara.mengikut perancangan insyaallah ezam akn jd ketua pemuda dn yb khairy akn kekal naib.insyaallah pemuda akn kembali menyerlah x seperti zmn tok hisyam pondan ni.kalau mukhriz botak lagi teruk.biar lh ezam dgn yb kj.walaupun yb kj x hansem dn hitam tp ati dia baik.jutawan segera tu buasalah mukhriz pn dulu mcm yu gak.skrg zmn kj lah pulak sapu bersih.

Org Gadong Rombau,  May 30, 2008 at 1:16 AM  

Sekurang-kurangnya Mukhriz tak de la mengadap Anwar lepas Anwar keluar jail tapi KJ pegi mengadap Anwar. KJ hantar paspot Anwar ye. Bila pulak dia jadi pengarah imigresen atau jadi posmen Si Anwar tu?
Persoalan ini tak de sorang pun pro KJ yg blh jawab. Kenapa tak jawab? Takut ke? Atau memang tak blh nak jawab!
Tak kan kita nak ketua pemuda kita posmen Anwar atau balaci Anwar. Lebih baik Mukhriz!

BOS UGAMA HADHARI,  May 30, 2008 at 3:09 AM  

EZAM MASUK UMNO SEBAB KATANYA NAK PERKUKUHKAN UMNO.

HEBAT EZAM....

JADI SELAMA 4 TAHUN INI PEMIMPIN2
UMNO TERSANGAT LAH BAHALUL SAMPAI KENA MINTA TOLONG EZAM.

MALU JADI AHLI UMNO DOLAH

TAIKO HADHARI,  May 30, 2008 at 3:13 AM  

Ezam 6 kotak

P E N I P U K I

Anonymous,  May 30, 2008 at 3:23 AM  

Jalang yg dulunya di usir UMNO,
Ditinggal kekasihnya Anuar dan PKR
Dikutip oleh UMNO Dolah.

KERNA APA ???

Nak jadi "penyedap" KJ kut....
He..he...

Anonymous,  May 30, 2008 at 3:28 AM  

KJ dan Ezam

Pasangan kelamin yg cocok

Anonymous,  May 30, 2008 at 9:04 AM  

Ezam, kalu hang betol2 nak benteras rasuah. Sila gesa BPR siasat kes ECM-Libra mcm mane boleh ular lidi mkn ular sawa, siasat penjualan Agusta, dan lain lain sekali.... jgn senyap aje.....

Anonymous,  May 30, 2008 at 11:57 AM  

EZAM... KALAU KO BETUL NAK BANTERAS RASUAH DALAM UMNO ... SISAT LAH CMCA, PROARROW, AKA KONTRAK PUSAT TU SAPE PUNYER.... MEMBUNUH PENIAGA2 MELAYU MEMONOPOLI SEGALA2NYA... DARI JUTA SAMPAILAH KE BARANG 20 SEN PUN NAK PULUN HABIS SAPU... APA PUNYER TAMAK HALOBA

TAMAK HALOBA.....

PEGI SIASAT EZAM... PENGECUT...

Anonymous,  May 30, 2008 at 3:48 PM  

Aku fikir setelah "dibeli" mamat ni akan senyap aje lepas ni......

TAIKO RASUAH UGAMA HADHARI,  May 30, 2008 at 11:18 PM  

EZAM NAK KUATKAN UMNO
NAK BONGKAR RAHSUAH

ANUAR MAKAN RASUAH TAK SIASAT

SIASAT BULU PUKI BOLEH LE....
KELUARKAN LAH 6 KOTAK...MANA ???

Anonymous,  May 30, 2008 at 11:45 PM  

KEPADA SAPA2 ORG KUAT KJ YG BOLE CAKAP DIRECT KAT DIA...PESAN KAN KAT DIA..SATUKAN DULU PEMUDA2 KAT REMBAU TU DULU...HURU HARA DA PEMUDA REMBAU NI...BARULA ORG TGK DIA TU STEADY..BUKAN PAYAH...TP KALAU TAK BOLEH JAGA AJK SENDIRI...CAMANE ORG NAK YAKIN...YG MELAWAN TU DITAWAN DULU BR BETUL..INI TAK..YG LOMBIK2 TAK PAYAHLA...SUMO OK BOSS...OK BOSS..OK BOSS...TU YG PAROI TEGADAI TU...HAMPEHHHH...

Anonymous,  May 31, 2008 at 12:05 AM  

ko orang kata lah apa pun aku
hidup senang lenang jugak

harimau maut,  May 31, 2008 at 2:51 PM  

mukhriz mula menunjukkan ketidak matangan di dalam politik...

Padedoh King May 31, 2008 at 3:27 PM  

KJ merupakan panglima politik yang matang dan berpandangan jauh. Contohnya adalah slogan "Padedoh" yang digunakan untuk menakluk semula Kelantan. Mukhriz pula tak berslogan.

Slogan itu memang power, boleh digunakan sebagai promosi jenama BN. Kita harus lebih meniliti kepada kempen pilihanraya dari keputusan pilihanraya, yang pada hemat saya, merupakan masalah teknikal.

Anonymous,  June 1, 2008 at 12:50 PM  

KALAU NAK KIRA KETOKOHAN DAN KEHENSEMAN SUDAH TENTU MUKHRIZ KALAH. WALAU HIDUNG MUKHRIZ MANCUNG TAPI PALO DIA BOTAK DAH...ADOOII APA APA PUN KJ LAH HEBAT

Anonymous,  June 1, 2008 at 4:46 PM  

Walau apa pun, bila lagi kerajaan nak selesaikan masalah kenaikan harga barang? Jangan asyik nak bermain politik aje! kami pun nak makan! Jangan sampai pula kami kebuluran, buruk padahnya! Masa tu kalau hang pakai tentera sekali pun belum tentu hang boleh hidup!

Anonymous,  June 1, 2008 at 6:14 PM  

apalah punya bodo tuan punya blog yang goblog ni....jilat dubur KJ ke...yeik..

Anonymous,  June 1, 2008 at 10:22 PM  

itu jenis melayu xde maruah
jadik balaci s'pore
jgn pikir org xtau

tunggu ajela masa sesuai nk
hapuskan petualang bangsa yg
berlakon nk tolong org,tp nk penuhkan tabung bwk bekal nk mati besok.....

abe MIE June 1, 2008 at 10:50 PM  

salam...

selepas sehari keputusan pilihanraya semua orang hentam PM dan KJ. kini selepas 4 bulan berlalu orang nampak ghairah nak sokong KJ pula. nampaknya KJ saja yang bising kat parlimen lawan pembangkang.

anam mahathir bising kat Pak Lah sahaja tapi dengan pembangkang dia lembik dan pondan.

pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous,  June 2, 2008 at 8:34 AM  

Bangan tahap gaban, dgn Kempen Padedoh la orang kelate lagi meluat... hahahah

Anonymous,  June 2, 2008 at 10:58 AM  

Macam aku cakap dulu, kalau KJ & Pak Lah still ada dlm UMNO, next election aku, bibi aku & all kelurga & kawan-kawan aku akan tetap undi pembangkang walupun aku tak tahu nama calon pembangkang tu.....

And aku rasa ramai lagi yang masih berpendirian seperti aku..

Anonymous,  June 2, 2008 at 10:59 AM  

Kalau orang tak suka TDM, takkan blog dia tak sampai sebelum boleh capai 1 million visitors.

Sendiri fikirlah

Anonymous,  June 2, 2008 at 11:03 AM  

yang masuk blog tun mahathir tu ramai yang benci tun dari yang suka..hahaha

Anonymous,  June 2, 2008 at 11:04 AM  

MUKHRIZ GILA

Anonymous,  June 2, 2008 at 11:21 AM  

gelabah anjing...

Anonymous,  June 3, 2008 at 2:32 AM  

Tun M si tua nyanyuk tu apa jasa? nak bagi jahanam mesia adalah..agen yahudi Tun M..muhahaha..pergi mampos egen2 TUN M

Anonymous,  June 3, 2008 at 9:38 AM  

Orang bodoh mana yang masuk blog Tun tapi benci Tun...

Anonymous,  June 3, 2008 at 1:22 PM  

Orang bodoh itulah yang masuk ke laman / mahligai Pro-Khairy dan mengutuk, mencaci, menghina, dan memfitnah YB Khairy Jamaludin, iaitu satu satunya Suami kepada Noni, Menantu kepada Pak Lah dan Idola kepada Jinggo!

Padedoh

Biskut June 3, 2008 at 3:03 PM  

Bro jinggo...
Kenyataan yang berani dan bernas. Walau apa pun yang penyokong mukris katakan disini... tak satu pun menolak kenyataan yang tuan buat dalam atikel tuan. Memang meraka pun terpaksa mengakui bahawa mukris terpaksa berbuat begitu kerana mahukan kuasa. Inilah adat dalam dunia... kita tengok nanti bila KJ jadi KP Pemuda UMNO Malaysia nanti, mereka2 yang kuat mengutuk KJ kat sini semuanya akan menyokong KJ. Tunggulah saat itu bro jinggo... page ini akan penuh dengan sokongan dan bukan lagi makian... hehehe... teruskan usahamu... berkata benar walaupun ia pahit!

Anonymous,  June 3, 2008 at 3:27 PM  

come on mukhriz..jangan gelabah okay..haha

Anonymous,  June 3, 2008 at 5:01 PM  

Korang semua sudah gilo!

Mukhriz kalau jadi Ketua Pemuda Hancur UMNO sebab dia akan membantah apa saja Presiden UMNO buat kalau dia tak setuju. seperti sekarang ni, macam lah dia tu terror sangat.

Kita sekarang ni mesti berani membantah apa pembangkang nak buat seperti projek Babi contohnya bukan membantah presiden sendiri.

Apa bila dia jadi ketua Pemuda UMNO Malaysia tempat Pak Lah akan di ambil oleh Najib? korang ingat dia (Mukhriz) tu boleh bekerja dengan Najib? memang lah belum cuba belum tahu DS Najib memang boleh bekerja dengan sesiapa pun tapi Mukhriz yang tak boleh bekerja dengan adanya orng diatasnya dia (Mukhriz) tu nak jadi Presiden UMNO sebenarnya. So orang lain tak boleh ganggu Ayahanda dia yang sekarang ni akan banyak kes di korek oleh DSA.

Jadi jangan kita lupa apa perjuangan kita didalam UMNO

Salam.

SC

Anonymous,  June 3, 2008 at 6:30 PM  

ada jugak org buat blog ni?biaq betui...ada ka org suka KJ??huhuhuhu..Korek Juboq

Anonymous,  June 3, 2008 at 8:01 PM  

Kami nak syorkan Kerajaan mengambil langkah untuk mendirikan sebuah Muzium KeKhairaan supaya rakyat dapat mengenali dengan lebih dekat tentang institusi Khairy!

Anonymous,  June 4, 2008 at 8:33 AM  

lbh 20 tahun TDM jdk PM
kebijaksanaan di akui musuh
keberanian di akui seteru
walau kejam,tp standard la.nk jage 1 negara.singapore tu pun ape kurangnya
tp lbh elok tun dari org tue kuat tido.org ckp xpernah terima.
menantu dialah yg betul.
ni pemimpin nk jage negara?
menantu plk jage kebajikan singapore.
elok la tu.2 beranak jahanamkan m'sia
itu pun ade org nk sokong

Anonymous,  June 4, 2008 at 10:32 AM  

Saya baru diberitahu bahawa Makhamah telah mengistiharkan Khairy Jamaluddin sebagai pemenang DUN Rembau! Itualah yang dikaatakn Hakim yang arif dan bijak.

Correct! Correct ! Correct!

Anonymous,  June 4, 2008 at 11:02 AM  

selama 22 tahun mukhriz,mokhzani mengaut keuntunga dari malaysia

Anonymous,  June 5, 2008 at 10:40 PM  

PAKLAH N KHAIRY BODOHhhhhhhhhh SIALLLLLLLL BABI MATI MAMPOS LAH KAUUUU ...ANAK HARAM... WEI PAKLAH BODOWIII JANGAN SAMPAI ORG BALING TELUR MASA KO SPEECH KAT PERHIMPUNAN AGUNNG NANTI!!!!!!!!!!!!

Anonymous,  June 5, 2008 at 10:42 PM  

PAKLAH N KHAIRY BODOHhhhhhhhhh SIALLLLLLLL BABI MATI MAMPOS LAH KAUUUU ...ANAK HARAM... WEI PAKLAH BODOWIII JANGAN SAMPAI ORG BALING TELUR MASA KO SPEECH KAT PERHIMPUNAN AGUNNG NANTI!!!!!!!!!!!!

Anonymous,  June 11, 2008 at 10:21 PM  

insaflah umat umat islam...jgn menghina diantara satu sama lain..

arkinding June 13, 2008 at 9:26 PM  

Korang yang menyokong KJ ni semua banggang, buto mato, buto hati, banggau dan tolol. Fikiran korang ni singkat, hanya pentingkan duit, duit-duit itulah yang ada dalam minda korang. Masuk UMNO lansung tak ikhlas. Menyokong Kj konon padahal KJ ni lansung tak ado bondo, berlagak jo, kerana dio anak menentu paklah, korang sokonglah, membodek dan mengampu nak kuasa dan kekayaan ... sanggup korang jadi pengkhianat bansa dan negara.

Memanglah cakap KJ ni berapi-api, tapi sebeno ea dio lansung tak berguna menghabihkan boreh jo. Ank rembau konon, entah kek mano omak dia beranakkan dia tah, kalau kek pilah tu mungkin juo.

Perangai tunjuk baik jo, pak mentua dio pun sama dah menantu tu hantu, kaki betino, kaki kopek, kaki kelepet, kaki kebeh dia lansung tak ambik pusing. Jadikan menantu calon BN, padahal perangai menantu lebih teruk dari hantu pocong, kalau tak pecayo tanyolah pado ikan duyung @ pocong tu. Apo dio buek ket Le Meridian tu????? Agaknya ado shooting kot? Inilah yang di laung-laungkan oleh pak mentua ea, paklah tu..islam hadhari. Ambik menantu jadi YB, ambik kaki toggeng jadi mentori, apo semua ni. Pukul canang satu dunio ...eselah pemimpin islam yang ada had dan ado hari maksudnya ado maso maso dan hari hari tertontu dia (paklah) ni islam, hari hari lainnya islam hadhari, cubolah tuan2 fikirkan tindak tanduk paklah selamo nie, kato nak membenteras dan membasmi rasuah tapi sapo yang paling korup? Jawaplah sapo dio? sapo? Tak lain tak bukan KJ lah, apa sajo yang berkaitan projek kerajaan semua dia yang kedopan dulu ... mengalahkan sikasim petola yang asik main komisen 20%. Itulah hakikat sebonanyo gelagak si KJ ni. Pelik bin ajaib paklah lansung tak ambik apo apo tindakan malah menyokong apo jua yang KJ cadang, sampai habih duit kerajaan dikojo oleh kroni kroni KJ ni.

Tuan tuan insaflah menyokong Kj bermakna tuan tuan ni jadi pengkhianat bangso. Memusnahkan negaro Malaysia yang tercinto ini. Habih segalo harto kerajaan nak dipulunnyo.. benteraslah untuk generasi maso dopan kito.

arkinding June 13, 2008 at 9:49 PM  

Korang yang menyokong KJ ni semua banggang, buto mato, buto hati, banggau dan tolol. Fikiran korang ni singkat, hanya pentingkan duit, duit-duit itulah yang ada dalam minda korang. Masuk UMNO lansung tak ikhlas. Menyokong Kj konon padahal KJ ni lansung tak ado bondo, berlagak jo, kerana dio anak menentu paklah, korang sokonglah, membodek dan mengampu nak kuasa dan kekayaan ... sanggup korang jadi pengkhianat bansa dan negara.

Memanglah cakap KJ ni berapi-api, tapi sebeno ea dio lansung tak berguna menghabihkan boreh jo. Ank rembau konon, entah kek mano omak dia beranakkan dia tah, kalau kek pilah tu mungkin juo.

Perangai tunjuk baik jo, pak mentua dio pun sama dah menantu tu hantu, kaki betino, kaki kopek, kaki kelepet, kaki kebeh dia lansung tak ambik pusing. Jadikan menantu calon BN, padahal perangai menantu lebih teruk dari hantu pocong, kalau tak pecayo tanyolah pado ikan duyung @ pocong tu. Apo dio buek ket Le Meridian tu????? Agaknya ado shooting kot? Inilah yang di laung-laungkan oleh pak mentua ea, paklah tu..islam hadhari. Ambik menantu jadi YB, ambik kaki toggeng jadi mentori, apo semua ni. Pukul canang satu dunio ...eselah pemimpin islam yang ada had dan ado hari maksudnya ado maso maso dan hari hari tertontu dia (paklah) ni islam, hari hari lainnya islam hadhari, cubolah tuan2 fikirkan tindak tanduk paklah selamo nie, kato nak membenteras dan membasmi rasuah tapi sapo yang paling korup? Jawaplah sapo dio? sapo? Tak lain tak bukan KJ lah, apa sajo yang berkaitan projek kerajaan semua dia yang kedopan dulu ... mengalahkan sikasim petola yang asik main komisen 20%. Itulah hakikat sebonanyo gelagak si KJ ni. Pelik bin ajaib paklah lansung tak ambik apo apo tindakan malah menyokong apo jua yang KJ cadang, sampai habih duit kerajaan dikojo oleh kroni kroni KJ ni.

Tuan tuan insaflah menyokong Kj bermakna tuan tuan ni jadi pengkhianat bangso. Memusnahkan negaro Malaysia yang tercinto ini. Habih segalo harto kerajaan nak dipulunnyo.. benteraslah untuk generasi maso dopan kito.

arkinding June 14, 2008 at 12:21 PM  

Pieeee... mampuh lah ko KJ, pengkhianat bangso dan negara. Pasal duit nak kayo copek sanggup KJ mengadai maruah negaro. Paklah pun sama jadi sekutu KJ mcm cerito 3 abdul pulak. Pogi jahanam samo KJ, manusia yang tak sada dek untong. Semoga KJ copek sada dan insaf dgn perbuatan terlampau dio.

Ramai orang kau dah kelentong, setakat MK tu boleh lah ko kelepet, apa pun ko patut insaf dan jadi budak baik. Bukan jadi penasihat yang tak berguno pada pak mentuo kau tu. Sian paklah sampai tido lalok asik pikirkan ekau KJ.

Hidup Mukhriz pejuang dan penegak maruah UMNO, hidup Mukhriz, hidup Tun MM. Hidup UMNO....porah samo KJ dan konco konco tolol dan banggang dio...

Anonymous,  June 16, 2008 at 3:54 PM  

KJ memang dah jadi PM Malaysia (Pemunsnah Malaysia) awat dia ingat dia sorang yang pandai di Malaysia? Awat yang lain2 yang lebih senior dari dia budak bukan budak graduate? Kami yang seniorlah patut tunjuk ajar budak hingusan ni!!!!!

Anonymous,  July 1, 2008 at 3:57 PM  

aperr ni woi yg baru - baru ni tak leh letak komen. takut la tu....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP