Tuesday, March 25, 2008

Hasan Ali Tidak Layak…..

Oleh : jinggo

Menteri Besar Selangor dalam satu keyataan beliau kepada pihak media mengumumkan bahawa jawatan timbalan Menteri Besar Selangor tidak akan di isi dahulu buat seketika . Kemungkinan besar MB Selangor yang baru ini sedang meneliti akan kredibiliti pemimpin dari barisan Alternatif yang layak untuk mengisi kekosongan ini.

Sepatutnya secara ‘off hand’ beliau telah boleh mengumumkan nama Hassan Ali sebagai timbalan menteri besar kerana mengikut track rekod Hassan Ali adalah yang paling hampir layak mengisi tempat tersebut.

Datuk Hassan Ali yang merupakan Ahli Majlis Tertinggi Parti Pas langsung tidak diberi keutamaan mahupun pertimbangan untuk menjawat jawatan Timbalan Menteri sebaliknya beliau hanya dilantik menjadi Exco kerajaan negeri.

Perlantikkannya yang hanya menjadi exco itu mengambarkan seolah-olah beliau tiada kredibiliti untuk menjadi antara pemimpin utama iaitu tidak layak memegang jawatan Timbalan Menteri Selangor dan ini bukan sahaja satu penghinaan kepada Hassan Ali tetapi ianya merupakan satu penghinaan kepada Parti PAS apabila ayam jaguhnya tidak layak menjadi timbalan menteri besar Selangor.

Di manakah hilangnya kejantanan Hassan Ali…

Selama ini Hassan Ali sering memanaskan semangat penyokong-penyokongnya kononnya Pas boleh membawa perubahan kepada rakyat.Sedangkan dalam pemilihan Timbalan Menteri Besar Selangor pun beliau tak layak, inikan pula hendak memberi perubahan pada Negeri Selangor.
Khabar angin mengatakan ada perang dingin di antara Hassan Ali dan Khalid Ibrahim.

Khalid dikatakan tidak mahu melepaskan jawatan Timbalan Menteri kepada Hassan Ali jerana takut Hassan Ali akan melebarkan pengaruh mereka dan mereka sering tidak sehaluan dan berbeza pendapat.

Hassan Ali yang sentiasa bermimpi untuk menjadi menteri besar Selangor dalam usaha beliau beberapa tahun yang lampau kini bukan sahaja kempunankan kerusi berkenaan tetapi terlepas juga kerusi timbalan Menteri besar.

Khalid dan kepimpinan Keadilan seolah-olah tidak mahu membuka ruang kepada parti PAS untuk berkongsi kuasa secara total. Keadaan ini membuktikan PKR sememangnya tamakkan kuasa pemerintahan dan perjuangan mereka bukannya untuk rakyat secara telus tetapi lebih bersifat berkepentingan.

52 comments:

Anonymous,  March 25, 2008 at 5:07 PM  

Kalau macam tu Khairy tu layak ker? Khairy tu pun kira jantan ker? Kalau anak jantan tak payah lah nak belik undi sana-sini! Dah nak kalah guna undi pos! Pegi lah! Anak jantan tahap mana tu?

Anonymous,  March 25, 2008 at 5:13 PM  

artikel sampah!!!!

Anonymous,  March 25, 2008 at 5:17 PM  

Kalau Hassan Ali nak jadi Perdana Menteri sekali pun, suka hati dia lah! Yang korang dengki tak tentu pasal tu apahal? Korang nie puak munafik ker apa? Sengaja nak laga-lagakan sesama Islam? Celaka babi!

Anonymous,  March 25, 2008 at 5:20 PM  

Woi babi! Korang nie tak ada kerja lain selain suka melaga-lagakan orang ye? Pukimak! Anak gampang!

Anonymous,  March 25, 2008 at 5:42 PM  

Berapa result bola kat Alor Setar semalam...aku tak sempat nak tengok result.

Aku dengar pasukan pembangkang menang teruk. 5 negeri depa belasah betul ke....fuyo memang bagus lah dia orang main.

Mat Kilau March 25, 2008 at 6:32 PM  

Kalau Hasan Ali tak layak pegang jawatan tu.... KHAIRI JAMALUDIN lagi la tak layak pegang apa-apa jawatan pun dalam kerajaan Malaysia atau pun dalam UMNO sendiri.... Ingat lah sikit hidup pun hanya tumpang tuah bini je.... lagi ada hati nak buat kacau.... kalau kau tak kawin dgn anak MR Sleepers... kau ingat kau bole dapat macam jawatan yang kau ada sekarang...? simpan la.... silap-silap kau bawak teksi je sekarang nie....

Anonymous,  March 25, 2008 at 7:34 PM  

Hasan Ali tak gila kuasa macam bapak mertua ko....

inilah contoh pemimpin sebenar...!

Anonymous,  March 25, 2008 at 9:01 PM  

Khalid x nak kongsi kuasa pun tak apa.Kuasa kat tangan dia.pulak 2 parti lain-lain.
Yang dekat Perelih dengan Terengganu 2 pun lain.Dok citer pasal perpaduan, rapatkan barisan, dalam satu parti ameno pun dok bergaduh jawatan.
Utk Derih Jusuh Enterprise 'JE', sultan tak perkenan kamu sebagai MB, tak payah buat muka macam beruk matyeh, Kera Jadian..
Undur diri ajelah..apa benda sangat yang nak cover bawah carpet kat terengganu 2

Anonymous,  March 25, 2008 at 10:40 PM  

tak perlu mengamuk wahai saudaraku.....ingatlah....Melayu makin rapuh....bangsa lain dok gelak tgk kita kutuk pemimpin kita sendiri....fikirlah...di mana anda skg....kalo masih belajar...belajarlah bersungguh...mungkin hari esok...tiada lagi parti yang akan menyokong melayu untuk sambung belajar...tiada lagi UITM...mungkin hari esok tiada lagi kerajaan yang memberi pekerjaan yang banyak kepada melayu....anda pandai berbahasa mandarin...itu mungkin kelebihan...sedarlah....tak perlu kita mengamuk kerana Khairy...sekurang kurangnya dia berusaha....kenapa anak anwar bertanding...isteri bertanding...tak dipersoalkan?????? kalo dipkkan...anak anwar itu menantu kerabat...fikirlah....bersatu lah semula...saya setuju biler khairy hanya berjuang di parlimen...itu tindakan yang bijak....ingatlah...tangan kita yang mengundi inilah menentukan masa depan anak cucu kita.....kalau kita tak bersatu....mungkin MALAYsia akan luput.....

kakitidur March 25, 2008 at 11:45 PM  

Brother jinggo.
Saya ni bukan nak kutuk atau nak perli tapi kita sebagai manusia ni perlulah sedar bahawa Allah tak suka orang yang berhati busuk dan itu sebablah Barisan Nasional teruk kena bantai. Kalau Bro Jinggo tengok TV atau newspaper teruk diaorang bantai Barisan Pembangkang yang sekarang disebut barisan Rakyat. Cubalah jadi gentelman sikit. Jadilah seperti demokrasi di Australia atau di Europe. Ada perinsip dan bermaruah. Ini tak habis-habis macam politik kampung asyik-asyik bantai orang, kutuk orang, busukkan orang, fitnah orang. kalau itulah mentaliti politik Barisan nasional atau lebih tepat lagi UMNO saya ingat PRU akan datang UMNO tentu masuk kubor. Bacalag sikit surah AlBakarah dan terjemahannya bro sebab disitu banyak terdapat ayat-ayat yang mengajar umat manusia supaya menjadi manusia yang sejati. Tolonglah kita rakyat malaysia sekarang ni bukannya bodoh lagi, nak percaya apa yang UMNO katakan. Kalau dulu bolehlah. tapi sekarang kita bukan duduk kampung lagi jaga kebun sayur atau kebun getah. Ni soal nak fitnah Dato Hassan Ali ni saya nak cakap macam cerita orang bodoh saja. Cammonlah tak semua orang dalam dunia ni macam KJ atau Pak Lah tu nak kejar harta dan pangkat saja didunia ni. Tolong lah sedar ok. kami ni bukannya hanya lepasan SPM atau SRP saja.

Anonymous,  March 25, 2008 at 11:47 PM  

Artikel yang tidak masuk akal, di tulis oleh orang bodoh. PAS tak gilakan kuasa macam umno, agong pun nak derhaka..kalau berani tuliskan artikel macam mana umno tgganu derhaka kepada agong. Agong pun tahu muslihat orang orang umno yak tak guna , nak menyelewang hasil minyak yang cuma di kongsi oleh kroni kroni yang berotak babi.
pui..pukimak punya artikel..only for retarted

Anonymous,  March 25, 2008 at 11:56 PM  

website pro khairy is a complete rubbish ..artikel yang tiada substance langsung. Ingat B Rakyat menang adalah kerana rakyat malaysia tak kira bangsa sudah jemu dengan cock story yg di tayangkan oleh BN-UMNO, pertahankan hak orang melayu konon, siapa yg dapat kontrak-kontrak besar, siapa bina rumah istana di kelang, monsoon cup siapa yg organise ni tapi dengan bill mencecah 300 ratus juta, siapa ada pesawat jet perabi, siapa ada rumah kat australia 60 juta. pukimak punya BN-umno, u ingat kami rakyat bodoh. U pergi tanya rakyat jelata , sama cina , melayu atau india , adakah mereka ada kongsi kekayaan negara ini...konek ada la. pukimak BN akan hancur in GE yang akan datang..kurang ajar monyet hitam ..panggil bloggers cyber..padan muka puki mak ni ..karang pergi sembunyi

Anonymous,  March 26, 2008 at 2:26 AM  

hoi.....kau ni bodo sangatla....lembu pn xmacam ko...wat kenyataan ntah hapa2 ntah....macam mana la ko nak jadi balaci umeno sedangkan penulisan ko mcm budak darjah satu..dasar bodo piang.....malu aku nak baca penulisan ko yang setahap dgn najis.....dah kalah buat cara kalah.....

Anonymous,  March 26, 2008 at 8:53 AM  

khairy najis babi

Anonymous,  March 26, 2008 at 8:54 AM  

jingo ni bebal la...munafik!kotor lahanat!woi pas kat sana menang sikit je, i mean paling sikit, yg paling layak kat situ hassan ali la utk timb. menteri besar...tp dah menang sikit, utk tak nampakkan lebihkan melayu/pas, khalid ibrahim ni tak bebal cam dolah bebalawi tu...klau dilantik jugak hassan tu tak adil la...hati dap pun kena jaga...lg2 geng hindraf mau puak dia jd TMB...paling baik dia tak buat la jawatan tu jz nk balance kan kuasa...belajar lg jingo...ko kena byk lg kenal dunia nih...

mat March 26, 2008 at 9:39 AM  

Hassan ali Tak Layak????
Ini provokasi apanie..
Murahan betul bebudak UMNO cuba nak laga-lagakan BA..

Yang pastinya PArti UMNO adalah parti PENDERHAKA TAHAP MAHARAJA"..
Kepada SULTAN...

Ini membuktikan bahawa melayu2 yang menyokong BA adalah lebih berfikiran waras..:-)

Anonymous,  March 26, 2008 at 10:30 AM  

yang ko sibuk nak laga2kan BA kenapa....pakatan tu pun tak kecoh2 macam umno kat perlis dan trengganu....sikit hari dah tenang akan dia lantik lah ..BA lebih matang dari BN sbb mereka ramai yg terpelajar bukan macam korang dapat pangkat sbb membodek

Anonymous,  March 26, 2008 at 10:38 AM  

tak perlu mengamuk wahai saudaraku.....ingatlah....Melayu makin rapuh....bangsa lain dok gelak tgk kita kutuk pemimpin kita sendiri....fikirlah...di mana anda skg....kalo masih belajar...belajarlah bersungguh...mungkin hari esok...tiada lagi parti yang akan menyokong melayu untuk sambung belajar...tiada lagi UITM...mungkin hari esok tiada lagi kerajaan yang memberi pekerjaan yang banyak kepada melayu....anda pandai berbahasa mandarin...itu mungkin kelebihan...sedarlah....tak perlu kita mengamuk ---- APA CRITA NI ...KO INGAT PKR NGAN PAS TU BUKAN WADAH MELAYU KE? ...KO INGAT DAP TU MACAM UMNO KE RAKUS BALON UNTUK KRONI SAJA ....JANGAN JADI BODOH LAH APA YANG TERMAKTUB DALAM PERLEMBAGAAN TAK AKAN HILANG HAK MELAYU..YANG RAPUH ADALAH PERPADUAN UMNO ..BANGSA ASING PUN TAHU HORMAT HAK BUMIPUTRA BUKAN MACAM UMNO HABIS DIA SAUK.LIHAT KAT MEDIA SIAPA YG MENGAMUK HARI2 KAT TV TU ...PUAK2 KERA UMNO LAH TU...MELAYU UMNO 2JUTA SELEBIHNYA MELAYU MALAYSIA...JADI YG RAPUH UMNO YG TEGUH MELAYU M'SIA

kakitidur March 26, 2008 at 11:11 AM  

Halaman sampah ini patut ditutup

kakitidur March 26, 2008 at 11:11 AM  

Halaman sampah ini patut ditutup

kakitidur March 26, 2008 at 11:11 AM  

Halaman sampah ini patut ditutup

kakitidur March 26, 2008 at 11:11 AM  

Halaman sampah ini patut ditutup

kakitidur March 26, 2008 at 11:11 AM  

Halaman sampah ini patut ditutup

kakitidur March 26, 2008 at 11:11 AM  

Halaman sampah ini patut ditutup

kakitidur March 26, 2008 at 11:11 AM  

Halaman sampah ini patut ditutup

Anonymous,  March 26, 2008 at 1:30 PM  

Pemilihan UMNO Mahu Ditangguh, Siapa Yang Mahu Diselamatkan?
Contributed by Ke_RIS on Wednesday, March 26 @ 09:04:52 MYT
Topic: KOMENTAR

Setiausaha UMNO dan Mat Taib mewar-warkan pemilihan UMNO tahun ini akan ditangguhkan. "Cadangan' ni terus disambut beberapa UMNO negeri yang kononnya untuk mengelakkan perpecahan. Sekiranya 'cadangan' ini diterima, maka bukan sahaja jawatan presiden dan timbalan presiden yang selama ni menang tak bertanding. Malah jawatan naib presiden dan MT juga akan 'menang tanpa bertanding'. Pak lah sekali lagi berjaya mencipta rekod baru pentadbirannya.




Sebenarnya adakah relevan pemilihan UMNO ditangguhkan. Adakah ini satu langkah untuk memanjangkan karier politik orang tertentu? Dengan menggunakan alasan 'standard' - mengelakkan perpecahan, secara tak langsung memberi nafas baru/ talian hayat kepada pemimpin-pemimpin yang sudah tidak relevan.

Tentu sekali pak lah sukar dicabar kerana kouta 30% pencalonan agak mustahil diperoleh oleh calon yang ingin mencabarnya (Ku Li?), Najib juga boleh dikatakan selamat.

Adakah menantu bapak yang ingin diselamatkan? Perlu diingat, menantu bapak tidak pernah bertanding dalam apa-apa jawatan sekalipun. Jadi ketua pemuda rembau tanpa bertanding, naib ketua pemuda tanpa bertanding, timbalan presiden FAM tanpa bertanding malah jawatan pengurus pasukan bola sepak kebangsaan juga diberikan secara 'percuma' (dengan gaji yang banyak) kepada menantu bapak.

Satu-satunya pertandingan yang menantu bapak lalui ialah pru12. Itupun macam tak bertanding. Kerusi (selamat) parlimen Rembau pada pru11 yang dimenangi UMNO dengan 18,000 undi majoriti diberikan kepada menantu bapak. Malangnya menantu bapak 'tewas' (diselamatkan oleh hampir 6 ribu undi pos).

Kita dapat lihat dengan jelas, menantu bapak 'tak mampu' untuk bertanding dimana-mana peringkat pun. Maka tidak hairanlah menantu bapak selalu menang tanpa bertanding kerana apabila bertanding menantu bapak akan tewas (walaupun di kerusi yang paling selamat). He is not a fighter. He is a loser and a traitor to his own race.

Dengan menangguhkan pemilihan UMNO sekali lagi, maka 'rutin' tanpa bertanding menantu bapak akan terlaksana sekali lagi. Kepada semua ahli UMNO yang sayangkan parti, saya menyeru agar kita bangkit menghalang usul penangguhan pemilihan ini di peringkat bahagian masing-masing. Percayalah, UMNO akan 'jahanam' dengan penangguhan ini. Bangkitlah Bangsaku! Jangan biarkan pengkhianat-pengkhianat bangsa menguasai parti keramat kita lagi. Hidup UMNO! Hidup Melayu!

http://www.mykmu.net/modules.php?name=News&file=article&sid=6358&mode=thread&order=0&thold=0

Anonymous,  March 26, 2008 at 4:37 PM  

Yang pasti Hasan Ali 100 kali lebeh layak jadi PM dari si dolah dalik. Kalau dah kerja nya hari2 menipu si dolah kelihatan betul2 macam penyagak.

Kalau pembodek2 dolah sayangkan PM mereka...pujuklah dolah supaya berhenti jadi PM.Selamtkanlah dolah dalik daripada menerima sumpahan dan kecaman harian dari rakyat yang sudah sedar atas kemunafikan imam hadhari yang menulis puisi untuk mengangkat diri nya sendiri. Apa punya manusia lah si dolah ni.

Anonymous,  March 26, 2008 at 5:20 PM  

Hello jinggo...
Ko tengok sendirilah blog ko ni...kesiannya.....langsung tak ada yg sokong ko punya statement yg cuba mengadu-domba kerajaan BR di Selangor..
Cukuplah tu....taubat pada Allah, muhasabah diri, ingat selalu pada Allah dan akhir sekali marilah join BR...ko boleh pilih samada PKR atau PAS !!!! Yang sudah tu sudahlah...tak lama lagi UMNO yg ko dokong ni akan rebah !!!! Kita ni kan orang melayu yg seagama...amacam ? ok tak ?

Anonymous,  March 26, 2008 at 8:31 PM  

hidup PKR-PAS-DAP !! ini untuk semua rakyat malaysia tak kira melayu, cina, india, iban, kadazan , bidayuh etc. puak BN-MCA-MIC umno yang berunsurkan perkauman boleh bungkus dan di kuburkan selama lama nya. hidup anwar , dan BR..ini government in the waiting.
KJ and team , sudahla bodoh, u r gone asshole. karier politik dah hangus di pijak parti BR.
Samy Vellu sudah la, Lim keng yaik orang tua mulut busuk , bolehla bersara.. U guys are finished. Duit haram tu cukup untuk awak and cucu-cicit, biarlah rakyat malaysia kongsi dari sekarang
Blog ni pun boleh di tutup. artikel sampah ini cuma akan menyemarakan semangat membara BA.

Anonymous,  March 27, 2008 at 1:48 AM  

Apa yang telah dilakukan selama ini, terimalah balasan kali ini.
Kalah teruk, hilang 2/3, hilang Kedah, Penang, Perak, Selangor, Wilayah, Kelantan. PADAN muka..

Anonymous,  March 27, 2008 at 2:08 AM  

Sebagai kerajaan, sepatutnya jaga rakyatnya, bukan jaga poketnya. Tengok apakah yang telah dibuat oleh BN selama ini, sokongan undinya hanya 52% dalam PRU12 ini, sampai PAS boleh dapat undi cina, DAP pula dapat sokongan orang melayu.
Buat malu sendiri shj BN ini....

Anonymous,  March 27, 2008 at 6:27 PM  

tanyala rakyat jelata sekalian di malaysia..siapala sapu project berjuta juta ringgit, komision kapal selam, screw driver yg termahal di dunia, duit petronas tu siapa yang sapu..adakah rakyat malaysia semua dapat menikmatinya ..mana ada..cuma kuncu kuncu BN yang sapu..kami rakyat bukan bodoh ok..tanyala rakyat malaysia yg berpendapatan serdahana, yag kerja di kilang atau di ladang..rasa ke mereka kekayaan negara ini. mimpi adalah
kroni kroni umno semua sapu bersih
BR akan bangkit , BN bye bye

usin tempayan,  March 28, 2008 at 1:48 AM  

hasan ali pernah kawin senyap2. akhirnya terbongkar jua rahsianya.yang memalikan hasan ali pernah bergaduh dgn isterinya di salah sebuah shoping kompleks, malu depan orang ramai hansan ali kena sembur

Anonymous,  March 28, 2008 at 1:49 AM  

Hasan Ali bacul, langsung tak berkuasa. hidup segan mati tak mau.

HUSAMKUSAM,  March 28, 2008 at 1:56 AM  

PAS GAGAL BERKUASA.PKR TIKAM PAS DARI BELAKANG.AZIZAH JADI KETUA PEMBANGKANG MEMBUKTIKAN PAS TAK ADA TELUR HARAP SERBAN SAJA BESAR.DULU CAKAP SUARA PEREMPUAN HARAM, SEKARANG MENGELIUR.BOOOOO.CAKAP TAK SERUPA BIKIN

wak suhaka kg banjar,  March 28, 2008 at 2:04 AM  

memalukan saja hasan ali ni. buang masa saja aku pangkah PAS. cakap berapi tapi penakut. orang gombak semua tak suka dgn kau la, mcm mana kau boleh menag pun aku tak tau.

Anonymous,  March 28, 2008 at 2:17 AM  

woi pukimak kaki bodek KJ raja beruk anak bangsat.mana dia sekarang. kan dia ni suka gempur, karang kena gempur PUla.
tak tahu malu, kalau lanciu tu tak besar ,jangan nak tunjuk orang.
MALU LA PUKIMAK. KAKI BODEK NI PUN TAK PAKAI OTAK, KJ DAK NAK DI KUBURKAN , U FUCKERS HERE STILL TOKIKNG COCK ..RAKYAT MALAYSIA DAH BOSAN DENGAN FUCKTA FUCKAT RUBBISH NI..ORANG ORANG MONYET KAMU NI ADA LA HISTORY
HIDUP PRK - DAP - PAS. HIDUP ANWAR HIDUP LIM KIAT SIANG HIDUP KADI
BN- UMNO - MCA- MIC - PERGI JAHANAM

Anonymous,  March 28, 2008 at 3:31 PM  

Tak lama lagi pak lah akan berambus...hehe hehe hehe.Apalah nasib idola kau jinggo. Kecik2 tak nak mampus dah besar susahkan orang. Jinggo you bet the wrong horses.

Engkau ni dasar penjilat, lepas pak lah berambus konek siapa lagi yang kau nak hisap jinggo? Kalau KU LI amacam? tak pun pelir anwar? Tak pun kaulah yang pegi mampu lagi baik, boleh??

Anonymous,  March 28, 2008 at 3:45 PM  

Nama sebenar KJ - Khairy Jamaludin
Nama terbaru KJ - Khairy Jahanam

Anonymous,  March 28, 2008 at 4:10 PM  

saja je ni cuba api2 kan Barisan Rakyat..

Terima Kasih, Sila cuba lagi

Anonymous,  March 28, 2008 at 4:15 PM  

BN-UMNO ni dah mati kutu gamaknya..takleh nak setel masalah dalaman terus attack org lain.. apa daa..tak profesional, rasional mmg dah takde pon..mental ni

Anonymous,  March 29, 2008 at 2:41 AM  

abis tu 'kambing jijik' ke yang ko rasa paling layak..KJ tu layak jadi cacai pengangkut najis bapa mertua dia jer

Anonymous,  March 29, 2008 at 4:17 PM  

Sudah la korang dah tamat memerintah jgn le puuuulllaaaggg nak lagakan org cakap korang siapa eh percaya lagi. org UMNO pun tak caya ini kan pppuulla rakyat dah le UMNO tak lama lag akan berkubur kerana pemimpin yg tamakkan kuasa, rebut jawatan, kaut kekayaan, lupakan rakyat, akibatnya UMNO tulen, melayu yg cintakan UMNO semua lari sebab korang dah sesat dan rosak.

bukan ahli pas,  March 29, 2008 at 10:06 PM  

hahaha..kalo tak hasan ali jd MB, tapi spr yg pro umno main palat...8 Adun kiraan undi 3 kali PAS menang..kira kali ke 4 UMno menang dgn kelebihan 44-289..

biasalah..dibubuhhla undi pos ker hapaker...

barua betul umno..tanyalah adun2 tu sendiri..diorg dah tahu diorg kalah...

tanyalah satim diman, warno dogol, hasiman sidom, marsum paing dll...dah nangis nak guling2 dah

Anonymous,  March 30, 2008 at 7:38 AM  

heran betui..penipu apa hang pa ni.kami dok p perhimpunan rakyat tak dak dok nampak pun depa dok asin-asin..elok ja. hang pa berani no dok buat fitnah. tak takut mati apa. Cukup-cukup la hang pa dok simpan harta juta-juta, p la bagi kat orang lain sama. Khairy tu x payah la.. mak bapak ja orang malaysia..Dia tu tak tau nak kata org mana nak jadi lanun rompak hak org. Tutup ja la blog ni...serabut. Hidup BA di Selangor.Lagi satu hang ingatlah balasan tuhan...sapa-sapa dok buat aniaya pada hambanya yang tak berdosa... sat-sat tu jugak tuhan balas.Ada yang sakit, ada yang..aku tak mau la cakap banyak-banyak aku tak mau se puak ngan hang pa semua tapi hukum ALLAH SWT tetap ada...Hang pa yang dok kata memperjuangkan hak org MELAYU...mana ada aku tengok khairy tu dok pungut sorang-sorang lepas tu hang dapatlah sikit itupun duti tak pernah cukup .kenapa? Duit tak berkat.. Aku selalu dengar orang kata matlamat menghalalkan cara ..ini kot slogan orang MELAYU UMpuNO. Chow..Chow abis masa aku layan artikel hang yang x ilmiah ni.

harimau maut,  March 31, 2008 at 2:05 AM  

hassan ali layak jadi PM??

kelakar ape ko nie...

nak bwk budak2 kat summercamp bakaugruv pon terkantat kantat..

hassan ali mmg layak..layak utk mati jer..hahahaha

Anonymous,  March 31, 2008 at 9:36 PM  

kalau pak la tak jadi PM, KJ tu memang nobody, cuma seorang ahli umno yg akan bodek and hisap lanciu orang semata mata nak kekayaan dan kuasa. bila pak la jadi PM, woi, lagak la dia.cakap macam hitler , tak hormat bangsa lain, gunakan cakap kotor , semua projek projek besar dia gasak masuk poket sendiri, tengok muka pukimak kau kat pilihanraya IJOK, macam ketua samseng. Awak ni graduan oxford, kenapa kelakuan macam orang red utan , kurang ajar betul..sial betul mak kamu lahirkan kau ke dunia ini.
terima kasih KJ kerana menyatukan rakyat malaysia.

Teoh April 1, 2008 at 12:28 AM  

Sememangnya telah diketahui.
Hasan Ali tidak mempunyai kredibiliti serta modal insan yang jati!
Tidak seperti KJ.
KJ mempunyai leadership serta self esteem yang hebat!
Moga-moga semangat YB KJ tidak luntur.

Anonymous,  April 2, 2008 at 4:23 PM  

Sememangnya telah diketahui.
Hasan Ali tidak mempunyai kredibiliti serta modal insan yang jati!
Tidak seperti KJ.
KJ mempunyai leadership serta self esteem yang hebat!
Moga-moga semangat YB KJ tidak luntur.


MODAL INSAN....TAK ABIS2 NGAN MODAL INSAN ....PAS TU AMIK PENDATANG KASI KERJA ..INSAN2 MALAYSIA NAK CARI MAKAN PON SUSAH.DUIT KWSP ,TABUNG HAJI ,LTAT DAN MACAM2 LAGI KORANG UMNO SAPU BUAT MODAL ANAK BERANAK KORANG BERNIAGA...BILA LUNGKUP...BAIL OUT LAGI GUNA DUIT TABUNG RAKYAT .....TU LAH INSAN2 UMNO YG TAKDE MODAL

acute_writer April 3, 2008 at 5:45 AM  

Anda berkata melalui pendapat dan khabar angin tetapi bukan fakta.

Anonymous,  April 3, 2008 at 10:41 AM  

Macam la apa yang ko teks je yang layak diterima. Alo... kici sindri mau ingat la!!! Melayu tak mudah lupa, UMNO di zaman Dato' Onn Bin Jaafar memperjuangkan kemerdekaan sebab British bukan sahaja menjajah negara tapi minda orang melayu.....tapi konsep UMNO sekarang lari dari matlamat asal iatu menjajah melayu pemikiran kelas 3 kononnya. DEB haprak, yang penting sapa yang kau kenal sapa yang kau sembah boleh dapat kontrak. Nak kena menyembah manusia macam anjing, sogok perempuan dan macam macam lagi baru boleh dapat tender atau kontrak konon. En Mahathir pulak satu hal, bukan apa dia ni versi Lee Kuan Yew, dah berundur tapi nak berkuasa sebab tu dia nak Muhkriz jadi PM satu hari nanti (agaknya kot). Supaya dia dapat memerintah disebalik tabir. Apa kurangnya dengan Ketua Beruk Malaysia menggunakan kesempatan pak mertua dia untuk menjadi seorang yang gila kuasa. Belum jadi PM lagi perangai dah macam sial.... booking club VEGAS di Bukit Bintang berhibur dengan perempuan GRO....ini perangai bakal perdana menteri Malaysia!!! Tak payahlah Ketua Beruk Malaysia, simpanlah jelah cita cita kau nak jadi PM dalam stokin busuk kau tu.

Anonymous,  April 3, 2009 at 7:58 PM  

hasan ali memang tidak layak tidak ada sifat pemimpin yang berjiwa rakyat, satu hari nanti semua pasti akan tahu ,sesunguhnya dia seorang yang tamak harta, bukan berjiwa pemimpin, kerana nila setitik rosak susu sebelanga

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP