Thursday, November 1, 2007

Disebalik kewujudan blog Antikhairy

by : Otai

Sehingga hari ini, kami masih lagi menunggu jawapan dari Editor UMNO-Reform mengenai pendedahan kami bahawa beliau kini telah dibayar oleh Norza Zakaria dan bekerja untuk menguatkan kem Menantu PM didalam UMNO.

Kami berjanji akan menyiarkan jawapan beliau dalam blog ini jika beliau menjawab pendedahan kami.


Inilah petikan dari laman yang berdendam dengan Khairy yang mana kami difahamkan pemilik laman in sebenarnya bukanlah berasal dari Rembau. Beliau sebenarnya adalah salah seorang ahli Pemuda dari Wilayah Persekutuan .

Insyaalah kami akan dedahkan identiti beliau tidak lama lagi tetapi lebih senang dengan mainan yang begini.

Pemilik laman ini dikatakan pernah berjumpa Khairy dan meminta Khairy mengajukan sekeping proposal yang bernilai RM4 juta bagi disampaikan kepada Perdana Menteri Dato’ Seri Abdullah Ahmad Badawi , malangnya Khairy tidak dapat melakukannya kerana setelah meneliti proposal berkenaan .

Sejak pada itu penulis ini berazam untuk menjatuhkan dan mengaibkan Khairy. Untuk pengetahuan penulis ini, Khairy juga ada menerima banyak proposal, jika ianya tidak layak di kemukan pada Pak Lah, maka ianya tidak akan dikemukakan . Tapi tidak pula mereka ini berdendam seperti anda berdendam.

Lagi satu nak pesan kepada pemilik blog antikhairy, sebenarnya ‘open’ dedahan anda tentang Editor UMNO-Reform mengenai pendedahan kami bahawa beliau kini telah dibayar oleh Norza Zakaria dan bekerja untuk menguatkan kem Menantu PM didalam UMNO.

Kami memang tidak kenal dengan editor berkenaan, tatapi persoalan kami , jika benar editor in dibayar ………. So what…….. Raja Petra dibayar berjuta ringgit untuk menulis. Anda juga dibayar oleh Anwar Ibrahim dan juga kerana membalas dendam.

Salahkah jika mereka ini dibayar. (kalau dibayar) hakikat sebenar saya tidak tahu. Jika dibayar , duit Norza yang bekerja Editor berkenaan , awak apa hal….. apakah ini di panggil pendedahan.

Persoalan in sebenarnya, memang tak perlu dijawab kerana apa saja yang dijawab bagai mencurahkan air di daun keladi.

Kami minta Editor AntiKhairy.blogspot menafikan bahawa mereka juga pernah menerima wang sebanyak RM18 ribu bertempat di sebuah Kelab di Bukit Antara Bangsa dari seorang kenamaan.

39 comments:

lan_wangsamaju,  November 1, 2007 at 3:01 PM  

Rasa-rasanya terkencing dalam seluar apabila membaca pendedahan diri beliau didalam blog ini.
Tunggu dan lihat sahajalah seberapa jauh editor tersebut berani untuk mengutuk dan berdendam dengan Khairy.
Kami berharap blog prokhairy akan menendedahan idintiti diri beliau disiri yang akan datang.

john-pasarmalam,  November 1, 2007 at 3:07 PM  

Pemilik laman ini dikatakan pernah berjumpa Khairy dan meminta Khairy mengajukan sekeping proposal yang bernilai RM4 juta bagi disampaikan kepada Perdana Menteri Dato’ Seri Abdullah Ahmad Badawi , malangnya Khairy tidak dapat melakukannya kerana setelah meneliti proposal berkenaan .

Kalau setakat nak hantar proposal untuk mengambil kesempatan untuk diri sendiri. jangan kata Khairy aku pun tak nak luluskan.

Kalau yer pun janganlah sampai simpan dendam dengan Khairy sebab Khairy tidak luluskan proposal tersebut.

Kalau nak menipu pun biarlah logik sikit.

parangsasau,  November 1, 2007 at 3:14 PM  

>>>Kami memang tidak kenal dengan editor berkenaan, tatapi persoalan kami , jika benar editor in dibayar ………. So what…….. Raja Petra dibayar berjuta ringgit untuk menulis. Anda juga dibayar oleh Anwar Ibrahim dan juga kerana membalas dendam.>> pemilik blog antikhary

Patutlah Pet yang tak de kerja tu hidup mewah...

airforceone,  November 1, 2007 at 3:21 PM  

Aku dah agak dah blog antikhairy ni budak-budak pemuda kl ni yang buat.

Depan tabik belakang berani kutuk macam-macam.

Kalau benar-benar beliau seorang lalaki tulin cakap terus terang saja lah depan Khairy.

Kenapa sampai nak wujudkan blog semata-mata nak kutuk Khairy.

Betul-betul memalukan lah.

Anonymous,  November 1, 2007 at 5:08 PM  

ala jangan nak cuba jual cerita nie ler. kalau dah makan wang haram mengaku sahaja ler! khairy ini ke pasukan cyber kamu? macam budak-budak yang suka kencing malam aje nampaknye!

Anonymous,  November 1, 2007 at 5:17 PM  

lepas nie aku nak buat laman yang akan mengutarakan segala keburukan khairy! Biar semua orang tahu apa dia dah buat! Biar semua orang ludah muka dia! Khairy kau janganlah buat tak reti! Hehehe! segalanya ada! Tunggu masa nak dedahkan sahaja! Masa tu blog tak guna nie pun tak boleh tolong!

Anonymous,  November 1, 2007 at 5:29 PM  

aku pula nak buat laman untuk siarkan segala cercaan, kata-kata kesat terhadap khairy! biar dia rasa! lepaskan geram anda di situ! gunakanlah kreativiti anda untuk memaki, menyumpah dan segalanya terhadap makhluk perosak ini! Anda juga boleh guna berbagai bahasa untuk menyumpah! Itu terpulanglah kepada anda! Haiwan tak guna ini memang tidak sedar yang negara ini tidak perlukannya!

UMNO Baru+A= Barua,  November 2, 2007 at 12:18 AM  

Bro Jinggo lu dapat berapa?Bole tahu tak..Duit apa dia bayar?Duit ECM Libra ker...

Himpunan Bersih,  November 2, 2007 at 12:22 AM  

Jangan lupa kepada pencinta kebebasan dan demokrasi sila hadir ke perhimpunan BERSIH menuntut pilihanraya yang adil dan telus serta media yang bebas demi negara Malaysia yang tercinta.
Tarikh :10 November 2007
Waktu : 2ptg
Tempat : Dataran Merdeka.
Seluruh rakyat Malaysia dijemput hadir

Pro Khairi J,  November 2, 2007 at 4:54 AM  

Saudara2 sekalian?

Laman ini khusus kepada pembodek, kaki ampu, dan mereka yang memandang KUASA sebagai paksi. Kepada mereka yang bercita-cita tinggi untuk medapat anugerah dari Menantu Kesayangan PM. Nanti kalu PM dah jd macam TUN maka lama ini pun akan berkubur sebab tidak ada KUASA lagi, jd akan buang masa2 suadara. Justeru, kepada Tan Sri, Dato' yang juga Yang Arif gunakan sebaik mungkin laman ni untuk memberi pujian setinggi gunung, membela saudara kita(KUASA) demi matlamat dan kepentingan kita sekarang. Kita mungkin tak kesempatan nak mencium tangan sadara kita Khairi (sebab malu kot dia muda)jd gunakan lamn ini untuk membodek dan mengangkat dia setinggi mungkin, lagipun UMNO sekarang bukannya ada calon berwibawa untuk diberi kuasa. Saya selaku pendokong kuat KJ ini amat mengalu-alukan saudara agar memuji dia macam tulisan2 yang dah ada, sebab kalau kita buat laman Pro Mohzani la ni pun mungkin tak laku kecuali_dia naik pangkat atau TUn jd balik PM. masa tu akan wujud 5 Laman PRO MIRZAN & PRO MUKHRIZ & PRO MARINA dan yg lebih penting pro SITI HASMAH..

Anonymous,  November 2, 2007 at 10:30 AM  

Sesungguhnya azab Allah amatlah pedih...

Hari kiamat itu pasti...

Dan orang yang dengan sengaja dan sedar melakukan penganiyaan dan kezaliman amatlah hina...

Bertaubatlah kepada Allah... tetapi mungkin aku dan yang lain2 takkan maafkan...

Sesungguhnya azab Allah amatlah pedih...

wak, tampin,  November 2, 2007 at 6:57 PM  

Apa yang kau marah sangat dngan Khairy... adakah diri kau dah cukup sempurna hidup didunia ini.

Ingatlah wahai saudara...

Amalan yang baik atau nuruk itu semua antara kita dengan Allah, menghasut dan memfitnah adalah perbuatan syaitan...

Adakah saudara mahu tergolong dalam golongan syaitan.

parangsasau,  November 2, 2007 at 7:00 PM  

>>>Himpunan Bersih said...
Jangan lupa kepada pencinta kebebasan dan demokrasi sila hadir ke perhimpunan BERSIH menuntut pilihanraya yang adil dan telus serta media yang bebas demi negara Malaysia yang tercinta.

Dah dapat permit ke belum, kitaorang tak nak join perhimpunan haram.

researcher,  November 2, 2007 at 7:27 PM  

According to a recent study through secret agency, Nihon Himitsu Oruganitsum Bureau, shows that malays were descended from the hybrid between hog/boar and baboon, hence explains why they look like baboon and they don't eat pork.

Our latest DNA analysis confirmed the fact.

The Japanese, Europeans etc, all eat pork, so does that mean they are all dirty and only the malays and Arabs are clean?

These malays have no brains to think properly.

The secret agency study also finds that Muslims are more violent, lazy, cunning and barbaric due to the lack of pork in their meal and the wrong doctrine.

They had been misled by Quran for generations which was copied and twisted by Muhammad from Holy Bible just to control his followers so that they don't harm their same species/ancestor (the hybrid between hog/boar and baboon).

coolooc,  November 2, 2007 at 7:31 PM  

Yes, a lot of non-malays in Malaysia are leaving this country. But what the hell, they (babiputras) don't care. They are happy that we leave.

I do agree with you of those you mentioned, our country is stepping backward, we are loosing in all aspects and yet overdue and retard ministers are still available on shelf. The ministers think that they are the only ones capable and qualified to be there and not replaceable, otherwise the country could collapse.

Looking at Afghanistan, Iran, Iraq likes looking at this country future. The well connected babiputras are getting richer. This government is spoon feeding the babiputras at this nation expense. I am sick of this country too.

My advise is let them rot in their own stew.

The Barisan government has achieved 0% in reversing the trend of racism.

While South Africa has disbanded racism through the government's initiative after the global news onslaught, our Malaysia government leaders are propagating RACISM and FACISM in every way.

In term of racism, we are the most uncivilised country in the world. Look into our neighbouring countries of Asia, they are advancing economically on a straight forward objective, for their citizens.

Whereas we are moving in deviationist path, widely off the international economic theory for the sole objective, of propelling the well being of a supreme race.

Mahathir era is over, here we have Badawi. Is he changing the trend? Not a single sign of it.

How about the future under Najib? Sad, sad. They have more camouflage in readiness.

Hey, you pathetic cow and all the babiputras who have the same feeling/thinking like them. You don't feel shame being spoon feed by government using the taxpayers money?

I guess all the protection policy make you all even more lazy and narrow minded and stupid. The majority of you once step out of the Malaysia soil will sure starve to death.

Hoy, I think you should try some pork meat once a while to make you more intelligent a bit. Look at around the world region, anti pork meat countries are mostly rippled with starving and war or worst, non-stop crying for government policy protection.

Fact is fact when you babiputras are stupid is always stupid - although it can be help by consistent protection and nourishment policy but the end result will not go far because the quality of gene is there.

Anonymous,  November 3, 2007 at 3:27 PM  

hari ni NUBE dapat ke permit? alah permit pilih kasih...
kalau ikutkan permit, korang buat open house tu pun kena permit tau tak.

antiantiofantiprokariayam,  November 3, 2007 at 8:44 PM  

banyak melayu cakap saya tak paham.

Anonymous,  November 4, 2007 at 12:52 AM  

ada pulak 3-4 ekor babi sial yang kutuk melayu. Aku tak suka khairy, aku pun tak suka babi babi yang menyemak dekat tanah melayu. Fucking speaking english. So what? Go back to your ancestor land la. Fucking moron.

Kote tak sunat. Taik palat penuh.

Haram jadah.

Anonymous,  November 5, 2007 at 12:05 AM  

Jangan lupa kepada pencinta kebebasan dan demokrasi sila hadir ke perhimpunan BERSIH menuntut pilihanraya yang adil dan telus serta media yang bebas demi negara Malaysia yang tercinta.
Tarikh :10 November 2007
Waktu : 2ptg
Tempat : Dataran Merdeka.
Seluruh rakyat Malaysia dijemput hadir

Anonymous,  November 5, 2007 at 1:01 PM  

Apa yang brother khairy leh buat untuk babi-babi(vesewe,yoy,bad man,researcher,coolooc) yang kutuk-kutuk melayu ni....

samp,  November 6, 2007 at 2:03 AM  

The malay pig have drawn up a plan to displace all non-malays. They are discriminating against all non-malays. More and more non-malays are leaving.

You know why he/she need to leave……….? It is all because of those idiots who voted for the pig government to chase those talents out of this country.

This scenario would stay.

They would prefer to remain backward, so long as they are in control over you and me. I think they enjoy seeing non-malays 'begging' all the time.

Even though they are left far behind Korea, Taiwan and now Thailand is coming up strong. To them these are not competitors. In their narrow mind, the 'enemies' are local non-malays. Must suppress, by all means.

All malay pig are programmed to be promoted much faster ahead of non-malays the moment they join University Malaya. Soon University Malaya will be dominated by malay pig and the ranking will slip further.

Most of the malay pig in Malaysia cannot think clearly, their mind and thinking are clouded by such things as comfort zone, frog-in-a-well syndrome, ignorance, racial pride, stubbornness, etc.

oversee,  November 6, 2007 at 2:07 AM  

They came in Tanah Melayu……….You mean Tanah Orang Asli, they Jawanese pirate descendent came in!

Perhaps that is what we should give these ungrateful leeches like malay pig ultra:

Non-malay businesses should just pack up and leave, taking with them their capitals and investments. Non-malays with the means should emigrate.

Then these sick brain malay pig morons not only can keep their 30% NEP, they can have 100%……….of nothing.

And we sit back and watch them implode under the heavy load of their bureaucracy, crutch and religious fundamentalism.

As for implosions, that is the only way malays are going to head if they don't pull their heads out of the sand soon. The world doesn't owe you jack shit, and very soon reality will catch up with the lot of you. You can either embrace reality or perish by it.

As a non-malay and proud of it, I am ashamed to associate myself with hypocrites like you and your followers. I chose to leave the land of my birth because of people like you and guess what! No regrets whatsoever. Best decision I have ever made.

There is no reason for malay pig to be poor unless they are ass lazy or mental deformed or real stupid..........pick your choice.

Anonymous,  November 7, 2007 at 11:11 PM  

kaum melayu pun kaum pendatang lah! kalau nak kira bumiputra yang sebenar-benarnya ialah orang asli yang kamu sisihkan tu dalam hutan! Melayu adalah kaum pendatang ! Jadi janganlah nak tipu kami lagi! Kamu tu milik Indonesia lah! Balik ler negeri kamu!

malay pig no brain,  November 10, 2007 at 12:19 AM  

You stinking malay pig, please get the f*** back to your own land in Aceh or Jawa, whatever. Because this is Tanah Orang Asli and malay pig like you are pendatang!

To someone……….time and time again we have said that the malays are from Jawa. I always say that they are from Aceh, Sumatra, etc - do you see anyone of these racists (obviously malays) objecting to that fact?

This is the truth and they cannot handle this. They don't dare say that because it is so true! Even Mahathir admitted recently - the origins of the malays are not Malaysia but Indonesia - Sumatra and island etc.

The real bumis are the natives of Borneo and the Orang Asli. Not these malay free loaders and wasted sperms.

"Son of the soil" incorrect! More appropriate term would be "Rapist of the soil"! Malays are pendatang, they called Chinese and Indians pendatang! Tak malu!

To malays pendatang from Indonesia, you are also enemy to Indonesia, stupid! Apa? Tak faham English? Makan tahi dan berambus balik ke Jawa! Setia kepada negara Indonesia! So are you, malay pig!

Aren't you a bloody hypocrite? You are not the Orang Asli of this country - you are an immigrant from Jawa, Sulawesi, all elsewhere - why did you come here to this country then?

Why not help your own country (or should I say your dilapidated kampung in Jawa) and improve the situation then? What……….what did you say? Oh you want a better life is it? I see - so what does that make you? A patriotic fake? Or a hypocrite with no substance?

Compare China and Indonesia - then tell me who is faring better in the international stage! You useless malay pig. At the end of the day - you work for me.

Obviously, you are worse than shit. Not pigs, for pigs are really smart animals. Tanah Melayu my ass! Orang Asli were here before your ancestors crept onto this land. Learn some history, ok? Of course, you can always change history! Tak malu kah!

You are sick in the brain, thanks to Mahathir!

Chinese got pissed off as not all Chinese are rich, but all work their asses off to make an honest living, while idiots like you think that you are entitled to riches without sweating. What discontent? After all the handouts all these years, you still couldn't get your acts together, and you want to blame others, the Chinese, the Indians? Where is your dignity?

What anger? You get angry at the Olympics because malays can't run faster than the Americans? The Aussies? The Chinese? (Just imagine some of you jokers made it to the Olympics, although none did!)

If you want to run amok, go ahead, join the apes and chimpanzees, your kind have been doing that at UPM, brainless monkeys they are, and so are you, go flock together.

The reason why malays tend to run "amok" is because of close relative breeding. Just like non-high breed dogs - brother have sex with the mother, and father marry their own sister, and the confusion goes on.

The end result is non-high breed dogs - that are difficult to train and tend to even bite their own master. Unlike the Chinese, they are very careful not to have too close relative marrying one another.

That is why you can see how Chinese excel in different part of the world. The Chinese are indeed a world race now, as China progress with such speed which is unknown off in any other race in the world!

Singapore is a fine example of Chinese superiority! Sad news for the malay race but then again it is the truth!

(Malay extremists racists are going to call you pendatang etc, even hang you upside down by your balls, for socking them in the balls where it hurts most, like you did.

But you have been brave in telling them the truth about the dark side of their race which explains why they are so backward. God be with you……….)

Rich and successful Chinese don't owe you a thing. Not so successful Chinese are working honestly to make ends meet. So, you either work, or go get fed in the ass by Mahathir, ok? He won't charge you for the ecstasy and the service you may receive.

You are nothing but scum. You give fellow malays a bad name. You make your parents lose face. When you look in the mirror, what do you see? A good-for-nothing idiot! That is all there is in you.

You are a babi hutan from either the jungle of Jawa or Sumatra. All you Umno malay pig are in fact pendatang to this Tanah Orang Asli. So get the f*** out of my country!

yoy,  November 10, 2007 at 12:24 AM  

I am totally agree what you have said, those moron malays have no sense of 'malu'. For example, I find that most of those malay pig creature are dirty and smelly, but they still walking around proudly with that stinking and ugly look.

Another example is most of them are poor, they can't afford a big luxury car. When they saw Chinese or Indian driving a big car, they are feeling distress and jealous.

What a loser! Hey non-malays can afford a big car without depend on NEP policy. But you pathetic malay pig can't afford it even though with NEP policy help. Loser malay pig!

winner,  November 10, 2007 at 12:32 AM  

Know what malay pig? A suck babi hutan pendatang from Indonesia, pencuri of Tanah Orang Asli, should be caught by all the Chinese whom you have insulted.

They will then pack you in a pig basket, parade you round Chinatown in KL, to let the Chinese pelt rotten eggs, throw shit and pour all the pig shit from the nearby pig farms on your head.

Then let them take you out of your pig basket and roast you over an extremely hot fire until you become barbecued pork. After that chop your stinking carcass and leave it in the streets of rural for all those vultures and crows to feed on. Good riddance to bad rubbish.

Why only malays? You think this country is yours alone? What has the government really done for the pribumis and the Orang Asli? Look at how Umno has screwed up Sabah Indonesians and Filipinos getting citizenship and enjoying the same benefits as you the moment they hop off the boat!

You go ask the government to stop all that then I will stop thinking you are speaking through your asshole.

Podah! You are nothing but a chauvinist malay pig like the rest.

It seems like Malaysia is still not ready for globalisation because of a bunch of anti-social racist morons like you. Our country already independent for so many donkey years but sorry to see still got such shortsighted moron like you.

Bangsa melayu failed in the past 30 years with lots of help from Umno but still failed! Then they blame the Chinese cheat la, this la that la, marginalise them la……….so much excuses! If you are pariah, forever you are pariah!

If you malay pig race lazy, no matter how much with the government help, it will back to square.

For me, I just speak up what I had observed and not like the malay race who is always jealous about other race success. Bad hearted.

What the hell you ask all the Chinese to get out from Malaysia in your comment post? It is proven you are another racist moron bastard!

Malay failure is the fact! It has been happened since 30 years ago and not just now. If you keep on denying it proven again you are just another loser or hypocrite!

Truth - what is so proud of asking Chinese to be like your kind of robbers, liars, cheaters in Malaysia? Kaum tongkat yang langsung tak tahu malu! Yes, you motherf***ker are stupid, lazy, fanatic, thus you need tongkat forever! Dick head!

Kaum tongkat still can survive in most of the zoos overseas. See the UPM red shirt "Orang Utan". At least they could be the laughing stock to this world.

If malays with 50% population in Malaysia none of them success, then I reckon you jump to the sea. That so!

Once again, with you racist pig moron, Malaysia wouldn't go far as far as globalisation is all about!

You are truly one of those Umno babi hutan with shit plastered all over your brain and fulfilling Hang Tuah policy in reverse! With babi hutan like you whose brains are filled with tahi babi - it would be melayu akan hilang di dunia!

bad man,  November 10, 2007 at 12:38 AM  

This malay pig race is so stupid, that they'd never amount to anything in this world.

This message board has been here for awhile, and if anyone goes back, there is no one message, that talks good about this stupid malay pig race, because everybody knows how stupid, and hateful this malay pig race is all about.

The malay pig will crumble from internal weaknesses and disappear in era of globalization - no need for others to colonize them.

Because malay pig like to be parasites and feed on the Chinese income tax!

Wait until the malay pig population increase to 90% in Malaysia, the same ratio as in Indonesia, then you will know the meaning of poor, as there will be too many malay pig to subsidize.

Then the economy collapse.

The malay pig are actually digging their own grave and they are trying to dig a deeper and bigger one now.

But all of them I have to see are being manipulated by certain top malay politicians so they will support them.

There show that the general malay pig are quite stupid and can't think outside the box.

Only 1% of the malay pig can make it and they are the exceptions. If malay pig are not stupid, what are they?

If all malay pig jump into sea and all die!

This world will become very very beautiful.

vesewe,  November 10, 2007 at 12:44 AM  

F***k Muslims and all malay pig in Malaysia.

I feel ashamed to call myself a Malaysian nowadays because you malay pig are making us losing our pride day by day by corrupting the once dignified image of this country, you know Malaysia is now a laughing stock among the non-Muslim countries in the world!

People despise this country still protecting the lame lot and not doing anything to improve the deteriorating situation, still practising double standards among its own people, still expelling the non-malay genius to other countries, still depriving the rights and benefits of other races to its own race, still criticize and blame the Chinese for their minority poverty.

Hey, what is wrong with you malay pig? Haven't you fed yourself enough with the loots yet? Still want more? What a worthless thieves bunch!

You malay pig are worse than a maggot. We need a leader not a faggot to rule this country. Get lost you freak!

For all the bad things you stupid melayu babi say about the Chinese, when you are in trouble and big shit, what do you do?

You come crawling back on your knees to the Chinaman to help you, because you can't trust all your malay pig who are sodomy rapists, incest culprits, drug addicts.

Without the Chinese, you malay pig will still live on trees, swinging from tree to tree like monkeys, or forages on the ground by your 4 legs to eat all the shit.

You malay pig are a truly ungrateful lot - the minute all the Chinese leave Bolehland - you malay pig will collapse into the sea and die - that is your destiny!

I think the problem of malay pig race is their culture - it is in born in their gene - nowhere in the world that you will see affirmative action is focusing on the majority because it is always the minority that need the protection.

Worst, the minority in Malaysia has been systematically marginalized just to suppress them of their growth.

Let the malay pig make Malaysia the most corrupted place to live in and see what happened in 2020? I guess malay pig will go back to Indonesia as Malaysia don't belong to them, they are also immigrants from Sumatra, Sulawesi, Jawa, etc.

Please get it into your pea-sized otak udang plastered with layers and layers of tahi babi encased in your kepala kayu that Malaysia belong to the Orang Asli who are the true bumis of the country.

Niffy pellmell malay pig are in fact pendatang haram who swam across the Melaka Strait illegally from Sumatra. They should be caught, given severe caning and deported back to their pig sties in Sumatra.

aston,  November 10, 2007 at 12:50 AM  

Ask all malay pig go back to Indonesia.

The malay pig make Malaysia become rubbish country. Without malay pig in Malaysia - Malaysia country will become same as Singapore or Taiwan.

Where malay pig came from? Indonesia? Arab? Africa? What happened to our Orang Asli? They are the original settlers here, they should be the true real bumiputras. Not the babiputras we have here.

What is wrong with the babiputras? Highest crime rates, highest divorce rates, highest number of criminals, highest number of drug users, highest number of rapists.

A genetically flawed race (babiputras) cannot be fixed by politically.

What have we got now?

Brain drain, economic disparity getting wider, poor education system, racial segregation, widespread corruption, inefficiency and uncompetitive on the government departments and others.

Sad. Sad. Sad. The question asked by many of my fellow Chinese is this - Why can't you just tell the malay pig to adopt Chinese culture which is superior?

It makes no difference whether I am a Chinese, Indian or for that matter, anyone else, even a Mat Salleh. I am speaking as a human being to a malay pig like you.

If you malay pig don't like the non-malays here, then go back to Sumatra, Jawa, or wherever your ancestors came from, and give this land back to its rightful master, the Orang Asli.

If Malaysia is to divide into two countries with malay pig taking the east, and the west to the Chinese and the Indians - watch that the malay pig starting to migrate to the west illegally for a better future.

It is no wonder Singapore is a country which is 50 years ahead of Malaysia.

You know something - once outside the perimeters of Malaysia, these malay pig are so small in value even a dog has more value than them!

Everything in Malaysia is a joke when it comes to the malay pig. They are laughed at by everyone in this world for being incompetent, lazy, useless morons.

From research, this peninsular was part of the Siamese empire way before these malay pig from Indonesia invaded it.

Still so thick skin, don't want to go back to Indonesia.

podah,  November 10, 2007 at 3:27 PM  

apa babi babi ni....sapa yg makan babi...org melayu x mkn babi la beb..

anak: ayah...org apa yang
suka sgt makan babi?
ayah: org cina
anak: org apa yg suka mkn babi?
ayah: org cina suka mkn babi
anak: org apa yg suka mkn babi?
ayah: org cina suka sgt mkn babi
anak: org apa yg suka mkn babi?
ayah: org cina suka sgt2 mkn babi
anak: apa yah org apa yg suka mkn
babi yg hidung kemek tu,bau
cam org tu jugak yah?
ayah: org cina suka sgt2 mkn babi
nak...
anak: org apa yah?
ayah: org cina tu BABI la nak!!!!

Anonymous,  November 12, 2007 at 11:55 AM  

IKLAN RAYA CINA

Satu hari di pasar jual daging babi, seorang anak cina apek bersama bapanya yang juga cina apek...

Anak Apek : Daging apa tu yah?
Apek : Daging babi nak.
Anak Apek : Daging yang tu apa yah?
Apek : Daging babi sayang...
Anak Apek : Daging gantung tu apa yah?
Apek : Sayang..tu daging babi nak..
Anak Apek : Daging apa tu Ayah?
Apek : Daging laaaa....babi betul anak apek ni......

Anonymous,  March 1, 2008 at 7:23 PM  

bro tak yah la nak mengampu sgt.

kita dah meluat dgn KJ/BN/Pak Lah tu.

tak yah ... cukup ...

percayalah PRU12 ni banyak akan berubah

xxx,  March 3, 2008 at 2:14 PM  

i used to hangout with kj during schooldays in london. have got some nice stories and pics of him if anyone out there wish to hear/see...especially the party'ing pics with some chicks...

PBL Group E 2008 March 10, 2008 at 9:54 PM  

Seeing malays and chinese fight and call each other babi is really sad. It is time that we forgive each other and forget about the differences between us. Look at the words you guys use.. dont you feel ashame of yourselves? And to the chinese, there will come a time that all of us will be treated the same.. Insya-allah. But of course not the chinese who talk bad about malays. You guys should be treated differently. Maybe you all should go to singapore. We dont need these kind of chinese over here. Same goes to the Malays who are rascist.

laydee81 March 14, 2008 at 7:40 PM  

Erm..very sad to see all of us arguing about jawa from acheh and whatsoever...ok..u all guys..melayu jawa-riau semua adalah wujud atas nusantara melayu.Dan pada zaman kesultanan melayu... dan malaysia disebut tanah melayu. Dan keturunan kami walau kaum jawa,bugis dan sebagainya adalah pecahan daripada BANGSA MELAYU,Islam...yang tidak menghalalkan makanan babi dan sebagainya. So why u guys called us as a pig?! Bukan u ke (cina/indian) yang makan babi? U all yang datang ke sini sebagai saudagar dan buruh...so siapa yang lebih berhak? Orang melayu yang dapatkan kemerdekaan.Dengan syarat sultan haruslah melayu dan u all diberi kewarganegaraan malaysia dengan mudah atas belas ikhsan melayu! So kenapa nak halau kami dari tanah kami? U all yang sebenarnya pendatang..but once u are called as malaysians..so u are truly malaysian...whoever u are! Tapi tolonglah..hak eksitimewaan melayu jangan dipertikai.dan jangan cuba nak naik atas kepala melayu untuk kuasai sesuatu yang milik melayu dan bukan milik kamu! Berpijak di bumi yang nyata,guys! Jangan jadi muka cina/india yang tak tahu malu

WAKKRONI March 21, 2008 at 12:16 PM  

sesiapa pun boleh claim apa yg dikatakan bloggers ini... aku paling tak suka bila Pak Lah sanggup lantik menantu dia sbg calon MP... zaman mahathir dulu.. sampai pencen pon dia tak lantik... pe kejadahnya lantik kroni.. sampai bila pon aku takkan sokong orang yang secara TERANG lantik kroni dalam kerajaan.. sampai hari ni aku tengok Pak Lah belum jawab apa yang diwar-warkan oleh Tun Mahathir... so.. better change.... that is better...

Anonymous,  March 25, 2008 at 8:26 PM  

KHAIRY BERUK MENANTU BAPAK BERUK HANYE LAYAK JADI MENTERI DI ZOO JAGA BERUK-BERUK DAN SPESIES YG SEWAKTU DGNNYA...

Anonymous,  April 2, 2008 at 11:41 PM  

KJ atau lebih dikenali sebagai Ketua Beruk Malaysia satu satunya beruk bertuah yang berjaya menyuap bapa mertuanya dengan 'nasi kangkang' gaya beruknya yang tersendiri. Apa pun cemuhan kepada KJ, pasti Pak Mertuanya membela dan menjawab 'Dia bukan begitu'...... walau apa pun suka hati kaulah Pak Lah.

Anonymous,  June 30, 2008 at 1:00 PM  

KHAIRY BANGSAAAATTTTT!!!!!!!!!!!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP