Tuesday, November 13, 2007

Khairy at his best! Yeah! Yeah!

26 comments:

kakitidur November 13, 2007 at 5:20 PM  

Khairy ni memang best. Best sangat. Anak menantu PM lah katakan. Belajar kat Oxford pulak tu. Kalau tidak takkan Maya suka. Go Khairy ! Go Khairy ! Emmmmmm

Matbond,  November 13, 2007 at 5:43 PM  

Tangkap dia orang Khairy!!! Sumbat dalam penjara Bapak Beruk Jalanan (Anwar) Menyusahkan rakyat sahaja.

Saya sokong dengan ucapan tuan Khairy.

Mereka semua adalah pembangkang yang bacul mengunakan rakyat untuk kepentingan diri mereka sendiri.

Anonymous,  November 13, 2007 at 7:49 PM  

Sudah la KJ siapa tak kenal KJ bila Pak Lah naik. Dulu siapa pun tak kenal KJ. Sekarang bila cakap berapi2 semangatnya. Matlamat KJ amat besar dan jauh tapi sejauhmana ahli UMNO menerima KJ kalau tak bermenantukan Pak Lah. Adakah KJ akan naik melalui kebijaksanaan, ketrampilan dan karisma sendiri. Untuk ahli UMNO mungkin tidak kerana setiap kali perhimpunan ada percaturan untuk menongkat diri masing2 kerana UMNO menguasai politik tapi hakikatnya KJ perlu berhati2 kerana terlalu ramai ingin jawatan Ketua Pemuda tetapi KJ dah tutup jalan mereka. Ketua Pemuda sekarang dah ada cita2 untuk Naib Presiden. Kita tunggulah tahun depan UMNO mula berpolitik dgn ahli2nya jika mereka banyak menang dlm pilihanraya. Secara nyatanya UMNO semakin bongkak dan sombong.

Daniel Abd Razak,  November 14, 2007 at 12:31 AM  

sapa yang bongkak sapa yang sombong, orang yang iri hati dan kecewa dalam politik sahaja yang berkata sedemikian.

Tak uashlah nak main wayang kat sini orang semua dah naik mual dengan senjata pembangkang tak habis-habis nak kaitkan KJ dengan Pak Lah. Dah rezeki KJ menjadi menantu Pak Lah... apa nak dihairankan.

Sekali dua orang bolehlah dengar sendiwara kalian, tp kalau dah tak de modal lain nak bunuh KJ baik diam ajelah.Buang masa aje.

kakitidur November 14, 2007 at 8:57 AM  

Khairy you are the beruk opps the man...

parangsasau November 14, 2007 at 9:11 AM  

kakitidur apa yang kau merepek ni.
namapak sanggat kau nak tunjuk kebodohan kau kat sini, buat malu jer.

Anonymous,  November 14, 2007 at 9:29 AM  

Khairy dah berangan nak cium keris. Dia ni tau bersilat ke tidak? Jangan salah bersilat kelak tercucuk jubor sendiri dengan keris.

Nak jadi PM? Kulit pergi bleach dulu. So far Malaysia belum ada PM legam arang.

bro_jinggo November 14, 2007 at 10:15 AM  

Berani ker kau orang cabar kata-kata Khairy...

"Biarlah penjelasan kali ini adalah yang terakhir. Keris ini akan kita hunus dan junjung selama-lamanya.

"Dalam masa akan datang, siapa sahaja yang tidak berani menghunus dan menjulang keris adalah pengkhianat kepada bangsa dan partinya,"

Korang semuanya bacul... tak berani mempertahankan hak orang melayu. Bangsa asing kutuk semua tunduk.Tak ada telo.

Bangkitlah orang melayu bersama Khairy. Jangan jadi seperti orang dayus. Ini negara kita, tanah orang melayu. Kenapa harus mempertahankan bangsa asing yang kutuk orang melayu.

Anonymous,  November 14, 2007 at 12:12 PM  

Baru2 ini Azalina gunakan perkataan "dayus" dan mulalah pembodek2 ikut macam burung kakak tua...daaayuuusss

Banyak perbuatan yang boleh mengkhianati negara bukan hanya mengikut tanggapan Khairy bahwa:

"Dalam masa akan datang, siapa sahaja yang tidak berani menghunus dan menjulang keris adalah pengkhianat kepada bangsa dan partinya,".

Pada masa yang sama orang yang menghunus dan mencium keris pun boleh mengkhianati negara.Kalau sesiapa terror sangat dan jaguh buatlah secara live sekali lagi. Kita orang nak tenguk siapa dalam UMNO yang betul2 JANTAN.Poodaaahh tenguk muka pun dah tahu malaun punya.Tak ada rupa baik pun

Anonymous,  November 14, 2007 at 1:27 PM  

mual betul aku dengan blog nih!! bro jinggo berapa KJ bayo utk ko tulis dalam blog ni? aku ingat ko kene mintak lebih sket kat Kera Jadian tuh sebab aku tgk blog ni tak ramai penyokong ...

ko upah ler mat2 rempit tu sorang rm10 masuk cc tulis banyak2 supaya sokong blog ni ok?

kakitidur November 14, 2007 at 1:57 PM  

parangsasau,
ewah kau nak tunjuk pandai. Nama kau tu memang patut. Aku ni tersalah tulis baru lepas bangun tidur tu pun kau nak bantai. Akukan dah rectify balik. Kau ni kuat sangat ampu KJ tapi aku ingat tak kan menjadi. Kalau kau nak tau aku ni kawan baik Dek. Macai no 1 KJ. Muka tak hensom kaki tengkak sebelah nak bising. Podah..

edenha_za,  November 14, 2007 at 2:26 PM  

sbg org melayu keris adalah pusaka warisan bangsa....kahwin pun pakai keris,tabalkan sultan,dato undang,yang dipertuan agong pun pakai keris...

aku pk korang ni tak respek org melayu la...

Anonymous,  November 14, 2007 at 2:48 PM  

Aku rasa KJ harus menghantar kaki2 bodek yang lebeh berkesan daripada yang sedia ada.

Cuba2lah baca artikel dari Farish Noor,Bakri Musa.
Matahari akan senantiasa timbul di-pagi hari dan ayam pun akan berkokok di-pagi hari walaupun tidak ujud seekor beruk hitam.

Anonymous,  November 14, 2007 at 3:03 PM  

I would like to buy a book titled "How to be a complete baboon, a monkey and a total moron - the most effective way". Do you know where could I get this, Khairy? I believe you are reading something similar, can you guide me to one? I'm sure I will need to be one if I stay in Malaysia!

wakden,  November 14, 2007 at 4:42 PM  

Anonymous said...
Baru2 ini Azalina gunakan perkataan "dayus" dan mulalah pembodek2 ikut macam burung kakak tua...daaayuuusss

Banyak perbuatan yang boleh mengkhianati negara bukan hanya mengikut tanggapan Khairy bahwa:

"Dalam masa akan datang, siapa sahaja yang tidak berani menghunus dan menjulang keris adalah pengkhianat kepada bangsa dan partinya,".

Pada masa yang sama orang yang menghunus dan mencium keris pun boleh mengkhianati negara.Kalau sesiapa terror sangat dan jaguh buatlah secara live sekali lagi. Kita orang nak tenguk siapa dalam UMNO yang betul2 JANTAN.Poodaaahh tenguk muka pun dah tahu malaun punya.Tak ada rupa baik pun
-----------------------------------

amondolah kau ni jang,nak di maki dah bosar...
keris kan melambang kesaktian dan kekuatan orang melayu dulu kala.

zaman melayu dulu kala, sesiapa yang punya keris dan digunakan untuk mempertahankan bangsa melayu, dianggap wira.

kini keris kita julang kerana kekuatan keris melambangkan bertapa kuatnya org melayu DULU KINI dan SELAMANYA.

Hidup Khairy, Hidup umno......

Pohon nyiur di tepi laut,
di makan kumbang daun lelayu,
pada umno kita berpaut,
tumbang umno hilang lah melayu

Melayu tak guna keris,  November 15, 2007 at 12:35 AM  

disebabkan keris negara melayumelaka tergadai oleh mamak2 bendahara.Sebab melayu ni kaki bodek,ampu sanggup jual tanah melaka pada portugis.Now tranah melayu dijual oleh org umno pada bangsa asing.sedarlah.. keris org dah tak main.. dah tak maju.. sekarang kita guna c4 bom org macam kes altantunya.

Anti Khairy,,,  November 15, 2007 at 12:52 AM  

wahai khairy.. ingatlah kamu tu naik disebabkan kamu tu menantu paklah.Kami tahu sejarah kamu.Masa anwar jadi tpm kamu nak usha nurul izzah tapi tak dapat.Kami ingat kami tak tahu sapa kamu..Kami tak tahu masa di oxford berapa gadis mat salleh kamu dah tiduri..Apatah lagi kecoh dalam umno kamu kena tangkap basah gan maya karin..Ini bukan fitnah dari pembangkang tapi ini datang dari parti kamu sendiri iaitu umno barua..Ingat allah melihat apa kamu buat.Jgn kamu jadi kamal attartuk yg ke3 selepas mahathir yg kamu kutuk.

Anonymous,  November 15, 2007 at 1:26 AM  

Apalah kecoh2 UMNO pakai keris di-zaman ini hah! Lebeh baik pakai "TONGKAT".

Tak payah pakai keris lagilah sekarang dah ada ANGKA SAWAN. Eh bila lagi nak promote angka sawan jadi orang UMNO boleh juga jadi bahan bodek.

Anonymous,  November 15, 2007 at 3:55 PM  

Di Arab Saudi, sepertimana di Indonesia dan Dubai, liputan media mengenai perhimpunan Bersih, penipuan pilihanraya, kes rasuah melalui video VK Lingam begitu ketara. Isu yang didedahkan adalah penipuan pemerintah dan Umno, kerakusan polis terhadap penunjuk perasaan aman dan rasuah yang merebak.

Malangnya, media milik Umno terus mengongkong minda terutamanya masyarakat Melayu.

Dubuk Jantan,  November 15, 2007 at 4:52 PM  

UNTUK PARA PELACUR-PELACUR UMNO... AKU MEMANG SOKONG KAU LAH

Affen spielen in einigen Kulturen eine wichtige mythologische Rolle. In Indien wird der Affengott Hanuman angebetet. In Ägypten galten Paviane als heilige Tiere. Archäologische Funde deuten darauf hin, dass im vordynastischen Ägypten sogar Affen einbalsamiert und bestattet wurden.
Auch im mitteleuropäischen Raum bestens bekannt ist das buddhistische Symbol der drei Affen, die nichts sehen, nichts hören und nichts sagen.
In der römischen Mythologie sind Affen gelegentlich die Begleiter des Feuergottes Hephaistos/Vulcanus.

Neraka UMNO

anak Rantau,  November 15, 2007 at 10:51 PM  

Khairy,

rajin-rajin la balik kg..tgk-tgk kampung dalam bahagian rembau.jangan tunggu bila nak ada pemilihan aja baru nak ziarah cawangan-cawangan.

akar umbi pun kena jaga juga.kena lawat juga.

Anonymous,  November 16, 2007 at 1:42 AM  

anak Rantau said...

"Khairy,
rajin-rajin la balik kg..tgk-tgk kampung dalam bahagian rembau."

Khairy dibesarkan tanpa menghadapi kesusahan sebagaimana anak2 kampung Rembau.Dia tidak akan dapat merasai derita orang2 kampung.Bapak nya seorang diplomat...kira2 keluarga elit gitu!

Kalau nak di fikir2kan dia tidak boleh di-salahkan kerana mempunyai persona yang menjelikkan...tingkah laku nya yang tidak beradab dan percakapan nya penuh kesombongan.Mungkin dia terlalu di-manjakan oleh orang tua nya.

Nasihat buat Khairy...buatlah "total makeover." Sifat tergesa2 melakukan sesuatu akan dilihat orang sebagai tamak dan perakus.

Bukit Tak Aman,  November 16, 2007 at 11:23 AM  

Group 3 paku (lebih power dari 3 line) sentiasa menentang lu KJ sbb lu support mat rempit, kegiatan bohsia, 3 line dsb (kegiatan yg tak bermaruah). Radar kami sentiasa memantau pergerakan anda. AWAS!!

kakitidur November 16, 2007 at 3:09 PM  

Ala. Apa nak susah-susah. Sekarang ni ada yang anti BN dan ada yang pro BN. Kita ni semua insyaallah berugama Islamkan. Kan dalam Islam tu ada pembalasan kepada setiap perbuatan baik atau buruk. Kan dah dikatakan kalau kita buat salah dan berbuat dosa dengan Allah boleh minta ampun pada Allah tetapi kalau buat salah dan menipu kepada manusia kita kena minta maaf pada manusia tu juga. Ni lah yang dikatakan win-win situation yang dicipta oleh Allah untuk manafaat manusia semua. Apa kata kita percaya apa saja yang dikatakan oleh pihak kerajaan (apa yang dikatakan kita percaya tetapi dalam pilihanraya pilihlah parti politik yang kita sokong) dan jikalau mereka ni menipu atau membohong, kita tuntut kat akhirat kelak. Kita jangan maafkan dosa tu (yang kita pun tak sedari sebab mereka membohong/menipu) selagi mereka tidak datang kat kita dan meminta maaf. Cuba fikir kalau lah mereka ni melakukan pembohongan, kejam , zalim keatas rakyat tentu dosa mereka besar terhadap kita dan setidak-tidaknya di akhirat nanti bila kita kekurangan pahala kita boleh mengambil pahala mereka atau memberikan dosa kita kepada mereka dan balachi-balachi mereka. OK tak. Dah jangan gaduh-gaduh lagi. Dalam Islam semuanya enteng itulah di buat dosa dan pahala. syurga dan neraka. Ni pun lah ynag dikatakan saham di akhirat. Selamat.

hakiemalaya79,  November 20, 2007 at 12:01 PM  

anakmalaysia,

hei orang PAS, PRM dan sekutu sekutu sampah kamu.. cuba lah fikir dengan waras, berdialog secara waras & menulis secara waras.. jangan anggap PRM nanti adalah penghujung hari.. masih banyak lagi usaha & tenaga muda diperlukan bagi membangun negara tercinta kita ini.. walau apa pun biarlah PRM yang akan menentukan siapa yang patut memerintah.. tidak perlu kita berputus putus saudara hanya kerana politik.. SPR sudah mengumumkan semalam bahawa PRM yang diuruskan mereka selama ini adalah bersih.. beliau berani bertanggungjawab malah kesemua jabatan nya akan berhenti sekiranya terbukti mereka melakukan kesilapan.. apa yang mahu dibangkitkan lagi..? persiapkan diri kamu untuk memilih calon kamu.. tidak perlu melakukan sesuatu yang tidak perlu.. "buat dosa kering aje"..

ASHAR May 18, 2008 at 1:06 PM  

"Penafian hakikat yang nyata dan benar tidak akan menghasilkan apa-apa. Hanya dengan mengakui kita mempunyai masalah yang besar dan kita bertindak untuk mengatasi masalah itu barulah dapat kita tebus balik maruah kita.”


BENAR SEKALI, KITA MEMPUNYAI MASALAH YANG AMAT BESAR DALAM UMNO..!!!

Pertama:
Nasib orang Melayu di tangan orang melayu
Sedarlah wahai kaum bangsaku, tanamkanlah semaikanlah benih yang berquality dalam pada anak-anak kita. Kerja keras dan bersaianglah dengan baik dan sentiasa lakukan yang terbaik semampunya insyallah maruah bangsaku akan kembali di tebus. Kita sudah kesuntukan masa.....renungkanlah wahai bangsaku.!!!

Kedua:
Peranan Pemimpin Melayu(UMNO) dalam membuat acuan yang tepat kepada orang Melayu untuk terus berjaya baik dalam ekonomi dan sosial.
Bangunlah dari tidurmu, sedarlah dari angan-anganmu. Nasi dan jadi bubur baru nak mengelabah..!!! Dimana penasihatmu KJ ? apa yang telah di nasihatkan padamu? Apa yang telah kamu putuskan DSAAB..? BANGSAKU memerlukan Pemimpin yang lebih bagus dari kamu DSAAB, kamu kurang bagus..!!!!!


Musuh-musuh yang mahu menghancurkan Orang melayu UMNO.
Ini yang paling parah. Musuh kita banyak sekali terutama Yahudi dan penyokong kuat Yahudi.....? US dan Singapore paling jelas.
Ini bertambah buruk jika talibarutnya Orang Melayu.-samaada sedar atau tanpa di sedari mereka ini bakal pemimpin tertinggi Orang Melayu juga.

Contoh:

KJ( Khairy Jamalludin)- menantu Pak Lah kita inilah. Baru setahun jagung masuk UMNO dia dari cawangan mana? tahun berapa masuk UMNO cuba di Tanya? Baru jadi menantu PM dah lagak kuasa PM..!!!!! Sebelum jadi menantu Pak Lah cuba nak jadi menantu DSAI(Anuar).-MANUSIA BERKEPENTINGAN DIRI SENDIRI..!!!Kuasa PM dia salah gunakan untuk kepentingan diri – apa dah jadi ? Projek-projek dan tanah Malaysia di Jual ke Singapore( tungak Yahudi dan US).,TAK BOLEH PERCAYA. KJ kamu bertanggung jawab dalam penjajahan Malaysia era baru.....Kami tak akan biarkan tanah Johor di jual oleh kamu KJ.


PENYELESAIANNYA:

Bagaimana maruah bangsa akan kembali di tebus?

1. MUHASABAH DIRI: Apa yang telah kita lakukan selama ini.? Apakah kesalahan kita? Apa sumbangan kita untuk Melayu Maju dan Berjaya dari ekonomi , social dan agama,? Kita sebagai individu Melayu harus mengaku permasalahan yang ada dan bekerja keras untuk mendapatkannya.Insyallah kita akan berjaya dunia dan akhirat.
2. MENCARI PEMIMPIN YANG SESUAI: Pemimpim yang ada sekarang ternyata tak mampu tak ada hala tuju yang jelas dan senang di gula-gulakan terutama oleh PENGARAH TERHORMAT KJ ( menantu sendiri)
3. MENYEDARKAN DAN MEMATIKAN LANGKAH MUSUH ITU SENDIRI:.....Kami bangsa Melayu ini, tahu kamulah musuh kami sebenarnya kamulah Musang Berjangut itu..!!!!!!, . .Langkah sumbang kamu itu sudah jelas kelihatan DSAI dan KJ....berhentilah merosakkan bangsa kamu sendiri …!!!!! sebelum kamu di berhentikan....!!!!


OKEY>>>salam perantauan

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

About This Blog

Web blog ini bukanlah laman web rasmi YB Khairy Jamaluddin , web blog ini adalah tanda sokongan kami Pro Khairy yang membayangkan sokongan kami tidak pernah terhenti kepada beliau.

Apa juga badai , fitnah dan niat yang tidak baik bukanlah halangan kepada kami yang akan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin kerana nawaitu kami yang mahu melihat pemimpin ini terus gagah di persada politik tanah air.

Kami menulis bukan kerana nama harta atau wang berjuta , kami menulis kerana perjuangan dan kesetiaan yang lahir dari nawaitu yang ikhlas , Kami percaya Allah SWT sahaja yang maha kuasa yang akan menentukan yang boleh menghukum dan memberikan balasan setimpal kepada yang berniat jahat kepada kami dan pemimpin yang kami sayangi.

Kami akan teruskan perjuangkan dan terus menyokong YB Khairy Jamaluddin.

Kumpulan Pro Khairy.


PROKJ FAN CLUB CHAT ROLL

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP