Thursday, November 8, 2007

Perbarisan Dan Menaikkan Bendera “Sang Saka Bangsa”


Segak Dan Berdisplin……Datuk Seri Hishammuddin Hussein Dan Khairy Jamaluddin Sedang Memberikan Kata-kata Perangsang Dan Semangat Kepada Anggota Putera UMNO Yang Menyertai Upacara Pemeriksaan Perbarisan Dan Menaikkan Bendera “Sang Saka Bangsa” Oleh Presiden UMNO, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi Sebelum Menyampaikan Ucapan Dasarnya Pada Perhimpunan Agung UMNO 2007 Di Dewan Merdeka Di Sini, Rabu Pagi.

Seramai 50 Orang Anggota Putera UMNO Menyertai Perbarisan Itu Yang Turut Disertai Anggota Putera UMNO Yang Melakukan Penerjunan Bebas Kutub Utara April Lalu.

16 comments:

Anonymous,  November 9, 2007 at 4:36 AM  

Saudara ku Khairi!

Ayuh Saudara, gegarkan kepimpinan yg ada... Anda adalah pejuang tulin yang amat dikagumi saya. Saudara diharapkan agar menyelamatkan bangsa Melayu bukan sekadar menaikkan bendera sahaja. Jauhkan kepimpinan secara warisan yg bakal diterajui oleh orang no 2. Dia tak layak kerana dikawal oleh wanita. Lagipun dia memiliki banyak skaldal berbanding saudara. Saya akan menyokong saudara perlu jatuhkan org no 2. Inilah peluang yang paling baik bergantung kepada mertua. Tambahan pula orang akan yakin sebab saudara ada banyak harta. Saudara akan dicium tangan dengan segera sekiranya suadara cepat berkuasa. Hidup Khairi.. berpura2lah baik tetapi dalam hati segera eksplitkan segala isu yang melemahkan kepimpinan barisan kedua. Mereka sepupu ketua pemuda, samseng parlimen dan idaman wanita perlu disingkirkan secara terhormat. Gunakan masa yg ada, buka skaldal atau serahkan kuasa. Benda ini kita dah buat kepada Saudara kita dalam keadilan. Lagipun mereka tiada masalah kerana tiada penyokong yang setia. HIDUP KHAIRI.. HIDUP KHAIRI

Anonymous,  November 9, 2007 at 7:35 PM  

Bila masa Khairy (beruk Oxford) Jadi Menteri Dalam Negeri..????
Posted on Friday, November 09 @ 16:24:48 MYT by Webmaster


Oleh Reformis Muda

Khairy atau lebih sinonim dengan panggilan Beruk oxford dalam ucapan pagi semalam di pwtc ,dia mengarahkan Polis menangkap perserta demontrasi 10 November ini,. yang hairannya pada waktu petangnya ketua Polis Kuala Lumpur pantas menolak permohonan Bersih untuk mengadakan perhimpunan Aman atas sebab keselamatan Umno, siapa Khairy yang senang senang membuat arahan ke atas polis, dia siapa..?? ketua Polis Negara atau Menteri Dalam negeri. yang bodohnya ketua Polis Kuala Lumpur mendengar cakap dan arahan beruk Oxford ini.

kita ingatkan Ketua Polis Kuala Lumpur jangan jadi barua Beruk oxford , jangan kerana Umno Rakyat nak disepak Terajang. dan jangan anda menambah seorang lagi nama Pegawai Polis yang bakal dimaki hamun Hakim dan dilabel sebagai Jahat seperti mana penghakiman Hakim Hismauddin Yunus kepada Asp Borhan Daud dan Rahim Noor.kami yang berdemontrasi bukan calang calang manusia.. kami bukan bodoh Undang undang!! kami berhak berada diatas Jalan Raya sekalipun andai kami mahu. jadi jangan cuba cuba jadi barua Beruk oxford.

Semua peserta dan penganjur sudah bersiap sedia dengan unit Tindakan bagi memastikan perhimpunan ini Aman, dan kami bagi jaminan, andai tidak ada seorangpun Polis sabtu ini di Kuala Lumpur kami bisa menguruskan perhimpunan ini dengan teratur dan aman sejahtera. jadi Polis diminta jangan jadi barua Umno.kami tidak perlukan seorangpun Polis andai mereka hadir sebagai barua Umno.

Buat Khairy atau beruk Oxford yang kian pupus spesis beruk seperti ini di Dunia, kamu jangan tunjuk lagak berani seorang pendekar beruk, kerana berkali kali pemuda Pas menghantar surat rasmi kemuka pintu bilik kamu mengajak kamu berdebat diatas pentas terbuka, tetapi tidak pernah berjawab. kalau kamu jenis beruk yang berani kamu sahut cabaran pemuda Pas untuk berdebat !! lebih elok kalau dilakukan secara langsung...agar rakyat kenal mana manusia dan mana beruk.

ayuh Kuningkan Dataran Merdeka...!!

nantika kuasa rakyat pada 10 November ini.

Lawan Tetap Lawan

Reformis Muda

mat bond,  November 9, 2007 at 7:40 PM  

AMARAN OLEH PIHAK BERKUASA, PERHIMPUNAN YANG DIANJURKAN OLEH BERSIH TIDAK MENDAPAT PERMIT YANG SAH, IA ADALAH PERHIMPUNAN HARAM. TINDAKAN AKAN DIKENAKAN KEPADA SESIAPA YANG MELANGAR UNDANG2.

bro_jinggo November 9, 2007 at 7:47 PM  

Khairy cuba menyelamatkan keadaan, tak mahu kekecohan berlaku atau peristiwa hitam berulang kembali.

Beliau amat perihatin dengan masyarakat setempat. Khairy tidak mahu rakyat terlibat didalam perhimpunan haram tersebut kerana bimbang akan keselamatan rakyat.

Keberanian Khairy mencabar beruk2 jalanan sepatutnya mendapat pujian. Kerana kalau bukan Khairy yang lantang bersuara mempertahankan negara siapa lagi.

Keluarlah dijalanraya jika berani beruk jalanan.

Keluarlah jika berani...

Pejuang Rakyat,  November 10, 2007 at 12:49 AM  

iyerkerr.. bukan hampir nak terjual negara kita ni kat spore,,Kpd budak umno bacul jgn halang rakyat..Hak rakyat berhimpun termaktub dalam perlembagaan malaysia..Kamu halang kamu akan tahu,,,

MR. November 10, 2007 at 4:01 AM  

Ceh ... Khairy pun pernah gak jadi beruk jalanan masa C. RIce datang Malaysia hari tuh ... cakap cam cakap depan cermin la beb!!

Kesian Putera UMNO yg menjadi pencacai Pemuda UMNO ... ari tu dah kene "libas" sekali dengan Puteri UMNO yg mengatakan putera UMNO hanyalah exco dan tidak setaraf dengan puteri UMNO yg merupakan salah satu sayap parti ... aduhai ... selama2nya jadi pencacai KJ ...

edenha_za,  November 10, 2007 at 2:24 PM  

kalau bukan khairy arah polis jgn kasi ada demontrasi harini,saya pun report tak payah.

negara kita ni cukup aman.buat apa benda ni semua.buang masa.x kan nak tgk malaysia ni jd mcm pakistan,myanmar,thailand.

apa..korang suka ke malaysia jd mcm tu...

fikir2kan lah.

Anonymous,  November 10, 2007 at 11:30 PM  

Dahlah boleh tutup je laman bodoh ini. Khairy kau tak payah bayar beruk nie lagi! Kerja ampu-mengampu dah tak ada makna dah! Agenda bikinan dan lakonan kamu tu dah tak berjaya! Hahaha! Padan muka! Lempang lah muka kau yang tak tahu malu! Boooh! Booh!

Anonymous,  November 11, 2007 at 6:50 AM  

Hari nie jelas polis daj jadi tunggangan beruk2 UMNO. Mereka nie tak malu utk guna semua yg ada. Konon tok nenek depa punya Malaysia nie. Orang lain tak sokong depa disebut pengkhianat dan label2 kan mcm2. Org Melayu tak sedar2 UMNO hari nie bukan wadah politik org Melayu lagi. Depa nie guna UMNO utk cari kuasa dan kekayaan. Himpun kroni2 jdkan menteri anak cicit menantu yg hanya naib ketua pemuda lagak mcm dah tau semua dlm politik. Org UMNO hipokrit dulu boo sekarang puji melambung. Tunggulah kehancuran korang jd parti yg pengemis dan mintak simpati rakyat. Tunggu kehnacurannya 2010.

bro_jinggo November 12, 2007 at 9:27 AM  

Hahaha PKR, Pas sememang parti yang busuk pemikirannya... Jangan marah saudara.

Inikah sikap parti yang anda mahu rakyat sokong. Kirim salam.

Kalau beginilah sikap cyber war yang ditunjukkan oleh PKR dan Pas alamatnya rakyat tidak akan percayakan lagi dengan parti yang anda sanjunggi ini.

Diruang komen ini, jelas menunjukan parti B.A tidak mempunyai klass, hipokrit, dangal dan tidak matang.

Telajak perahu boleh undur, telajak kata-kata bawa mati.

Salam hurmat...

Mr. Crowley,  November 12, 2007 at 5:00 PM  

rasa2 ko beruk jinggo...UMNO bleh ke anjurkan perhimpunan seramai tu..hahahaha...kalau anjur pun mesti kena keluarkan peruntukkan besar punya hahahaha....

sbb beruk2 UMNO mana nak berhimpun free2 je ....mesti nak kena sediakan pisang 8 tan hahahahahaha....

denha_za,  November 12, 2007 at 6:47 PM  

dah puas dah...berdemontrasi...???
hantar memo je...
isk isk isk.....
bersusah payah kamu org semua..

berapa dpt?

cukup ke kalo kena blasah kat polis...?bebaloi ke...

kesian...kesian

tu kira ok..kalo masuk lokap..tinggal anak bini..
saya menyeru saudara2 semua...
kita ubah perangai diri kita sendiri dulu..

change our self first.
berapa sumbangan kita setakat ni pada diri sendiri..
ibu bapa
isteri anak2
masyarakat
agama
dan negara

kita tanya diri kita dulu bro..
setiap seringgit yg kita keluar dari poket kita..
berapa sen yg kita salurkan kembali kepada saudara seagama dan bangsa?berapa?
saya minta seringgit jer?
bukan derma..
tapi bila mana kita membeli..

berapa?

kakitidur November 14, 2007 at 2:12 PM  

Yoo KJ. You ni cekap lah. Cakap sekali aje Polis dah bertindak. Bukan you tak tahu Polis ni bukan senang nak buat kerja. Maklumlah banyak buat side income. Ni KJ nak mintak tolong sikit kat tempat saya di Balakong banyak pendatang haram. Orang Myammar, Bangladesh, Pakistan, Kazakstan banyak. Boleh suruh pihak Polis ambil tindakan kat mereka tak. Takut mereka ni bnayak sangat. Kalau boleh suruh abang Polis tu sembor air asid tu sikit tapi pakailah asid sulforik. Sakit sikitlah tapi lebih berkesan. Thanking you in advance for the help ok. Kalau nak ke Balakong e-mail tau.

Anonymous,  November 16, 2007 at 2:19 AM  

sang saka bangsa ke...sang saka bangsat???

Anonymous,  November 26, 2007 at 5:09 PM  

Though saka are those jembelang, jin or devils who likes to disturb human beings?

Anonymous,  June 12, 2008 at 1:46 PM  

SAMSENG PEMUDA UMNO NIH....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP