Sunday, May 18, 2008

KHAIRY SUDAH! MUKHRIZ BILA LAGI?

Sebelum ini semua orang semestinya tertanya-tanya samada menantu Pak Lah yang paling kontroversi mampu memainkan peranan beliau sebagai seorang ahli parlimen yang "perform" didalam dewan rakyat. Seluruh negara juga tertunggu-tunggu apakah keupayaan dan kecemerlangan beliau sebagai seorang Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dalam mendepani isu-isu bangsa mampu diulangi pada ketika mana beliau menjadi ahli dewan rakyat?

Khairy seperti yang kita tahu sering dikelilingi pelbagai konflik, fitnah, dan kontroversi. Beliau jugasering disasarkan oleh barisan pembangkang sebagai menantu yang mengawal bapa mertuanya. Beliau juga sering digambarkan didalam laman-laman blog sebagai seorang yang mempunyai masalah moral yang serius serta mempunyai perancangan yang cukup terancang untuk merampas kerusi Perdana Menteri Malaysia.

Namun, individu kelulusan oxford ini akhirnya membuktikan bahawa beliau mampu menggertak dan menyerang tokoh-tokoh terkenal pembangkang dengan pelbagai persoalan dan isu. Pada hari isnin yang lalu sewaktu membahaskan titah paduka DYMM Yang Dipertuan Agung, Khairy telah banyak menimbulkan kemarahan, teriak tempik pembangkang. Anak muda ini juga mempertikaikan keutuhan sebuah pakatan yang disifatkan oleh beliau sebagai "PR Exercise" semata-mata.

Ada masa beliau juga mencabar kerelaan parti PAS yang diketahui ramai mendokong agendaislamisasi, yang akhirnya terpaksa tunduk kepada ego dan keras kepada DAP. Banyak perkara yang seharusnya dijadikan peluru ataupun "bullet" diterjemahkan oleh anak muda ini didalam perbahasan tersebut. Hakikatnya adalah cukup sukar untuk seseorang yang pertama kali berbahas didalam institusi terpenting negara mencerna dan membentangkan hujjah yang cukup bernas, padu dan mampu menggoncang manusia seperti Karpal Singh, Lim Kit Siang, Mahfuz Omar dan banyak lagi.

Kita masih lagi tertunggu-tunggu beberapa individu lain yang mempunyai hubungan darah dengan tokoh terbilang negara. Persoalannya adakah Mukhriz, Nurul Izzah, dan Gobind Singh Deo mampu memberi persembahan memberasangkan didalam sesi parlimen kali ini? Adakah mereka juga mampu membuktikan bahawa kehebatan ayahanda mereka sewaktu beraksi didalam Dewan Rakyat mampu diwarisi? Hakikatnya anak muda yang sering ditohmah, difitnah ini telah memberi gambaran awal bahawa beliau tidak harus dipandang eneteng ataupun sebagai "punching bag" didalam perbahasan Dewan Rakyat. Namun, apa yang perlu kita lihat adalah anak muda ini sudah bersedia dan beliau mampu menjadi salah seorang pembahas yang tersohor dikalangan ahli Dewan Rakyat Barisan Nasional.

35 comments:

Anonymous,  May 18, 2008 at 2:33 PM  

sudah mula berperang dengan pembangkang la tolol...harapkan si mukhriz..memang pondan

Anonymous,  May 18, 2008 at 2:49 PM  

dua2 ahli BN,,sama2 bodoh..bergaduh same sendiri,,,cntoh melayu bodoh...

mukhriz = monyet
khairy = khinzir jalanan

mukhriz + khairy = babi negara

hahahahahahahahah......

Anonymous,  May 18, 2008 at 2:50 PM  

Berani berperang?... kenapa nak siaran parlimen di hentikan bahalol??

Anonymous,  May 18, 2008 at 2:55 PM  

bro jinggo,,kuatnye ko mgampu...geli la aku..ko sekor je ckp KJ cmtu,,sluruh rakyat x ckp pun cmtu,,,menyampah ada la dgn si KJ ni....
brape yg ko dpt dgn mgampu KJ ni????pastu duit haram tu ko bg kat ank bini ko...bengong!!!!

Anonymous,  May 18, 2008 at 2:57 PM  

Semakin banyak lakonan KJ...semakin nampak kejahatan dan kebodohan nya akan timbul sedikit demi sedikit. Budak ni tidak mempunyai sifat MALU. Ingat semua!!

Anonymous,  May 18, 2008 at 4:46 PM  

bodoh..bukan nak di hentikan..tapi nak di kaji waktu siarannya...supaya semua boleh tengok lah..tolol betul la

ikan sardin,  May 18, 2008 at 4:47 PM  

mukhriz tunggu smpi bapak die mati..hahaha

Anonymous,  May 18, 2008 at 4:53 PM  

fark la wei

kudin,  May 18, 2008 at 11:12 PM  

Anonymous said...

Hahaha... geli hati aku baca luahan perasaan mamat-mamat di atas.

Itu la... lain kali ada otak pakai otak jangan pakai kepala lutut. Kalau nak tembak biarlah pakai M16 jangan pakai sumpit

Anonymous,  May 18, 2008 at 11:24 PM  

Hey Jinggo!
Apa sakit kepala ke? Macam nak compare KJ dengan Mukhriz. Ini macam nak compare permata (KJ) dengan batu.

I rasa lebih baik KJ buat stail Obama-je. Ignore terus juak juak ni, fokus kepada musuh no 1 negara, hero yang memperkudakan sistem perhakiman, menjadikan negara muflis sementara kroni dan anak anak membeli belah di luar negara.

Come on KJ!!!

Anonymous,  May 19, 2008 at 3:11 PM  

Aku nak tgk bkehebatan Bapak Mertua KJ & KJ ni pimpin UMNO slps Tun Mahathir keluar dr UMNO!!! Buatlah mcm parti mak bapak & anak berenak engkorang!!!! JOM KELUAR UMNO RAMAI-RAMAI!!!!!

Anonymous,  May 19, 2008 at 3:25 PM  

mahathir pon sudah....
(menhancurkan sistem kehakiman)

mukhriz pon sudah...
(kaya raya kaut keuntungan negara masa bapak jadi pm)

Anonymous,  May 19, 2008 at 4:53 PM  

Saya neutral dengan AAB & KJ, tapi kalau AAB/KJ vs Dr.M and rebels, saya pro-AAB & KJ lah..

ok-ok,  May 19, 2008 at 4:57 PM  

kenapa banyak anti-kj ni, kan dia hansem dan smart. dia tu ok..

leridzk,  May 19, 2008 at 8:22 PM  

apa yang khairy dah buat?

macam budak-budak la... matang la sikit...

Anonymous,  May 19, 2008 at 9:17 PM  

khary mulut busuk nak tunjuk hero

Anonymous,  May 19, 2008 at 9:36 PM  

Ah... dasar monyet... dah lah bukan anak jati Malaysia... nak melingkupkan negara boleh la... Khairy pendatang...

Anonymous,  May 19, 2008 at 9:38 PM  

Khairy+ FAM = Persatuan Kena Sepak Malaysia

Anonymous,  May 19, 2008 at 10:18 PM  

geli aku..
pembahas tersohor menda??
baca teks ja..
soalan tmbahan leh pakat2 dulu plak..isk..pengampu la si penulih ni..

Anonymous,  May 20, 2008 at 1:22 AM  

JINGGO, KESIAN AKU TGK KO, PENAT KO NAK CARI IDEA UTK MENANGKIS SERANGAN YG TERLAMPAU2 BANYAK PADA KJ, WALAUPON KO TAU KJ ITU MEMANG BERSALAH DEMI TUGAS SETELAH DIBAYAR GAJI YG TINGGI OLEH KJ UTK BERKHIDMAT TERHADAP BLOG PENCACAI UMNO, ENGKAU RELA MELACURKAN DIRI BAKAT PENULISAN KO. CAYALA!!!!!

TERUSKAN MENIPU RAKYAT!!

BUDAK PAROI JAYA,SEREMBAN

Salam Perjuangan May 20, 2008 at 9:45 AM  

Salam Perjuangan,

Kalau ko KJ bayar utk jd penulis dia jgn lah nampak sgt bro... jadi meluat bila org tengok... kalau mende yg ko puji tu betul takpelah ni... ermmmm merapu...Pegawai Pelapor Parlimen sumer dah tgk berapa kali dah bos ko KJ tercekik nak counter balik soalan atau kenyataan yg kononnya nak menyerang pemimpin pembangkang tp nampak gaya terkulat2 balik bila kene btg hidung sendiri balik...

kesian lah tgk org xreti ukur baju badan sendiri macam KJ... yelah budak berhingus lagi dah memandai-mandai nak tunjuk yex... tak belajar ke masa PRU 12 - terbukti masih berhingus atau politik budak mentah bila semua strategi budak tingkat 4 terkubur punah musnah...

Tak perlu menyalak... berkokok tapi bunyi je kuat macam tong kosong... KJ cakap xde isi... cuba tgk MUKRIZ tunduk ia tunduk berisi sekali bersuara habis anwar dan pakatan rakyat kene bedal... ha barulah pemimpin asli dan sejati... bukan macam KJ PEMIMPIN DUDUK BAWAH KETIAK PAK MERTUA... ha ha ha ha... apa punya manusia lah...

Anonymous,  May 20, 2008 at 9:57 AM  

Salam Perjuangan said..."macam KJ PEMIMPIN DUDUK BAWAH KETIAK PAK MERTUA... ha ha ha ha..."

dan juga duduk antara kelengkang isteri!

KJ sekolah tinggi tapi perangai macam orang yang tidak pergi sekolah. Mulut celupar mengalahkan janda beranak 6. Budak KJ ni kecik kecik emak nya mungkin tidak pernah merotan atau cili mulut nya apabila kurang ajar. Bila dewasa tak ada orang boleh ajar budak biadab sekor ni!

Anonymous,  May 20, 2008 at 3:53 PM  

Adakan Biro Kerja Khairy diJabatan PM

RASUL HAD HARI,  May 20, 2008 at 11:07 PM  

SETAKAT CAKAP KOSONG KAT PARLIMEN
BERAPI RAPI TAPI HABOK PUN TARAAAKK...BALIK MAIN BINI LAGI BAIK

Anonymous,  May 21, 2008 at 2:16 AM  

aku rasa live parlimen patut dihentikan sbb pembangkang edit balik rakaman tu.aku penah beli kat pasar.pembangkang memang hina.pemipu rakyat.mmg betul rakyat negara kita belum matang untukj menilai mana baik dan buruk.antara kj dan mukhriz dua2 tak boleh pakai.khir toyo lagi bangsat namun begitu husam musa,azmin ali,guan eng, kit siang dan karpal adalah babi negara dan wajar dipelihara di tempat ada penghawa dingin

Anonymous,  May 21, 2008 at 10:56 AM  

Sebelum ini semua orang semestinya tertanya-tanya samada menantu Pak Lah yang paling kontroversi mampu memainkan peranan beliau sebagai seorang ahli parlimen yang "perform" didalam dewan rakyat. Seluruh negara juga tertunggu-tunggu apakah keupayaan dan kecemerlangan beliau sebagai seorang Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dalam mendepani isu-isu bangsa mampu diulangi pada ketika mana beliau menjadi ahli dewan rakyat?



Khairy seperti yang kita tahu sering dikelilingi pelbagai konflik, fitnah, dan kontroversi. Beliau jugasering disasarkan oleh barisan pembangkang sebagai menantu yang mengawal bapa mertuanya. Beliau juga sering digambarkan didalam laman-laman blog sebagai seorang yang mempunyai masalah moral yang serius serta mempunyai perancangan yang cukup terancang untuk merampas kerusi Perdana Menteri Malaysia.


Namun, individu kelulusan oxford ini akhirnya membuktikan bahawa beliau mampu menggertak dan menyerang tokoh-tokoh terkenal pembangkang dengan pelbagai persoalan dan isu. Pada hari isnin yang lalu sewaktu membahaskan titah paduka DYMM Yang Dipertuan Agung, Khairy telah banyak menimbulkan kemarahan, teriak tempik pembangkang. Anak muda ini juga mempertikaikan keutuhan sebuah pakatan yang disifatkan oleh beliau sebagai "PR Exercise" semata-mata.



Ada masa beliau juga mencabar kerelaan parti PAS yang diketahui ramai mendokong agendaislamisasi, yang akhirnya terpaksa tunduk kepada ego dan keras kepada DAP. Banyak perkara yang seharusnya dijadikan peluru ataupun "bullet" diterjemahkan oleh anak muda ini didalam perbahasan tersebut. Hakikatnya adalah cukup sukar untuk seseorang yang pertama kali berbahas didalam institusi terpenting negara mencerna dan membentangkan hujjah yang cukup bernas, padu dan mampu menggoncang manusia seperti Karpal Singh, Lim Kit Siang, Mahfuz Omar dan banyak lagi.


Kita masih lagi tertunggu-tunggu beberapa individu lain yang mempunyai hubungan darah dengan tokoh terbilang negara. Persoalannya adakah Mukhriz, Nurul Izzah, dan Gobind Singh Deo mampu memberi persembahan memberasangkan didalam sesi parlimen kali ini? Adakah mereka juga mampu membuktikan bahawa kehebatan ayahanda mereka sewaktu beraksi didalam Dewan Rakyat mampu diwarisi? Hakikatnya anak muda yang sering ditohmah, difitnah ini telah memberi gambaran awal bahawa beliau tidak harus dipandang eneteng ataupun sebagai "punching bag" didalam perbahasan Dewan Rakyat. Namun, apa yang perlu kita lihat adalah anak muda ini sudah bersedia dan beliau mampu menjadi salah seorang pembahas yang tersohor dikalangan ahli Dewan Rakyat Barisan Nasional.

Jelas, Muhkriz tiada sumbangan apa-apa kepada parti, yang ada suara sumbang beliau yang tidak henti2 mendesak PM berundur...
inikah ciri-ciri pemimpin??

Anonymous,  May 21, 2008 at 10:57 AM  

Sebelum ini semua orang semestinya tertanya-tanya samada menantu Pak Lah yang paling kontroversi mampu memainkan peranan beliau sebagai seorang ahli parlimen yang "perform" didalam dewan rakyat. Seluruh negara juga tertunggu-tunggu apakah keupayaan dan kecemerlangan beliau sebagai seorang Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dalam mendepani isu-isu bangsa mampu diulangi pada ketika mana beliau menjadi ahli dewan rakyat?



Khairy seperti yang kita tahu sering dikelilingi pelbagai konflik, fitnah, dan kontroversi. Beliau jugasering disasarkan oleh barisan pembangkang sebagai menantu yang mengawal bapa mertuanya. Beliau juga sering digambarkan didalam laman-laman blog sebagai seorang yang mempunyai masalah moral yang serius serta mempunyai perancangan yang cukup terancang untuk merampas kerusi Perdana Menteri Malaysia.


Namun, individu kelulusan oxford ini akhirnya membuktikan bahawa beliau mampu menggertak dan menyerang tokoh-tokoh terkenal pembangkang dengan pelbagai persoalan dan isu. Pada hari isnin yang lalu sewaktu membahaskan titah paduka DYMM Yang Dipertuan Agung, Khairy telah banyak menimbulkan kemarahan, teriak tempik pembangkang. Anak muda ini juga mempertikaikan keutuhan sebuah pakatan yang disifatkan oleh beliau sebagai "PR Exercise" semata-mata.



Ada masa beliau juga mencabar kerelaan parti PAS yang diketahui ramai mendokong agendaislamisasi, yang akhirnya terpaksa tunduk kepada ego dan keras kepada DAP. Banyak perkara yang seharusnya dijadikan peluru ataupun "bullet" diterjemahkan oleh anak muda ini didalam perbahasan tersebut. Hakikatnya adalah cukup sukar untuk seseorang yang pertama kali berbahas didalam institusi terpenting negara mencerna dan membentangkan hujjah yang cukup bernas, padu dan mampu menggoncang manusia seperti Karpal Singh, Lim Kit Siang, Mahfuz Omar dan banyak lagi.


Kita masih lagi tertunggu-tunggu beberapa individu lain yang mempunyai hubungan darah dengan tokoh terbilang negara. Persoalannya adakah Mukhriz, Nurul Izzah, dan Gobind Singh Deo mampu memberi persembahan memberasangkan didalam sesi parlimen kali ini? Adakah mereka juga mampu membuktikan bahawa kehebatan ayahanda mereka sewaktu beraksi didalam Dewan Rakyat mampu diwarisi? Hakikatnya anak muda yang sering ditohmah, difitnah ini telah memberi gambaran awal bahawa beliau tidak harus dipandang eneteng ataupun sebagai "punching bag" didalam perbahasan Dewan Rakyat. Namun, apa yang perlu kita lihat adalah anak muda ini sudah bersedia dan beliau mampu menjadi salah seorang pembahas yang tersohor dikalangan ahli Dewan Rakyat Barisan Nasional.

Jelas, Muhkriz tiada sumbangan apa-apa kepada parti, yang ada suara sumbang beliau yang tidak henti2 mendesak PM berundur...
inikah ciri-ciri pemimpin??

Anonymous,  May 21, 2008 at 10:58 AM  

Jangan lupa, ketika Dr. Mahathir menjadi Perdana Menteri dan Presiden Umno, Umno diharamkan. Apakah 'luka' ini boleh dilupakan begitu sahaja? Apa yang Dr. Mahathir tidak buat ke atas Tengku Razaleigh Hamzah, selain memindahkannya dari Kementerian Kewangan ke Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan seterusnya menggugurkannya… boleh dianggap sebagai 'haknya' yang tidak perlu dipersoalkan.

Apa yang tidak dilakukan Dr. Mahathir terhadap Musa Hitam hingga menyebabkan Musa mengambil keputusan mengundurkan diri dari kerusi Timbalan Perdana Menteri dan melepaskan semua jawatannya termasukMenteri Dalam Negeri.

Begitu juga dengan Allahyarham Tun Ghafar Baba 'disingkirkan' dengan penuh penghinaan walaupun gambaran di luar seolah-olah Ghafar dikalahkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.

untuk aduan masyarakat May 22, 2008 at 12:51 AM  

http://www.umnosriandalas.blogspot.com/

Sukatikaulah May 22, 2008 at 12:18 PM  

KHAIRY DAN MUKHRIZ DEDUA ORANG UMNO..BERGASAK SESAMA SENDIRI...LU ADA OTAK..LU PIKIRRRRR LA SENDIRI.

Anonymous,  May 26, 2008 at 3:19 PM  

lu ni jilat bontot khairy pun sanggup...kah..kah..

mafia,  May 26, 2008 at 3:51 PM  

Ni la first time dengar mafia samseng Melayu. Rupa-rupanye nama Pekida tu melindungi sampah masyarakat. Mcm mana pun, setinggi-tinggi tupai melompat, akhirnya akan jatuh juga ke tanah. Jadi menantu PM dan samseng Pekida ni...lama mana boleh bertahan? Ingatlah kitaran hidup...satu hari kita kat atas, satu hari kita kat bawah. Org-org mcm ni...mesti juge ingat bila-bila masa boleh mati

Anonymous,  June 4, 2008 at 12:35 AM  

berani ko kate husam musa babi negara...ko siapa nak ckp mcmtu??.....bodoh..

Anonymous,  July 20, 2008 at 1:55 PM  

Ini lah orang Melayu, suka kutuk mengutuk, penuh hasat dengki.

mrafizi March 26, 2009 at 10:51 AM  

KJ,

Buktikan keikhlasan tuan. Buktikan persepsi negatif umum tentang tuan adalah palsu. Buktikan tuan ikhlas berjuang untuk A, B dan N.

Orang Melayu sentiasa bersedia memberi tuan peluang. Tapi peluang tidak selalu datang. Ingatlah!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP