Tuesday, May 6, 2008

Moderator anti-khairy melatah gara-gara tersalah jolok teknikasi web sendiri..

Spam! Spam! Spam! “BAPAK ISA MAHATHIR BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGGAT”.

Spammer yang kononnya tajaan Khairy cuba membuat onar hinggakan pemilik blog anti-Khairy gelabah tak tentu pasal? Khabarnya pula spammer itu daripada kalangan mat-mat rempit yang kurang ilmu di dada dan mungkin langsung tidak habis belajar mengeja hinggakan ejaan dalam spam pun ada silapnya.

Ini merupakan satu penghinaan buat golongan mat-mat rempit yang tak seharusnya dihakimi serendah itu.

Spam yang dihantar pada komen dalam artikel yang bertajuk ‘Angkuhnya Khairy Pertahankan ISA’ pada 3 Mei 2008 itu bukan sahaja menyebabkan kecelaruan dalam system blog anti-Khairy, malah pemiliknya juga menggelabah tidak tentu pasal sehingga ada pula aplikasi ‘chipsmore-sekejap ada sekejap takde’ di dalammya.

Di dalam artikel tersebut moderator anti-khairy telah memuatkan foto Mukhriz bersama Dr Lolo. Penulisnya Hisham Lokman telah membuat perbanding yang keterlaluan sehingga pembaca terhidu siapa yang membayar blog antikhairy ini.

Oleh kerana terlalu terdesak, moderator anti-khairy telah memadam foto mukhriz tersebut. Nampak sangat moderator di dalam kegelisahan kerana pekungnya telah terbongkar gara-gara tersilap sendiri.

Hari ini dalam keadaan kelam-kabut, moderator mula berasa sangsi dan terfikir-fikir sekiranya dibuang gambar Mukhriz bermakna memang benarlah blog ini dibiayai oleh Mukhriz. Maka dengan itu, gambar tersebut dimasukkan kembali dan artikel tersebut juga tidak sempurna keadaannya hasil dari situasi cubaan menutup bangkai gajah yang tak mampu disorokkan.

Penulis blog antikhairy membuat tuduhan bahawa Khairy telah mengupah beberapa orang “cyber trooper” untuk menghantar beratus-ratus spammer dan back-up cybertroopers bagi melindungi dirinya dan menghentam blog anti-Khairy tersebut. Dan yang lebih menyedihkan, golongan yang dikatakan spammer tersebut adalah Mat-Mat rempit yang kurang ilmu.
Sudah kehabisan modal dan gara-gara mahu menutup aib kesilapan sendiri, tuduhan melulu dan fitnah pula yang ditabur.

Seharusnya pemilik blog anti-Khairy ini sedar bahawa golongan Mat-Mat rempit inilah yang bakal merubahkan Negara menjadikannya samada kearah kebaikan atau sebaliknya. Dan Khairy yang sedar akan kepentingan mereka ini telah mengambil inisiatif untuk sama-sama membentuk mereka agar menjadi generasi muda yang berguna.

Dan yang lebih penting, kadang-kadang golongan yang tidak berpelajaran tinggi lebih mulia dan bijak daripada golongan yang tinggi inteleknya tapi bodoh sombong dan hanya tau menyalahkan orang lain semata-mata.

43 comments:

Anonymous,  May 6, 2008 at 4:46 PM  

BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGGAT.

Anonymous,  May 6, 2008 at 4:55 PM  

**anti-khairy blog yang di biayai oleh MUHKRIZ MAHATHIR untuk menyerang sesapa jer yang cuba jatuhkan MUHKRIZ & Bapaknya..

**anti-khairy blog yang di biayai oleh MUHKRIZ MAHATHIR untuk menyerang sesapa jer yang cuba jatuhkan MUHKRIZ & Bapaknya..

**anti-khairy blog yang di biayai oleh MUHKRIZ MAHATHIR untuk menyerang sesapa jer yang cuba jatuhkan MUHKRIZ & Bapaknya..

Anonymous,  May 6, 2008 at 4:58 PM  

**anti-khairy blog yang di biayai oleh MUHKRIZ MAHATHIR untuk menyerang sesapa jer yang cuba jatuhkan MUHKRIZ & Bapaknya..

**anti-khairy blog yang di biayai oleh MUHKRIZ MAHATHIR untuk menyerang sesapa jer yang cuba jatuhkan MUHKRIZ & Bapaknya..

**anti-khairy blog yang di biayai oleh MUHKRIZ MAHATHIR untuk menyerang sesapa jer yang cuba jatuhkan MUHKRIZ & Bapaknya..

mohd hafzi abd aziz,  May 6, 2008 at 5:04 PM  

Syabas Jinggo!!!!!! baru mengelabah budak antikhairy tu...mcm bangang jer sifat..
kalo nk jadi blogger...kena terima apapun kritikan..

Anonymous,  May 6, 2008 at 5:09 PM  

**anti-khairy blog yang di biayai oleh MUHKRIZ MAHATHIR untuk menyerang sesapa jer yang cuba jatuhkan MUHKRIZ & Bapaknya..
**anti-khairy blog yang di biayai oleh MUHKRIZ MAHATHIR untuk menyerang sesapa jer yang cuba jatuhkan MUHKRIZ & Bapaknya..
**anti-khairy blog yang di biayai oleh MUHKRIZ MAHATHIR untuk menyerang sesapa jer yang cuba jatuhkan MUHKRIZ & Bapaknya..

M.H Mizie,  May 6, 2008 at 5:14 PM  

Dengan terbongkarnya kesilapan blogger AntiKhairy tu..maka terjawab sudah bahawa blog yang mengutuk KJ selama ini adalah hasil biayai Muhkriz yang sememangnya punyai hasad dengki pada KJ..
apa salah KJ kt ko Mukhriz???
kalo nk tanding KP pun, main r cara bersih..hish...botak ni..

Khalid Jamlus,  May 6, 2008 at 5:59 PM  

moderator gelabah manusia suruhan Muhkriz yang akan selamanya menjadi hamba cyber Muhkriz ni..

ANAKomak,  May 6, 2008 at 6:01 PM  

Baguzzzzz dok adaaa...bro.jinggo!!!
Macam ni punya story r yang syok kita baca..kutuk tu kalo boleh bisa sikit...jgn skema sgt...hentam jer blog antikhairy tu..pas ni pasti wujud blog antiMUHKRIZ pulak..

Anonymous,  May 6, 2008 at 6:01 PM  

BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.

Anonymous,  May 6, 2008 at 6:01 PM  

BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.

Anonymous,  May 6, 2008 at 6:02 PM  

BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.

Anonymous,  May 6, 2008 at 6:03 PM  

apa nie..tak paham aku

Anonymous,  May 6, 2008 at 6:36 PM  

komen-BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.
BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGAT.

ini komen ciplak beb yang ori ejaan x betul.

Otai Mat Rempit,  May 6, 2008 at 6:43 PM  

KEPADA MODERETOR BLOG ANTIKHAIRY, JGN BELAGAK SANGAT!!!

APA INGAT KEJA-KEJA YANG KOTOR TU SEMUA MAT REMPIT PUNYA KEJA KE.

CAKAP JANGAN SEBARANG CAKAP BRADER, JANGAN SESEKALI NAK KUTUK GENG MAT REMPIT.

LU INGAT MAT REMPIT TAK ADA HARGA DIRI KE!!! KALAU TAK PUAS HATI DATANG KAT TASIK PEMAISURI MALAM MINGGU INI JUGAK. CITA BELAKANG TAK MAIN LA BEB.

KALAU LU BETUL-BETUL ANAK JANTAN DATANG KAT TASIK PEMAISURI MALAM MINGGU INI.

KAWAN-KAWAN SEMUA KUMPULKAN SEMUA ANGOTA KITA BERKUMPUL DITASIK PEMAISURI MALAM MINGGU INI. KITA CARI MODERETOR ANTIKHAIRY SAMPAI LUBANG CACING.

KURANG AJAR!!!

Anonymous,  May 6, 2008 at 6:45 PM  

Betul kata kau otai geng ampang turun malam minggu ni. Kita cari! kita Ajar sama dia!

Anonymous,  May 6, 2008 at 6:50 PM  

Antikhairy aku ada satu pesanan untuk kau KEPALA BUTUH.

Anonymous,  May 6, 2008 at 6:56 PM  

Apa ni antikhairy kejap letak gambar Mukhriz, kejap padam, pas tu letak balik, sampai lu punya artikel pun dah serabai. Ini menunjukkan kau seorang yang kelam kabut. Relaks la.
Yang kau mengelabah sangat tu apa hal. Dari sorang dua yang tahu jadi semua orang tahu pulak.
BANGANG.

Anak Jati Rembau,  May 6, 2008 at 7:00 PM  

petikan dari www.antikhairy.blogspot

Menantu PM "kepanasan"...

Menantu PM sedang berada dalam kepanasan.....
Beliau telah mengubah beberapa orang "cyber trooper" @ spammer untuk menghantar beratus-ratus komen yang mengatakan,

"BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTIKHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGGAT".

Lihatlah spammer upahan Menantu PM, eja sangat pun tak betul.... Kami difahamkan spammer-spammer upahan ini terdiri daripada Mat Rempit-Mat Rempit yang dipelihara oleh Menantu PM.

Pembaca-pembaca semua tahu, blog ini didirikan diatas semangat untuk menyingkirkan Menantu PM daripada arena politik negara dan juga UMNO.

Blog ini bebas daripada tajaan mana-mana pihak.
Kepada Menantu PM, satu sahaja yang kami mahu ingatkan, kami tidak semurah kamu yang sanggup menggadaikan negara kepada Singapura dan Israel.

Anak Jati Rembau.

Anonymous,  May 7, 2008 at 11:29 AM  

mat rempit jahat!!!!!!!
Mat Rempit Jahat!!!!!!!
Bunuh diri sendiri, bunuh orang awamm!!!!!!!!!!Nyah ko mat rempit!!

Oleh Anti Mat Rempit yang teramat Sangatttt

Anonymous,  May 7, 2008 at 11:30 AM  

mat rempit jahat!!!!!!!
Mat Rempit Jahat!!!!!!!
Bunuh diri sendiri, bunuh orang awamm!!!!!!!!!!Nyah ko mat rempit!!

Oleh Anti Mat Rempit yang teramat Sangatttt

Anonymous,  May 7, 2008 at 11:31 AM  

mat rempit jahat!!!!!!!
Mat Rempit Jahat!!!!!!!
Bunuh diri sendiri, bunuh orang awamm!!!!!!!!!!Nyah ko mat rempit!!

Oleh Anti Mat Rempit yang teramat Sangatttt

Anonymous,  May 7, 2008 at 11:31 AM  

mat rempit jahat!!!!!!!
Mat Rempit Jahat!!!!!!!
Bunuh diri sendiri, bunuh orang awamm!!!!!!!!!!Nyah ko mat rempit!!

Oleh Anti Mat Rempit yang teramat Sangatttt

Anonymous,  May 8, 2008 at 11:48 AM  

mat rempit bodoh...bangang... bangsat...barua...MAT REMPIT BUTUH KIMAK...

Suara Jejaka Lantang May 8, 2008 at 1:02 PM  

'Situasi BN sekarang berbahaya' (kata Tun)

PUTRAJAYA 7 Mei - Tun Dr. Mahathir Mohamad meminta Barisan Nasional (BN) mengambil serius tentang kemungkinan pakatan pembangkang menubuhkan kerajaan dalam masa terdekat.

Nota: Jika dahulu Anwar Ibrahim dan pembangkang yang bermain dengan perang saraf ini sebelum sidang parlimen bermula. Ketika itu Tun hanya mendiamkan diri kerana takut perkara ini benar-benar berlaku dan jika ianya berlaku ianya akan memberikan padah yang buruk kepada Tun yang tidak kita perlu jelaskan.

Tun sebenarnya yakin perkara ini tidak akan berlaku dan itulah sebabnya beliau pula yang bermain dengan perang saraf ini untuk menunjukkan kepada rakyat bahawa BN sekarang ada sebuah parti yang lemah , disebaliknya keadaan adalah berbeza kerana jika kita lihat pada perjalanan sidang Parlimen , ahli parlimen BN begitu kukuh dan bersatu.

Keadaan ini yang membuat Tun tidak senang dan cuba memecahkan keutuhan ahli parlimen yang kukuh bersatu ini.

Bekas Perdana Menteri itu berkata, pada mulanya beliau mengabaikan tentang kemungkinan tersebut tetapi setelah meneliti situasi yang ada, keadaan sekarang begitu berbahaya.''Saya fikir ini ada kemungkinan (pertukaran kerajaan) yang tidak boleh kita abaikan.''Pada masa ini, ahli-ahli politik menunjukkan minat tentang berapa banyak yang boleh mereka peroleh dan mereka tidak betul-betul berminat untuk berkhidmat kepada negara,'' katanya kepada pemberita di Yayasan Kepimpinan Perdana di sini hari ini.

Nota:

Bukan Tun abaikan selama ini, Tun sebenarnya risau jika ini benar berlaku .Tun berani berbicara pasal ini kerana yakin ini tidak akan berlaku lagi dan telah nampak akan kekuatan ahli BN,Tun mungkin terlambat untuk membicarakan hal sebegini dan seolah-olah Tun bercakap diluar pemikiran beliau yang matang dan kebelakangan ini, Tun banyak menyalahkan UMNO dan BN , semua yang bersama BN dilihatnya sebagai salah dan tidak baik. Apa sebenarnya yang Tun mahukan kita tidak dapat pastikan lagi. Agak keterlaluan jika Tun menuduh ahli politik tidak berminat untuk berkhidmat kepada negara. Apakah Tun mahu mengatakan bahawa hanya beliau sahaja yang berminat untuk berkhidmat kepada negara. Tun sepatutnya berihat dan tidak perlu lagi berkhidmat kepada negara , Tun juga sepatutnya sedang berihat dan tidak perlu mencampuri urusan kerajaan lagi kerana kita ada Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri serta ahli-ahli kebinet telah diamanahkan untuk menguruskan negara.

Jelas Dr. Mahathir lagi , desakan untuk melompat parti timbul apabila tidak wujud lagi kesetiaan kepada parti dan sesetengah pihak yang merasakan mereka tidak mendapat apa-apa sekarang mempunyai peluang mendapat jawatan penting dalam kerajaan baru.Ditanya adakah perkara tersebut dirasakan satu kebimbangan besar baginya, beliau berkata, sekiranya tindakan lompat parti itu berlaku, negara ini akan mengalami lebih banyak konflik.Mengenai ahli-ahli Parlimen yang mungkin melompat parti, Dr. Mahathir berkata, UMNO dan parti komponen utama dalam BN seperti MIC dan MCA mempunyai akar umbinya di Semenanjung tetapi keadaan berbeza di Sabah dan Sarawak.'Walaupun UMNO ada di Sabah, ia tidak sama di sini (Semenanjung), mereka pernah ada USNO dan Pairin Kitingan dulu juga pernah mendapat sokongan daripada orang-orang ini.''Jadi, bolehkah kita yakin yang mereka akan terus memberikan kesetiaan yang kuat kepada UMNO, saya tidak fikir begitu,'' katanya.

Nota:

Tun sebenarnya tidak perlu bimbang dengan apa yang sedsang bergolak sekarang , kerana semuanya telah berjalan dengan baik dan lancar. Pak Lah dan Najib tahu apa yang mereka lakukan. Tun tidak perlu bimbang kerana mereka ini juga sayangkan UMNO dan BN juga, dan tidak mungkin akan meleppaskan kerajaan ini dengan begitu mudah sekali. Kalau Tun hanya duduk diam dan tidak mencampuri urusan kedua kepimpina tertinggi ini Insyaalah , kita akan kembali kukuh dan kuat kembali. Cukuplah sudah apa yang telah Tun lakukan sebelum ini,Rakyat sudah mula bosan dengan cara dan tingkah Tun yang sedaya upaya mahu menjatuhkan Perdana Menteri dan Timbalan beliau.

Kata Tun lagi "Malah, beliau berkata, terdapat beberapa ahli Parlimen di Semenanjung yang jika mereka fikir boleh mendapat sesuatu daripada kerajaan baru, kumpulan tersebut juga bersedia melompat parti''Ini terutama apabila dirasakan jika berbuat demikian, mereka akan dapat terus berada dalam kerajaan,'' katanya.Kata beliau, keadaan tersebut berbeza berbanding dahulu ketika BN memiliki majoriti lebih dua pertiga.Katanya, ketika itu tidak timbul masalah kemungkinan ahli-ahli Parlimen melompat parti kerana BN dan jika terdapat parti komponen berpaling tadah sekali pun, mereka tidak mampu menubuhkan kerajaan.''Berbeza sekarang apabila melompat dan sertai kerajaan lain, mereka tidak akan mengalami apa-apa kerugian malah boleh mewujudkan permainan politik,'' katanya.

Dalam perkembangan lain, Dr. Mahathir membidas larangan kepada bahagian UMNO untuk mengadakan mesyuarat agung khas (EGM) dan menyifatkannya ia sebagai suatu yang tidak demokratik.''Itulah UMNO yang ada sekarang, ini bukan UMNO yang sebenar (berbeza), pada zaman saya dahulu UMNO melaksanakan kempen untuk menentang saya tetapi mereka tidak dihalang.''Sekarang kita tidak boleh bercakap tentang apa yang kerajaan tidak suka,'' katanya.

Sambil memberikan contoh, Dr. Mahathir berkata, selepas Pilihan Raya Umum Ke-12, beliau ada menyatakan hasrat ingin bertemu dengan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bagi membincangkan isu-isu semasa atas rasa keprihatinannya tentang apa yang berlaku dalam UMNO.''Dia (Najib) kata dia akan datang jumpa saya tetapi perlu mendapat kebenaran dahulu daripada Perdana Menteri. Rupanya dia tidak mendapat kebenaran, jadi, sampai sekarang dia tidak berjumpa saya ''Ini sungguh teruk apabila Perdana Menteri tidak mempercayai timbalannya.

Pada zaman saya, saya mempercayai timbalan saya sehinggalah dia melakukan sesuatu yang pelik,'' katanya.Menurut Dr. Mahathir, UMNO perlu membenarkan EGM di bahagian-bahagian bagi membolehkan ahli-ahli parti membuat perubahan ke atas peraturan kuota 30 peratus bagi membolehkan pertandingan bagi jawatan tertinggi parti dilaksanakan.''Jika tidak dapat mengubah syarat kuota tersebut, dengan sikap ketua-ketua bahagian sekarang, tidak ada satu bahagian pun yang akan mencalonkan orang lain kecuali Pak Lah (Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi).''Jadi, jika tidak ada 60 bahagian UMNO yang mencalonkan sesiapa kecuali Pak Lah, maka pada Disember ini, beliau akan menang tanpa bertanding... (kerana) orang sungguh takut dan amalan cium tangan telah bermula,'' katanya.

Nota:

Jelas disini Tun telah mula menghidu akan sokongan pemimpin UMNO kepada Pak Lah kian kuat dan kebimbangan beliau kemungkinan sesiapa sahaja yang bertanding untuk menentang Presiden atau Timbalan Presiden tidak akan mendapat pencalonan telah jelas terbayang di mata beliau dan kebimbangan inilah yang membuat Tun cuba untuk membuat satu 'Spin' dalam perang saraf beliau untuk menunjukkan bahawa UMNO itu lemah.Sebaiknya Tun berihat sahaja dan biarlah generasi baru ini mengendalikan UMNO.Yang berada di belakang Tun sekarang boleh di kira - Khir Toyo , Fuad Zakarsi , Muhiyuddin , Syed Ali Al Habshee dan juga anak beliau Mukhriz. Tengku Li .

Tun gagal melebarkan pengaruhnya setelah Pak Lah dan Najib bercantum kukuh. Sepatutnya jika Najib enggan bertemu dengan Tun, Tun fahamlah kenapa Najib tidak mahu bertemu dengan Tun, langkah Najib itu bertepatan kerana nawaitu Tun untuk bertemu dengan Najib bukjannya membawa kebaikan tetapi akan menyulitkan Najib. Kalau Tun terus mahu berpolitik , tubuh lah parti baru kerana ahli UMNO sekarang mahu menumpukan kepada pemulihan UMNO dan menumpukan kepada tugasan harian.

Mereka tidak mampu untuk berpolitik setiap hari kerana mereka bukannya rakyat yang telah pencen yang banyak masa untuk berpolitik sepanjang minit dan sepanjang jam.Insyaalah BN dan UMNO dalam proses pemulihan dan kami tak perlu ubat yang tidak ketentuan yang dibawa oleh tenguk Li yang jiwanya kacau mahu menjadi presiden parti dan PM.

selanjutnya di www.kpmu.net

PEJUANG UMNO,  May 8, 2008 at 3:46 PM  

petikan dari: http://www.umno-reform.com

Laman Anti Khairy di "spam" oleh penyokong Khairy?
"www.antikhairy.blogspot.com"

Laman Anti Khairy hari ini telah di “spam” dengan tulisan seperti berikut :

“BAPAK ISA MAHATHIR DAN BUKAN KHAIRY. BLOG ANTI~KHAIRY DIBIAYAI MUKHRIZ, NAMPAK SANGGAT”

Tuduhan di buat oleh mereka yang dipercayai penyokong Khairy bahawa laman blog anti khairy adalah tajaan Mukhriz Mahathir yang dikatakan akan menjadi pencabar kuat jawatan Ketuaa Pemuda UMNO.

Kenyataan “spam” di di letakkan di bawah sudut komen pada hampir semua artikel yang melibatkan kritikan terhadap Khairy Jamaluddin. Dimaklumkan bahawa laman blog antikhairy tersebut telah menyebabkan laman pro Khairy di bentuk. Sungguhpun begitu laman blog antikhairy menerima sambutan yang amat menggalakkan kalau dilihat dari sudut komen yang diterima. Dari komen-komen yang diterima kesimpulan mampu dibuat bahawa blog anti Khairy adalah blog yang terpopular di kalangan pembaca blog.

Kami juga dimaklumkan bahawa blog anti kahiry juga telah berperanan mengkritik sekutu-sekutu Khairy Jamaluddin dan mempunyai impak yang kuat terhadap Khairy Jamaluddin sendiri. Semada benar atau tidak laman ini di biayai oleh Dato Mukhriz Mahathir – itu hanya satu tuduhan yang mungkin mempunyai nilai perang saraf yang tinggi dan licik.

Anonymous,  May 8, 2008 at 9:44 PM  

ok...aku harap korang semua penyokong UMNO seperti aku..

aku ingin membawa kepada korang satu 'flash back....

Apakah kita sudah lupa episod Khairy Jamaluddin (kini YB) bergegas berjumpa Anwar untuk menyerahkan pasport antarabangsanya agar Anwar boleh segera menjalani rawatan di luar negara sebaik sahaja dia dibebaskan pada tahun 2004?


sesungguhnya kita boleh tahu...siapa sebenarnya bapak segala penipu...pelakon handalan...dan sumpah-sumpah dalam UMNO...'dia' lah yang beria-ria berperang dengan anwar...dia yang berkata itu ini tentang bapak gay ini...kemudian 'dia ni jugak yg beria-ria nak tolong anwar ni...

DIA ialah YB Khairy Jamaludin...ini bukan rekaan....dan saya percaya anda2 semua tahu hal ini...tanyalah sendiri pada KJ!dengar apa pulak alasan dia...

Anonymous,  May 9, 2008 at 12:32 AM  

Dear anonymous dated 8th May 9:44,

Kau tak perasan ker...bila KJ beria2 tolong bawak passport Anwar tu utk buat rawatan segera, itu kapasiti sebagai seorang manusia yang menolong bila di perlukan. Tapi beria2 utk berperang dengan Anwar adalah kapasiti sebagai berlainan idea politik. KJ ni lain sikit kepala nya. Walau semua orang benci mat rempit, dia lihat dari perspektif yang lain. Dia lihat mat rempit dari segi kemanusiaan nya. Semua orang ada cerita masing2. Mmg kita suka menilai & melabel orang lain. Itu sbb kengkadang orang yang tak jahat pun boleh jadi jahat sebab dengan label yang dah kita lekat kat dia orang. Cuba korang tengok cerita Great Teacher Onizuka (GTO). Ada moral yang boleh kita lihat untuk diri kita sendiri. Anyway, aku bukannya suka KJ ni. Tapi aku rasa kita kena adil bila menilai orang lain. Bottom line, nilaian Allah lebih baik dari nilaian manusia. Wallahuallam.

Ainur68.

Anonymous,  May 9, 2008 at 5:51 PM  

ok...sebagai manusia...tapi tak perlu nak tunjuk baik sampai terhegeh-hegeh mengangkang2 pergi menyembah anwar...ok anda kata sebagai manusia...tapi 'manusia' kah KJ bila haji hadi awang sakit dia tak melawat pun...Tun mahathir masuk IJN dia tak melawat pun...so...ni bukan soal dia manusia atau beruk...tapi kononnya dia nak ambil hati penyokong anwar..

KJ bercita2 nak masukkan balik anwar dalam UMNO tapi setelah kes pasport ni KJ kena hentam oleh beberapa ahli MT...ini bukan dongeng....tanyalah KJ!

dan 'manusia' bernama KJ ni pun seolah mahu melupakan kisah pasport itu...dan episod perang terhadap anwar pun 'dimulakan'

so..KJ...'kemanusiaan' anda tak dapat perbodohkan ahli UMNO...

Anonymous,  May 12, 2008 at 10:35 AM  

APA PUNYA BODOH KORANG SEMUA!!! ISA DAH WUJUD SEBELUM MAHATHIR MEMERINTAH LAGI LAA BODOH.. APASAL PULAK MAHATHIR DIPANGGIL BAPAK ISA??? PAK LAH PUN MASIH KEKALKAN ISA... KHAIRY PUN SOKONG ISA.. APASAL BONGOK SANGAT TAK BACA SEJARAH!!!

Anonymous,  May 12, 2008 at 11:53 AM  

FUCK KHAIRY HAHAHA! FUCK YOU! HAHAHA! HIDUP ANTIKHAIRY!

Anonymous,  May 12, 2008 at 12:26 PM  

this website paid by moron khairy and supported by azzez and mat rempets..same old game..

Anonymous,  May 12, 2008 at 12:58 PM  

pergilah melayari http://www.malaysianindian1.blogspot.com.

Moderator Pro-Khairy go to hell. Penjilat bola. Anjing ku nak orang jilat juga, nak jilat kah kau ni?

' KHAIRY IS ONE OF THE MOST HATED POLITICIAN IN MALAYSIA '

hidup anti-khairy.
hidup anti-khairy.

Anonymous,  May 12, 2008 at 1:02 PM  

KJ = Kera Jantan

Anonymous,  May 12, 2008 at 1:04 PM  

KJ = Kera Jantan.

Aptly named.

Anonymous,  May 12, 2008 at 4:28 PM  

Comments (4)
Subscribe to this comment's feed
...
written by DezMalaysia, May 12, 2008 | 10:52:12

Puik ! Meluat !

ProKhairy ? Nearly puke when I see the website !
After plundering so much of our country's treasure, and I believe, he simply paid some dogs to set up such disgusting blog to praise himself without any guilt !

He thinks that Petronas Twin Tower was built by him !
report abusevote downvote upVotes: +21
...
written by gx27, May 12, 2008 | 13:31:38

Having goose skin and skin allergy after reading it. Authentic shoe polisher.
report abusevote downvote upVotes: +2
...
written by ttsan, May 12, 2008 | 14:09:18

Now he's trying to save his skin. as i said before, Don't bite the hand that feed you or don't burn the bridge after crossing it.well this is the spoiled kid that is going to do just that.shitbucket!!!
report abusevote downvote upVotes: +3
...
written by matt3238, May 12, 2008 | 14:48:15

Hahaha.... reading this SIL blog make my 'little brother' laughing none stop. It's the Best Joke of the Year, he think we Rakyat will believe what is written.

Not sure how long this SIL can smile like the photo in the blog.... very soon they will change his photo.... crying and begging for Rakyat to forgive him...

Cheers....
report abusevote downvote upVotes: +1

Anonymous,  May 12, 2008 at 4:57 PM  

Tahniah Abang Khairy. Apa yang nampak sangat ialah selepas kemenangan BN pada pilihanraya yang lepas semua manusia yang bergelar Yang Berhormat sudah ada laman web. Apa yang pelik bin ajaib walaupun kumpulan ini cuba untuk 'mendampingi' rakyat kononnya namun sehingga sekarang tidak nampak sebarang usaha yang positif bagi mengetahui masalah rakyat. Masih dok merepek dan celupar mulut macam biasa. Budaya lama susah dikikiskan kan begitu, abang Khairy. Tak apalah memang nasib rakyat Malaysia kerana ada kumpulan pelawak sebagai wakil rakyat. Syabas kepada abang Khairy kerana mahu turut serta dengan kumpulan manusia untuk mendengar luahan rakyat malaysia....

Anonymous,  May 12, 2008 at 6:50 PM  

apasal bini ko muka cam kuih pau ikan bilis..go for maya karin la..cun tu

Anonymous,  May 12, 2008 at 8:47 PM  

YB KJ, dan tolong jawab kalau you benar2 ikhlas...
I nak tanya you betul ke you ni kaya kerana dapat kontrak yg tak sepatutnya sbb you menantu PM..?
Sebelum you kahwin dgn Nori you cuma nobody.
Kontrak yang patut org lain dpt you balun ngan your kroni... Betoi kaaaa?

Anonymous,  May 13, 2008 at 12:08 AM  

EDEN ANAK ROMBAU SOJATI..HERAN CAM MANO KORO JANTAN (aka KJ)NI JADI WAKIL DEN..DIO PATUT JADI WAKIL WARGO2 ZOO NEGARO...YOLAH KAN ADO RUPO2 SKIT CAM DALAM ZOOO TU...

Anonymous,  May 13, 2008 at 2:25 AM  

mat rempit penderma organ !!!!

skit skit nak ajak kumpul kat ampang ye..

awas nanti minyak ditumpah kat highway utk tgk korang semua buat aksi superman kat moto sampai ke lantai

Anonymous,  May 13, 2008 at 9:02 PM  

oih, beruk, bila dah jadi babi

Anonymous,  May 13, 2008 at 11:51 PM  

ape bodohnye blog ni

Anonymous,  May 14, 2008 at 2:59 PM  

siapa sokong PKR dia adalah keturunan yang suka main belakang.nabi tak mengaku UMAT oii..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP