Thursday, December 13, 2007

Cyber war is on says Umno youth deputy head

7 comments:

Anonymous,  December 13, 2007 at 3:17 PM  

buat lah apa yg kau suka wahai ejen mossad yahudi umno...

kami tak takut

Anonymous,  December 13, 2007 at 3:21 PM  

Kita biarkan diorang syok dulu KJ... kita tgk sejauh mana kemampuan laman web meraka.

Lagi pun, apa nak heran... laman web mereka semuanya tidak mempunyai fakta yang betul cuma cerita rekaan sahaja.

Anonymous,  December 13, 2007 at 5:04 PM  

Syabas KJ.

komen serta ulasan anda didlm temubual Aljazeera berkenaan isu BERSIH membuktikan ketokohan anda sbg bakal pemimpin negara yg akan dtg.

Anda semakin menunjukkan peningkatan didlm memberikan ulasan serta pandangan.

Anonymous,  December 14, 2007 at 8:22 AM  

Dah dekat dah....
Aku rasa PRU dah semakin hampir..
Tu sebab bertubi-tubi korang buat serangan kpd barisan pembangkang.
Nape asyik serang DSAI aje ?
Keluarkanlah klip video TG Nik Aziz ke, Hadi Awang ke, Lim Kit Siang. Tak kan tak de kot ?

Anonymous,  December 15, 2007 at 6:40 PM  

you can fuck the bastard fucking trunk for what i care! you people are just imbeciles! without umno all of you will just rot ! just the same as corruption! your pm is just a fucking donkey to listen to all your childish ramblings! i guess malaysia now is being run by donkeys! so fuck on!

Anonymous,  December 15, 2007 at 9:51 PM  

perang siber anjuran monyet! nak perang dengan apa? tahu rosakkan server aje ker? bila diajak berbahas lari lintang pukang sembunyi bawah ketiak bapa mertua. ini ker peminpin harapan bangsa? jual segala khazanah negara ke singapura? ini ker pemimpin zaman baru umno baru?

Anonymous,  December 17, 2007 at 1:21 PM  

assalamualaikum,
dari interview yg saya lihat dan dengar (cyber war is 0n), nampak sgt saudara belum faham dgn kam1 g3n3rasi muda. MEMAN6 betul pihak pembangkang mempunyai lebih byk website dr pihak kerajaan dan hit5 mereka lebih ting9i, tetapi kami tau nak bezakan baik dan buruk, tipu dan betul. Pihak pemerintah kurang arif dengan dunia internet seperti yg diakui oleh 5audara, saya cuma nak IN6ATKAN, kalau tak kenal medan, jgn pergi buta-buta perang. 5audara sebenarnya ada banyak pilihan di dunia tanpa sempadan ini. Anak2 melayu lah yg antara paling power di dunia internet cuma anak2 melayu ni tidak di'approach' oleh pihak pemerintah. Rajin2 lah kumpul panglima kalau nak menang...
Sekian, terima kasih.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP