Saturday, March 8, 2008

Apa Kata Nik Aziz apabila penyokongnya menyiarkan vedio lucah fitnah KJ

PAS - PKR siarkan vedio yang berniat jahat kepada KJ

Mereka kian terdesak dan terpaksa melakukan kerja-kerja hina dengan mengaibkan lawan dengan menabur fitnah yang paling hina yang mungkin ibu bapa mereka sendiri tidak akan mengakui mereka sebagai anak jika ibu bapa mereka tahu ini adalah perbuatan anak mereka.

Apa yang dapat kita simpulkan , sungguh hina........

Inilah PKR yang bersekongkol dengan parti yang perjuangkan Islam.

Inilah dia rakan kongsi PAS yang memperjuangkan Islam. Mereka telah menyiarkan Klip Vedio hina dan lucah dengan niat jahat dan menuduh Khairy Jamaluddin sebagai pelakon vedio berkenaan.

Apakah PAS akan menghalalkan perbuatan ini. Samalah PAS dengan mereka. PAS juga bertanggungjawab bersubahat dengan parti PKR yang telah menayangkan video klip sex yang menuduh ianya dilakukan oleh Khairy tetapi tidak berani mengesahkan bahawa itu Khairy kerana mereka tahu itu bukan Khairy tetapi sengaja berniat jahat kepada Khairy.

Saya sebagai rakyat biasa menyeru dan menyarankan Nik Aziz untuk membuat kenyataan mengenai isu pendedahan palsu ini. Saya mencabar Nik Aziz memberikan kenyataan secara terbuka , apakah ini cara perjuangan rakan juang mereka? Apakah PAS menghalalkan lagi cara berkempen yang sebegini.

Asthgafirullahalazim........ Vedio Klip ini telah menjatuhkan maruah dan telah mencemarkan nama Islam dan telah memalukan Islam. Apa hina sangatkah Islam ini sehingga umatnya sanggup melakukan perkara sebegini untuk memenangkan Islam , kata mereka.

Saya sekali lagi mencabar PAS menjelaskan pendirian mereka mengenai isu ini. Alahai penduduk-penduduk di rembau marilah kita sama-sama nyahkan Badrul Hisham yang menghina Islam. Kita nyahkan PAS dan PKR yang berperangai lebih buruk dari aksi dalm video berkenaan.

Benar atau salah bukanlah persoalannya. Perbuatan memfitnah itu adalah perbuatan yang paling dasyat dan hina. Jika kita lihat pemuda yang beraksi dalam video yang dikatakan aksi lucah itu mirip khairy tetapi ketika dizaman mudanya, tetapi fesyen rambut Khairy adalah fesyen rambut sekarang, kedua kedudukan jam tangan itu , jam tangan yang di pakai oleh pelakon aksi lucah itu disebelah kiri sedangkan jam tangan yang dipakai oleh Khairy disebelah kanan.

Mungkin hujah ini boleh dipertikaikan , tetapi itu adalah hujah yang paling mudah untuk diperbandingkan. Semoga Allah SWT akan memberikan petunjuk dan memberikan hukuman kepada mereka yang bertanggungjawab melakukan perbuatan terkutuk ini.

Yang pentingnya marilah kita tolak PKR dan PAS yang telah menghina Islam.

Janganlah kita cepat mengaibkan orang lain kerana Allah telah banyak menyembunyikan keaiban kita, banyak jalan lain dalam menyeru kearah kebaikan . Bukankah kita sudah melampaui batas dengan berkelakuan demikian?

4 comments:

Anonymous,  March 8, 2008 at 12:07 PM  

bersabarlah incik khairy.. tu sume dugaan.. saya sentiasa di blakang anda..

HIDUP KHAIRY!!
HIDUP BARISAN RAKYAT!! undiku untukmu selamanya..

Unknown March 13, 2008 at 9:08 PM  

pukimaklah pukianat lanciau khairy, anak haram jaddah. Lubang buntot dio ada ulat yang lazat untuk disajikan buat bapak mertuo dio. Bolehlah den main bersamo samo. Lanciau apo dio belajo kalo perangai bukan main macam badok kena cili gogeng. chibai punyo anok...

Anonymous,  March 17, 2008 at 2:19 PM  

Assalamualaikum w.b.t
kepada semua pengunjung laman web ini yang rata-ratanya orang melayu yang beragama islam. Diharapkan anda semua menilai diri masing-masing, janganlah kerana nyamuk kelambu dibakar. Kepada YB Khairi, jalankan amanah yang diberikan. Cuma saya ada sedikit persoalan kepada penyokong YB Khairi, betulkah video klip itu adalah YB Khairi? Kemanakah YB Khairi menghilang selepas PRU2008? Rakyat parlimen Rembau sedang menunggu YB.. kepada penyokong YB Khairi, pertahankan lah YB Khairi sebab saya percaya YB sendiri tidak ada masa untuk menjawab persoalan yang dibangkitkan oleh pihak pembangkang.
Dato' Q

Anonymous,  March 18, 2008 at 7:26 PM  

Bila dah malu sangat....itulah dia jadi 'invicible man. Malu nak berdepan dengan warga Rembau kot! Atau mungkin planning nak huruharakan negara...Cakap berdegar-degar pun tak guna sebab la ni pun undi masa pru12 di Rembau dipertikaikan sebab 900 lebih undi 'missing in action'! Jika benar dia dalam video lucah tu, tak payahlah kita mencaci, biar tuhan saja yang menghukumnya.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP